Alla Lagliga Väggar I Sommar
Om ni vet nått om lagliga väggar runt om i sverige, skriv upp dom här så slipper de bli 200 trådar om olika väggar. skriv ner vart de kommer och när dom kommer om ni vet. Klaga inte :D
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Graffare
2006-06-13 10:57
Baksidan på rampen i Avesta kommer att byggas upp och rollas, det är ju alltid nått...
Graffare
2006-06-13 10:58
glömde längden: 2(8*2) meter.
bra tack :D vart ligger avesta? näraa sthlm ?
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Graffare
2006-06-13 11:05
haha, näe inte speciellt, jag väntade bara på att du skulle fråga, 11mil från uppsala. kan tillläggas att den kanske inte blir riktigt 2meter hög.
hela rampen i ludvika.. kan ej storlek dårå
Graffare
2006-06-13 11:23
limo1 få se bild på rampen
FunZie P1 vart i kalmar ligger den? bakom ica lr vare va? ska nämligen dit...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Graffare
2006-06-13 12:14
pug1: den är inte laglig som mrwhoo säger.
Jönköping har talavid-tunneln och en vägg i huskvarna. tunneln är 40 meter lång typ. 2.50 hög och två sidor. väggen huskvarna ( några kilometer från jkpg) är 2 meter hög och 6 meter lång. två sidor.
Croz väggen i huskvarna är för övrigt 8 meter lång (3 betong block på 2*2 meter)
Hör nu på go'vänner så ska ja'för er berätta, vad en gosse gjorde en dag i sköna maj.....
ojj.. skrev fel.. måtten stämmer inte
Hör nu på go'vänner så ska ja'för er berätta, vad en gosse gjorde en dag i sköna maj.....
målgoflen by night fylla och fight.
Uppsala då? finns det laglig vägg här?
jilop P1 lagligt i sthlm!?
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Moderator
2006-06-13 18:39
Vänerborg har en skateramp som man får måla på.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Örebro - skytten gammla skyttebanan :) vet dock inte hur långt o högt.. men de duger :) hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grejen i norrköping är fortfarande laglig eller?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
joe ja det är den
The Funk Off Brothers
Åk till norrköpings kolhamn över dan fö' fan!
Möndalsväggen göteborg är ju en pärla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De finns laglig vägg i Norberg, i spännarhyttan.. ligger bara 1,5 mil från avesta ungefär =D
this is the place for your advertisement
luleå
Skellefteå i slutet av sommaren. Har även hört av en person att den är på gjutning nu. Betong snackar vi.
www.myspace.com/drdrogdisko
Plywoodväggen vid Subtopia i Alby. Ca 10 meter lång. Bara måla på!
More than words...that´s what we do!!
p-huset anna i malmoeeeeeeeeeeee
Pannhuset,rödasten dvs Götlaborg
sen finns det ju en tunnel i falkenberg..liten men mysig och dåligt upplyst..
Fuck that bitch suck that
Vid nya skateparken i luleå brevid Coop arena (gamla delfinen) på skutvikens industriområde har en väldigt låg men ca 40 meter lång vägg satts upp.
Jag ska snart till Umeå, finns det inga/ingen där?
Tyvärr: i20 finns där..har ingen vägbeskrivning..gamla skyttebanan iaf
www.myspace.com/drdrogdisko
VIKARBYN , lite utanför rättvik , en ruin fettsoft åk dit om ni är i närheten
Vart ligger dom lagliga väggarna i norrköping ska åka dit nu men vet itne vart i norrköping nån som veT?? licke
japp... Det finns 2 st i jkpg eller 1 vägg och 1 nice Tunnel. och tunneln e riktigt nice !
Stockholm !
En liten vägbeskrivning till planken i Sandviken (2mil från Gävle), Från Örebro / Västerås åk R67 mot Gävle. Vid Överhärdet ta vänster mot Forsbacka eller vidare rakt och åk motorväg på R80 mot Falun. Avta mot Sandviken, åk mot Jernvallen (Olsbacka 15*2,5 m / Vallhalla (Kungen-Konserthus 3*2,5 m ) Från Sundsvall eller Från Stockholm åka E4 och avta i Gävle på R80 mot Falun. Avta mot Sandviken, åk mot Jernvallen (Olsbacka 15*2,5 m / Vallhalla (Kungen-Konserthus 3*2,5 m ) Från Falun R80 avta vid "Trafikplats Scherpbacken" (Bro), Åk förbi första rondellen och vidare till nästa, ta höger och åk på Sveavägen. Vidare på Årsundavägen ta vänster Sätralinjen. Direkt till vänster ligger planket. ( 15*2,5m Olsbackaskolan/ kulturskolan ) (Lilla planket 3*2,5m konserthuset, åk samma väg fram till korsningen/stoppljusen vid gatan Fredriksgatan, ta vänster. Kör förbi Ahlsenshotell och städfirman ( höger sida ) planket ligger på gaveln mellan en "lada" och konsterhuset. tredjehuset på höger sida. Måla ej på "den röda "ladan och ej på annat en planken, och vid stora planket var vänliga att släng burkar och skräp i konteinern.. och i soptunnorna vid de lilla planket. http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d6/KARTA_kopiera.jpg
Gotland.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Rödasten i Gbg http://www.rodasten.se/img/lokaler/ext4. jpg
all makt åt mig
http://www.rodasten.se/lokalerna.asp?men uaction=4&dot=44
all makt åt mig
så jävla kefft asså, vafan kan inte staten eller vikka d nu e som fixar väggar langa upp lite feta väggar som typ brommafamet o sånt vafan d e ju bara sätta upp nåt stort i nån jävla skog inom sthlm ... eller har jag fel ?
Whatever: skyttebanan är inte laglig, men det inte direkt någon som bryr sig, snuten ska tydligen varit där och kikat förbi när folk stått och målat, men inte brytt sig.
MonkOne P0 hammnen
Blääää