göra egna caps.
shue jag har en fundering på hur man gör egna caps... behöver eran hjälp.
Graffiti Can't Be Stopped
varför ska du det? när dom är så billiga.
Den Svenske Fanclub
ganska så svårt tror jag.
Den Svenske Fanclub
allt går med papper och tejp ;)
Softa koftan !
jo för att göra egna storlekar på caps
Graffiti Can't Be Stopped
skicka en stock, bäbissalva, skohorn till macgyver så kanske han kan hjälpa dej.
Den Svenske Fanclub
om du nu ska experimentera med storleken så vän på capen. och "klipp upp" skåran, men inte mer än halva. så vi gjorde när allt vi kunde på fat var svarta orginalcaps.
jag märker på min stavning att sängen är en bra idé.
joru, på den tiden det inte fanns en massa olika caps å köpa så fick man trixa lite själv. typ elda på capen med en tändare så hålet blir mindre. stoppa in en knappnål uppifrån ner i capen å bryt av den så får du mindre flöde. tabort plutten i fram å stoppa i topspinne som även går att modifiera med tändare å fantasi. eller sno helt enkelt capen från din mammas parfymflaska. använd fantasin, eller gör som jag köp en påse med färdiga caps.
Ain't got no birthsurfeticket on me now! http://listen.to/jago
ge fan i de & köp ojoj 2 kr st! om du inte har råd så kan du ju panta 4 burkar sen köpa;D
aluminium folie, en yxa, lite vaselin och en förgasare.... då ska du se att det blir bra!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Ta ett sugrör, du vet såna som är på festis. sen böjer du den högst upp sen trycker du ner den i capen! lycka till!
huset röd
det skulle ju vara roligt att göra egna caps....host.
min signatur dog
ta hårsprays caps och sedan tar du röret ifrån en bläckpenna, röret finns i pennan där allt bläck ligget. Den sätter du fast i hårsprayscapen så ska de funka, men mitt tips är att köpa färdiga!
köp nya. de är ju inte direkt dyrt. tycker jag iallafall å ja tror att dom flesta tycker det.
"ahmen tja."
Varför uppa en 1.5-år gammal tråd bara för att säga något som redan sagts i första inlägget?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
fattigt läge..
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
Orginal, NYC fatcap, fatcap, NYC skinny, skinny.. Jag raknade upp 1/10 av alla caps som finns att kopa pa min lokala affar, varfor goa egna nar det finns over 20 olika caps?
Göteborg, heja gais.
Är du en pillare och pysslare eller ? för jag menar, fyyyfaaan va dyrt att punga ut med 2 spänn alltså jag dör, lider med dig brushan. Peace.
grabben det är inte värt tro mig ... + att dom är fett billiga :S, fan köp ett lager på fatcap eller HL !
SMÅland
fan, grabben vill ju bara exprementera(?) lite ju, jag menar, fett att ha en egen cap oxå :) Good luck!
Whiskey & Cola !.
såå dumt
69 - Try it you'll like it
vad är hysterin med att folk ska göra egna grejjer.. JA, det går att göra en 10 cm flow av en syltburk tex, ja du kan byta färg från burk till burk... Kom igen! det är inte värt det, racka en penna från en affär eller köp en från en graffitiaffär det är alltid smidigare. Utrustningen har en viss storlek och form för att den skall kunna användas, det är inte en slump att en flow inte är 1 meter lång tex.
Jag brukar sitta med mina gamla träkuber och tälja nåra caps i veckan. det är väldigt ekonomiskt och naturvänligt.
Östergötlands Finest :P hehehe
de blir dyrare att göra egna än att köpa xD
Det spelar ingen roll om man vinner eller förlorar - tills man förlorar.