hur mkt pengar slösar ni??
hur mkt pengar slänger ni ut på cans flow påfyll i månaden?
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
0 kr jag snor om jag ska ha för jag e gangsta som alla på whoa -.-
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Graffare
2006-07-06 22:24
slängde en beställning på 2250;- för två timmar sedan, gratis för mig dock, annars så ligger det runt 0-100:- månaden kanske?
Newbien gangsta du har nog missförstot allt det e konstnärer här och ingen jävla maffia det finns nog en annan sida för dem som vill spella balla för folk inte vet jag.. VeCn P18 det låter hyfsat :D
Max 300 i månaden.
Shut that mes!
ok själv brukar jag hålla mej under 1000 nånstans måste gränsen gå
olika på vintern men ca 600. lite mer nu på sommaren om man jobbar.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
2-300 beror på vad ekonomin tillåter
jo det e sant på vintern brukar jag lägga ut runt 250 månaden efter som att det blir jävligt kallt och med hanskar eller vantar så dumförklarar man sej själv jobbar jag på heltid året runt så jag har inget bättre att slänga ut pengar på finns inte så mkt annat som e intresant häller
ahh ska tagga nu men släng inte ut allt för mkt på skit köp cans måla hela varlden för lilla mamma :D.... peace......
låter också bra :D..
Graffare
2006-07-06 23:07
995 kr vid varje beställning.
They called me Mr. Glass
läget ut waay too much på burkar måste jag säga då! fiffan.. vill inte ens räkna! vissa perioder är det väldigt lite medans andra så äre mycket mycket! pz
Hiphop Wont Stop!
Senaste beställningen gick väll på 6200kr tror jag bestämt. Sen så är dem inte slut än heller, jag köper stora kvantiter och målar sålänge det finns kvar nått, sen går det ett tag igen.
det varierar vilken tid på året det är men just nu så har det legat runt 250 :- i månaden kanske
det e ju olika, jag måste spara ett bra tag innan jag kan köpa montana burkar, sen finns det ju andra burkar som funkar fint me, hehe...
jävlar masser med hur mkt slösar ni trådar -.-
jepp
250:-?! kör du en målning i månaden eller vad?
250 .. beror ju på hur stort man kör ?
soundcloud.com/jerrones
ca 1500,,, resten baxar man
det är inte ett slöseri
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Över 1000 kr, tyvärr. Jag är inte myndig än, så därför är det mycket pengar. ;(
Hm blir väl 450-600 kr .
Live Hard, Die Young
Dumförklara sig med vantar på vintern? Låter väl ganska dumt att skippa vantar? eller är man inte hård nog då?
jo men dem e inte smidiga man sprutar bara ner vanten
Är ingen känsla med vantar/handskar ;P Halva handsken byter fan färg efter det. Man får ju spela stenhård å köra med ren hand dock försvinner känseln jävligt fort ^^
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Senaste beställningen blev ca 1000:-
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
jag får bara ihop till 250:- i månaden för tillfället
Gjorde en beställning på 600 i veckan.
Bara toys som betallar för skiten
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
okaj, man måste tydligen vara en tuff underground gansta'h bara för man målar
a precis vad heter jag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HUR I HELVETE HAR NI RÅD?
where my smokers at?
jilop: beror nog inte på handsken utan handen handsken sitter på. Man får väl låta bli att ha tunvantar på sig..
jag har köpt för cirka:500kr skissar mest har köpt lite material snart ska jag ut i sommar värmen =)
jag lägger som mest 2-300 i månaden på de då är det till värda grejjer sen till att kötta andvänds andra don än köp cans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägger ca 1000-2000 i månaden på det. beror på om det släpps intressanta filmer eller böcker så stiger ju priset lite..
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
woot F12 rackar burkar, köper flows och påfyllning oftast. rackar skissmaterial också. Hahaha! Lille flickan har lärt sig ett nytt ord; racka! GANGSTA!!
paddan P16 haha precis vad jag tånkte på..
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
saxor bara för de står F12 behöver han inte va de?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
"saxor bara för de står F12 behöver han inte va de?" - haha, det blev roligt när du skrev han , skulle låtit bättre om du skrev hon . well well, jag har dålig humor på morgonkvisten.
alla vet att woot e peilor
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
sebbelito är nästan påväg att få lite humor men ditt försök var bara patetiskt