Varför svälter folk när mat är så gott? Gillar du den inte så kolla inte.
får la droppa en annan såndär tråkig då hällre en backe i hallen än ett hack i ballen nä men ett seriöst citat alla klagar nog på mej för å droppa ett film citat men älskar area08 2 "Rember my name fame"
Ingen mera rosa banner
" I TOLD YOU I DONT GIVE A FUCK" "YEAH YOU BETTER KEEP WALKING"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
YEAH YOU BETTER KEEP WALKING" haha...den va ju skön
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Fuck Bhud, Zone och Semi, minns ej vem som låg bakom piecen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sug min kuk/Ron Jeremy
Running free with lsd. WemVlchillers
aV Lend pms "Det är saneringen som koster pengar,inte klottret"
BESOUD!!
Min pappa är alkis .. vad är din ? såg den igår..
SAY WHAT YOU MEAN AND SAY IT MEAN
we don´t care
luuugn... endast temporärt.
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
sug av mig hora - Grim orminge
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
Finns bara ett braGRAFFKING MADE ME DO IT - X-MAN Någon här som använt whoa så länge att de minns graffking?
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
I NEED COKAINE IN MY BRAIN :D
¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ Loading 99% *TestOne*
Put it on the bill, reson.
"har ni inga tarmar i skallen" kärring-06
vem vaktar våra väktare
BEER DOWN, CHROME UP!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
"bd-4ever"
bränn, bränn, bränn alla män
FÖRLÅT DET VAR INTE MENNINGEN
"Hem till kakträdet"
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Moderator
2006-10-23 17:51
"Hiphop don't stop!" -Ruskig, ~1985.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
"We are not as think as you drunk we are" Pubb om jag inte mins fel
''jag är bäst!''
on the run
"socialen betalar"... hahahahhahahhahahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=baZMqCUlcWA
det klart bästa e pappa betalar. av load på östermalstorg
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
"Det här är bara börgam" " de va han -->"
...catch me if you can.... ©montana
En utav mig själv - Rog är en målare och sad också...'hellre Rog i ryggen, än Sad i byxan'
"Fuck wufc" va lite småkul tihi tihi*
Jag är ingen hora jag är elsa... såg den i kolhamnen i norrköping,höll på att skratta ihjäl mig... snacka om sjukt asså.
hade inte lemo signat nån piece vid södra station med "när lemo rör sig står falck stilla " för några år sen? jag hörde sen att det blev ett skämt i folkmun, typ "när lemo rör sig mår folk illa ".. hahaha
these drugs aint as good as we wish they were
Munkarna ligger dära ---->
"vet du varför mumintroll är så feta? Dom har inget rövhål" "hälldre en back i hallen, än ett hack i ballen!"
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
iVER- hehe vad äre för fel med säd i byxan.. alla är ju ensamma nån gång.
"On your way to the top,
treat everyone with respect,
'cause you'll meet them again
on your way to the bottom"
Minns inte riktigt vem det var... Men tror det var Uzi eller Ikaroz (stavning?). Det var i somras här i Falun! =)
Kolla
www.falunstreet.se och klicka på Västra skolan så finns det bilder att kolla på där =)
Peace!
They call me Sir Arnur.
"cp är inte en sjukdom det är en livsstil"..
LeeRoyJordanJr.7.2
Dra en lina prata skit och punda loss!
Orakel_bft P23 rätta mig om jag har fel men stod de inte "rök nu så bjuder jag på bildäck"
mitt egna , "play the game dont be the game, change job! "
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
God Jul // elg
we don´t care
slask ...
NyDagSammaSkit & Fruktsallad Fett töntigt att skriva så på en piece lol
"här får ni för att ni tejpar som judar!" LEIF MTH bitch!
LeeRoyJordanJr.7.2
Heldre pissa i stuprännan , än att stupa i pissrännan / risc
inte första gången den här tråden dyker upp
"här får ni för att ni tejpar som judar!" LEIF MTH bitch! HAHAHA, SÅ JÄVLA SKÖN SNUBBE...
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!