I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-18 14:05

Tatto

Hojj hojj folket..

Nu är det så här att jag hade tänkt att tatuera mig nu när det är sommar o allt, Så jag vänder mig till er som har sköna kunskaper och idér, Jag hade tänkt att det ska stå "1986" Med bokstäverna "MN" Inuti eller strax utanför kom gärna med förslag och skisser så vissar jag upp den när den är gjord!

Ha en bra drag simma lungt tjillingballing !

Skivsamlare

2006-06-18 14:11
1: ingen här kommer lyfta ett finger för att du ska få en sjyst tattuering.
2: ganska oplanerat att gadda sig på sommaren.eftersom man inte bör bada eller utsätta gaddningen för sol..osv..
3: lycka till
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten

2006-06-18 14:12
haha bra att tänka så att nu är det sommar nu ska jag gadda mig hahaha...

gadda sig gör man nog heldre på vintern...
Whiskey & Cola !.

2006-06-18 14:14
Vad spelar det för roll? ärligt är det du eller jag som ska skaffa tattuering? Klipp till dig

2006-06-18 14:15
klipp dig å gör det på rätt sätt...
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION...
------->kill all animals<-------------

2006-06-18 14:55
jag gadda mig nyligen..å det är ingen fara för solen lr att bada!!!!....Det är bara dem tre första veckorna när man smörjer in den som är viktiga...

lycka till DRAHELVETE!!!
FLUBBER!

2006-06-18 15:58
tattuera dig inte på sommaren boy, göre näre börjar mörkna ute o hösten börjara närma sig, elle på vinter... annars kommer skiten att knulla sig
Lever livet o levererar flowen lägligt!!

2006-06-18 18:30
jag har gaddat hela överarmen på sommaren och det är ingen fara du kanse inte ska slänga dej i badat direkt men använda tattooointmen när du smörjer in den och använd den högts solskydds faktorn på tatueringen så går det fint det är mkt snack med att man inet ska göra nått på sommaren. och snacka med din tatuerare om vad du ska göra det och är han duktigt så kommer han att rita iordning den precis som du vill ha den..

Peace dude

2006-06-19 11:30
Ingen här är så snäll eller har ork att göra något gratis åt andra. jag skulle vilja hjälpa till men min scanner funkar inte sen så är jag inte så bra på att skissa änn :) övar fortfarande =)