Visa mig och min kamera?
Seriös? Visa mig och min kamera? When did you fall in love with hiphop, Graff? Jag vill plåta ditt mästerverk, visa mig hur du använder dig av dina verktyg, din talang. Jag vill få Urban stilen, kulturen Hip-hop och dess element på bild.
/DLR
För att jag vill få Urban stilen, kulturen Hip-hop och dess element på bild? Jag älskar att fota och jag älskar hiphop kulturen. Så jag vill sätta ihop det...
/DLR
i det stora hela är det är bara små kids med canadagoose jockor och bakåt slick frilla som kör nuförtiden.. tycker det låter som du har en bra ide..
Det är inte många som kallar sig "hiphoppare" nuförtiden och det är inte det jag letar efter heller. Jag letar efter folk som älskar olika delar innom den kulturen som är villiga att låta mig vara med och ta seriösa bilder. Och jag frågar mina vänner, och deras vänner och har redan börjat ta bilder. Men jag vill ha fler, och jag anser att jag inte förlorar något på att försöka genom Whoa, med tanke på att här uppskattas alla dessa saker lika mycket som det görs hemma hos mig. Så det är det jag gör, testar här ;)
/DLR
6 Och det är jag inte intresserad av :) Jag vill ha seriösa, fult att skriva "äkta" men inte det du beskrev alldeles nyss iaf. Vill att bilderna ska skrika "kärlek till urban, hiphop". Visa det fina, det grymma, det "ursprungliga" blandat med nudagens. :)
/DLR
6 jag är bosatt i Stockholm, men är relativt ofta i Götet.
/DLR
har du ingen portfolio att visa upp? kan vara lättare att få napp då kanske?
okiz P23 Jag har vid flera tillfällen försökt att få upp bilder jag tagit men har varit för lat för att skaffa en hemsida. Men det är på gång nu just pga detta "Lilla projekt" jag vill genomföra. Det kommer komma upp lite bilder från konserter och jams som jag tagit på Dj Silence's hemsida. Sen har jag tagit "mode-porträtt" bilder som jag ska försöka få upp på någon server.
/DLR
ja men självklart! skicka ett mess så kan du få fota mig när jag klottra,,,,
WHaT eVa! DaAh!
Fotosidan är jag medlem i, men det tråkiga är att jag får inte ladda upp så många bilder jag vill, utan det är begränsat på hur många jag får ladda upp per dag eller liknande. Så jag gav upp. Har dock någon gammal bild där. Fotolog, hmm var det inte en sådan fotodagboksliknande sida? Silentwhisper är jag inne på just nu och kollar in :) Tack :)
/DLR
eller om du inte pallar kan du yu fotta och skicka till amagadd för dom verkar behöva lite foto hjälp
jag målar och rappar.. kallar mej själv hiphopare. har spelning den 25:e maj, du kan ju fota då om du känner för det. finns i sthlm
fuck all you haters!
ja kan ställa upp ska å måla i veckan om du är intresserad
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
bris P0 Schysst, och vart befinner du dig? Förhoppningsvis inte i Spanien, det e en aning lite svårt för mig o ta mig dit just nu i veckan asså...
/DLR
casualsthlm Lovely, när har du tänkt att skapa något?
/DLR
Jag vill få Urban stilen, kulturen Hip-hop och dess element på bild. Är du möjligtvis släkt med Charbel? hahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länsman P-1 Inte så bra kanske, men det verkar ha förståts av ett par människor här inne. Och är folk intresserade så är det bara att skicka ett meddelande så kan jag förklara det som är "otydligt"...
/DLR
Akka P59 Nja inte sist jag kollade iaf...
/DLR
ok, för du uttrycker dig precis som honom :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej stockholm ja ska ut å måla i morrn natt eller dag beroende på om du e intresserad
Vad ska man säga? Försent ute kanske? Iaf i Stockholm...
Är namnet Urban ett krav?
Ride 13"s y que?
det luktar civvare, vem använder "Urban stilen, kulturen Hip-hop" nu för tiden lr verktyg.. nej du, lill jonas, om du nu bor i sthlm så äre väll bara att titta ut genom rutan och glo på graff?
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
casualsthlm varför skulle nån här va intresserad av va du skriver?
izakizak P18 det luktar civvare, vem använder "Urban stilen, kulturen Hip-hop" nu för tiden lr verktyg.. Haha snälla säg att du skojjar? Så om jag hade skrivit - "Asså jag gillar hiphoppen fett me mycket och jag är galet intresserad i foto och vill få ner det på bild (yaooo?). Så abbriii alla som är intresserade langa hit ett mess..." Skulle det verka mindre "civvare"?
/DLR
Akka hahahahaha klockren!!
99% av allt som handlar om klotter ska ju vara Thug, det här har ingen thug-faktor alls.
haha, fan vad jag hatar jag-graffar-och-boffar-kråm-atityden!
SMÅLAND!