3D har mer skills, kih kanske känner folk med skills men annars näee.. 3D!
Street savvy
hydez P26 inte på gröna heller!!! Kos116 P18 Full eller?? GO KIH!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kompis proppsar, spelar ingenroll jag konskvent, jag anser att kih e mer hiphop så e bara haha =)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
orkar inte jiddra längre =)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
snygg fan...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
kih kommer inte att spitta för att dom är inte dumma väktarna väntar bara på att dom kommer..streethooker det handlar inte om wcs det handlar om vem som kör över varan mäst
Paranoian är utbredd. Eventuella bryderier ang att väktare ska ligga i bakhåll är anledningen till att pieces spittas under dagtid med överraskningsmomentet som fördel. Att folk grinar i fotologs gör inte att väktare spenderar en hel arbetsdag med att bevaka ett redan nedklottrat objekt för att hugga någon för en kråka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det var ett jävla snack om varför kih inte spitta den..gullmarsplan e ju målad av chiko o han e ju me i kih?!?!
.......
VadSaru jaja de hajjar jag med men asså ngn sa att kih har mer erfarenget.. hur kan man seja de när zink förmodligen har mer panels själv än hela kih..
bie-atch
styleline, vad fan dillar du om? jag e toy och efterbliven för att jag aldrig har lagt märke till nått KH, och om det har funnigts längre, kih syns ju bättre o e antagligen värdare pga det.
-SAFT- Ska du snacka erfarna writers och annat och klankar ner på kh? Kih är inte värt ett skit jämfört med kh.
Varför ens försöka?
jag sitter inte o klankar ner på kh, men jag har aldrig sett nån kh grejj, så då kan jag inte proppsa dom.
Eyo varför spitta ni inte eller vadå ingen battel eller vadå yo kh har jag sett azzo men inte så mycket som kih jag har aldrig sett 3d eller hur`?
fett tight!
Bättre med en hängmatta i parken, än två hängpattar på marken...
Face off Kih e väll inte så små.. dom kör brukare ju droppa stationer me reson å grabbarna..
Greenline/Uffline
wörd!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAAHHAHAHAH 3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D 3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D3D 3D3D3D!!!!!!!!!!!!!
kih e softa grabbar softar i hoodet 3d kan ju dra tillbaks därifrån dom kom ifrån...
chico e e väll den ända som kört med resone....propps 3d.... kih baitera..
bie-atch
Streethooker jasså men han e väl med i kih?. shurda
Greenline/Uffline
amen shit...respeeeekt!!!! inge ont om resone han e tung.. men ah..sen va har dom kört då.. linjeväggar o ngn utestation..
bie-atch
streethooker kom med nått annat dom inte har gjort dom kör nästan hella tiden du måste vara bild när du inte ser NFCKIH bombing på röda eller gröna så varför sitta på whoa å bedoma grabbar som e hårda...
jag bryr mej inte om ngn jävla bild...nfc e hårda kan jag hålla med om.... kih e baitare på kh.....kh e hårda!
bie-atch
Det är tungt!
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
streethooker du känner väll folk i kih... de e väll luck som e med i kh de fanns ju redan på 90 talet
streethooker så börjar man baita crews också.... vart är välrlden påväg ?!?!
äh, bajta crews? Jag tycker egentligen att det är skitsamma om några bokstavskombinationer är lika varandra. Det känns som att risken för sammanblandning är rätt låg i det här fallet...
socker_toppen.. jag e ju inte den ända som nämt de,,,
bie-atch
streethooker nä men nu var de ditt inlägg som var de sissta jag läste så de var du som fick frågan. man kan fan inte baita någon annan crew med liknande konbinationer om inte dom står för samma satt säga.
det handla om en 3d målning varför läögga upp wufc?
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
FET!!!
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
Faceoff "Back in the days"? Jag tror du överdriver betydelsen utav den frasen...
Ride 13"s y que?
och alla från kih är värkligen baitare bara för att dom är med? haha
ere nån som har fottot missade o se den!
alla som snackar skit om 3d är jävla rednecks MvH BUE