så ni säger att spaq umgås me mindre hahah...jämnåriga..erl ÄLDRE..torsk-16 mark-15 duck-14 kyros-över 20 iallafall tror jag Olle -19.alla är me i HBA o han umgås me dom mest..
Free ZpackeR
Orka sitta och försvara sina polare... spaq är inte så gammal tror inte det är nån i hba som är så gammal dem jag träffat på har varit 14-16 år..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kyros är 23 tror jag de va resten känner jag inte så dom ska jag inte dra in.. sen så hängde han ju ett tag med poin från am mf.l så han hänger ju knappast med yngre.. och om han skulle göra det vafan skulle de spela för roll igentligen? palla alltid hitta en liten jävla orsak att tracka ner på folk..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
vem fan bryr sig om vem spaq umgås med? är det respekt att hänga med 23 åringar som i sin tur hänger med folk som inte hunnit in i puberteten? och varför ska man proppsa folk som målar tåg när dom är för unga? de ser ut som skit, det fuckar upp hela tåg scenen, och sedan sitter folk och tycker det är roligt att de körs??
whoa! om idioten själv får välja.
ni alla på tråden suger B...hahahah
allvarligt fan vilken pinsam stekare han är den där jävla spaq, jag blir allvarligt skit förbannad när jag ser hans grejer SOIs grejer var helt okjej men...
413
De skulle kunna torska eftersom snuten lätt kan fixa ipn och sen finns bilder snuten vet hur de var klädda räcker med att nån svenne sett lite av de från rutan ...
fofo jag körde mitt första när jag var 12...
413
min morsa målade tåg när jag föddes så jag va förre alla :D:D:D:D:D:D:D nej menriöst nu för SOI ta och slänga upp den där filmen !!!!
"this glas must be like plastic or something"
men vad är de som har hänt? varför har folk helt plötsligt börjat att skriva ut folks åldrar på whoa? vem fan har med det att göra ?
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Pinsamt..
AIK / TOTTENHAM
skateriik P15 skitunge
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Påstår inte att dom här killarna är några efterträdare till dagens bra målare. Men dom kör ju iallfall. Detär bättre än ingenting. Och mycket bättre än att sitta å wajna på deras fula grejer. Spaq å soi, kul att ni kör, kort sagt. Men ni borde faktist inte ge er på tåg så här tidigt.
Nej det är inte bättre än inget för om ett par år kommer det vara väldigt svårt att köra panels på grund av "alla" som kör så om man lägger upp nått ska det vara snyggt tycker jag eller iof vem avgör det jaja bajs eller nått ... skateerik är du keff på riktig tog 5 sec för mejj .. äh hållkäfften eller nått
FKS, Sorry, u have a point. Tänkte inte på konsekvenserna efteråt. Tänkte mest på alla som klagar, men inte kör själva. Peace, ha en bra sommar.
åh gu' va häftigt att man är 10-13 å målar tåg! häftigare finns nog inte!... har man inget snyggt att måla på tåg så måla inte!!! jävla skitkladd hela tiden!...
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
Äsche när man är 12-14,9 år känns det mycket lugnare än när man är äldre vet en helt del som röjjde när de var i 12 års åldern .... Nåja det kommer nog snyggare med tiden ...
Fin bild=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men åt helvete med dinna bilder .. .
Soi P16 HAHAHA inge tycker om er!
BAJEN FANS!
fan vad glad jag är att jag inte bor i sthlm
SMÅLAND!
Fan va patetiska ni är som sitter och gnäller. Visst att SPAQ inte lägger de snyggaste grejerna men som jag sagt förut. Det finns målare som lägger bra mycket fulare saker som ni alla sitter och grupprunkar till. Om ett par år när SPAQ skaffat sig mer fame så komer ni sitta och grupprunka till hans grejer med.
Soma Somna om...
om ni e så jävla sugna på att veta allas åldrar så lägg upp en tråd om de då..."hejsan jah vill veta hur gammla ni e heh"..lixom svin kul..
-SPAQ- P17 behövs inte 92:an ;)
-SPAQ- P17 där satt den
-SPAQ- P17 Men hur gammal du är vet vi ju redan nu efter vi läst denna tråd.. så då va ju allas frågor om din ålder besvarade..
Fan för er som förstör hemmaplan=( å gnäll inte på att de e knas bla bla bla.. kan man tider så ska man köra annars förstör man bara =(
Greenline/Uffline
fett sorligt whoa folk först vill ni ha bilder o sen klagar ni sönder
hahahe hej
SPAQ- P3 Ja där satt den!!!! 7 rätt på måltipset eller?
Greenline/Uffline
kul att sitta och säga hur gammla alla är, Hata inte spaq, hata skateriik istället. word
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
woot WOOOOOOOOOOOOORD
Rädda en ko, ät en vegetarian!
HBA = Har Bara Analsex, Have Bad Attitude, Håriga Bögar Avsuges.
AOTP - PHARAOHS!
spaq:en... undrar hur länge han kommer hålla på... han har inga skisser för det han gör... men endå håller på aktivt, verkar vara en ungdoms grej!!!
om man är ungdom tills ålderdomshemmet?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Orkade läsa halva tråden, men fan asso, skriv något vettigt till svar nästa gång. Typ 90 % av whoas medlemmar (ok kanske bara så på graff-forumet) skrivet bara massa skit. Gör något själva o battla ut dem så kanske ni kan få respekt, men det tragiska är att minst hälften av er har väll aldrig ens hållt i en canna? Då jag fick upp ögonen med graffiti, vilket var ganska nyligen faktist, så uppfattade jag graffare som "en enad grupp", och inte crew mot crew, eller artist mot artist... Nåväl respons? Och ni som inte har något vettigt att säga, tänk efter innan ni postar.
biffko to di world