Svedmyra målad *Bild*
Svedmyra målad av Rge bild finns på www.amagadd.com För er som inte orkar gå in så va de kråm fyll svarta lines och gul/orange bg...
http://www.amagadd.se
schysst. rge är koola. :)
tjockt najs..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
haha mycket du måste veta om, iaf du tror något sånt,,, hojhojhoj..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
töööng! synd att dem inte hann eller bara sket i att lägga highlights.
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
Den var värkligen inte tung eller clean.
RGE alltid fresch, ännu freshare med HL.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker den va tråkig. dem kan lägga mkt fetare saker.
Amagadd funkar inte för mig e det bara för mig eller?
jepp
Keas japp,det funkar för mig iaf!!
fet, tyckte först att det skulle vart highlights åp skiten, men när man tittat på den ett tag till så tyckte ja att den inte behövde det! rge, brings style to this crappy line
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Tänkte just säga samma sak...luktar torsk?
Drum n bass
Det där kändes mer som en lucie tyckte jag, men jag kan ju ha fel.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
a sant secondsen e bara klara på R
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va e de har, har ni ingen sjalvrespekt... sluta sug sa mycke kuk over internet, jag vet att storre delen bara ar 14 men fan skarpning
heroes die first
Alla är toys.
Ride 13"s y que?
ja tror mer på chack å monk
Greenline/Uffline
Jag tror mej på RIdler Monk.
releze P27 va är det med folk? den är ju ful som stryk. hur bitter är du egentligen? vartenda jävla inlägg som du spyr ut är negativt, oavsett ämne. vem fan är du liksom? jo just det, du pysslar ju med streetart (gäsp) i katrineholm. frääääscht...
va ju bajsful..
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Tung ! nice av rge grabbarna
för ett tag sen var de nån som sa -"Rge la bättre grejjer för ett par år sen" håller verkligen med...
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
den där målningen va riktigt,riktigt usel asså.. bakrunden va lite kanske men tillmed 3D:t va keffat
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
fan vilken smak folk har idag!.. den var inte vacker någonstans!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
ReM då har du värkligen fått fel uppfatning om vad som är cleant
dom sista som skrev nu har fått en fel uppfattning om vad som e cleant.. o jag e rätt så säker på att ni inte kan bättre
tycker de fick ihop sin bakgrund och bakgrunden på väggen väldigt fint. Det där med löven alltså. Sen var själva formen på bokstäverna stilren. Visst att det hade nog sett mer "fylligt" ut med highlights men man ska inte klaga. Trots att den inte vart helt färdig så är den bättre än all den skit som syns på stationer nuförtiden.
Den är borta.
Det som är otroligt kul är att om det hade stått PMS, WUFC eller FAME istället för RGE så skulle ALLA skrivit att det var den snyggaste målningen i världshistorien
va?
Tror inte det finns nått gemensamt hat mot RGE på whoa i gemförelse med dask etc.
Nej, den var väldigt medioker. Dock måste jag motsäga lasher och säga att jag sett snygga Fame-målningar (rätt många faktiskt), samt även en del snygga PMS av t.ex. Sad, med grymma färgkombinationer kanske mer än stil.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
lasher P21 En bonde är ALLTID en bonde...
Lasher: Du dissar, blir dissad. Lev med det istället för att förstöra den här tråden med dina negativa kommentarer.
man kan ju omöjligt dissa dendär... riktigt schysst.
jo den var okej men inte så att man svimmar som er...
HydrantGame
snygga proportioner på skugga osv, de syns iaf att de har tillräckliga skills. Sen att de kanske är värre förutsättningar när man bryr sig om konsekvenser(unlike soc-dask). schysst piece
alltså wollak. GE var snyggt, R:et var inte mycket att hurra för.. dessutom är det inte lätt att måla i sthlm nuförtiden.
Riktigt shysst. Gillade verkligen G:et
G'et pajjar lite gillar R'et och E'et.. med highlights och klara seconds skulle den vara mkt mer fresh!
Why you little..
lasher P21 du är lite muppig, det är väl inte konstigt att vi i stockholm har annan syn på graffiti än en bonläpp som du som sitter och dreglar över lagliga Daim och Loomip målningar på internet... Skulle vilje se något av dig på en tunnelbanestation i stockholm, du kan även ta i aktning att de aktiva i sthlm just nu är väl inte så fresh..
Fast du har ju ingen koll överhuvudtaget då du ALDRIG har sett ngn snygg PMS, WUFC eller FAME målning,,, Jag undrar vilka dom här "massa folk" i stockholm som du känner är... Eftersom dom är så mkt grymmare... Ja, du är en liten muppig bondläpp som bara vågar yttra dig på internet din jävla mupp