Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
hehe tagväggen i tälje
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
;)
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
roligt att csg 543 rimmar :D
"this glas must be like plastic or something"
haha :D
Danne92 P-1 haha!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
uzipop P16 ''Rest In Peace For Ever Eazy-E & Notorious B.I.G'' dina homies foe life
CHILLNANI
hahah aa yoooo niggah 4 life bro,
rätt pinsammt faktiskt
getok's tag va fetast rakt av på den första bilden
behöver ni funkis så bjinga bilen!
ingen som har pix från dom nya grejjerna i stuvsta famet?
CHILLNANI
Jättefina bilder, lägg gärna upp fler!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
om ni vill kolla lite målningar osv.. så checka gärna in min hemsida som jag har skisser/målningar osv .. kanske inte fullt med det men det kommer såsmåningom, finns även en del musik och filmer ..
peace !
www.marioproductions.com
vild och vågad, jävligt begåvad, sexig och het, jo tack jag vet.
tackar, försöker ladda upp mera men de vill sig inte...
lite södertälje bilder
Jag blev dömda av dom jag hatar så döm mig engång till "KEEP GRAFFITI ALIVE" "K.G.A" MÅLA PÅ VÄNNER
HAr nån länk me SPOOKs Grejjer? love him (L)
Står jeks annars inte heks...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SmutsFläck P29 nä de står jeks så det är han som gjort den=)
uplode.us äh, hursomhelst min första målning =) vad tycks?
Grandiisch då kan ju jag notera att bild nummer 3 inte är gjord 06.
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
vem äre som har gjort den första piecen? . för det står juh HEKS undrar om det är heko så.. hahaha adiot .. heko/heks 2 olika saker?.
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
+ att jag tror att de står jeks :S men vettefan.
Doddel Tyckte den var ok för att vara första! Tänk på att inte använda färger (förutom vit och svart) i chrome och lägg gärna på skugga så får piecen lite mer känsla.
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
vans: sitter den där målningen kvar? Circle och Tariq som gjort den har jag för mig iaf. Riktigt snygg.
fishscale P17 Den finns kvar, ja.
spliff macht frei
emptyN P13 Hade ju defenitivt den bästa grejjen:D
""-ThinKuKNoW-"
Skivsamlare
2006-06-29 13:51
vans P0 säker på att den är i spånga den målningen?
fair enough..
-likemike- P20 nice harru på den till vänster också =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För dom som inte kan läsa graffiti så står d HEKS
CLEANR QUEENR DONT EXIST!!!!!!!*
FAan vikken snygg parkbänk!
Och för dom som kan läsa graffiti vet fortfarande att det är en Jeks.
Grandiisch I rest my case!
Learnbythe_master F16 Det tog ett tag för dig.
Lyricist
2006-07-02 14:27
grandiisch syd famet eler?? hehe aldrig riktigt hittat dit jag... men nu förstår ja varför ingen vill att man ska hitta dit det såg ju rätt toy fritt ut å så...
aa dde är syd famet .. men om man går in i tunneln så kan man måla där :) bara fula målninar typ
4-Ce P2 haha japps. vart en glad överraskning när man kom fram.. :)
dede P15 man tackar!
Graffare
2006-07-02 21:25
jäkla coll piece.
They called me Mr. Glass
Demento det där är inte vifl asså...