I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gEnomskinlig färg som mörknar efter 1 dygn

Vår Hiphop - Graffiti

2006-03-15 16:56

gEnomskinlig färg som mörknar efter 1 dygn

varför inte uppfinna burkar med genomskinlig färg som börjar synas efter ett par timmar/dagar. Skulle vara grymt bra för bombning och d skulle vara svårt för polisen att sätta dit en för taggar man dragit den kvällen om det inte syns... inge att dem kan följa ens taggar... inge dem kan se hur mkt. man måla den kvälllen... dessutom kanske inte brygubbarna ringer polisen om det inte ser att d blir nåt på väggen trots att man stått vid den..

skulle känna sig jävligt säker om man snutarna inte kunde peka på vad man skulle ha gjort den kvällen efetrsom det inte börjat visa sig än.. kanske skulle säkert bara funka med svart som färg som kommer sen men men

jävligt enkelt att borde det vara att göra sån färg som mörknar efter en tid.. finns miljoner sådana produkter inom andra områden redan... skulle göra det omöjligt för grisarna att koppla en retroaktivt till något som kommer fram typ en vecka senare, skulle vara omöjligt rent bevistekniskt typ..

jävligt soft att taggarna på huset man dragit kommer fram när man ligger trygg hem dagen efter.. Snuten som ser en massa nya taggar längs huvudgatan som ser nya ut börjar spana runt utan att veta taggarna är ett dygn gamla och målaren inte finns i kvarteren utan hemma o sover..

odetta är fucking inga toydrömmar-detta går att genomföra!

Potatis, potatis, polis gris

2006-03-15 16:58
MEN vafan.. finns trådar om "magic ink" samma sak i princip fast till penna.. gay
www.myspace.com/drdrogdisko

2006-03-15 16:59
magic ink suger kuk! spray ska d vara! Spray pennfjolla

2006-03-15 17:01
shit aszå.. vafan ska de va nödvändigt för ut o kör o klaga inte på att du inte har magiska burkar... gay
Always on the Grind

2006-03-15 17:02
Pennfjolla? haha.. whoa nowadays :)

2006-03-15 17:02
va äre för fel på dig? hur skulel det kunna gå till? med dina magiska fingerar?...gay
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 17:03
exakt! inge jävla klagan, ut å kör kör med uppfunna magiska burkar gayz

2006-03-15 17:05
jaförfan jao det e nackdelen med Magic Ink, en polare disturberer dem i Tyskland o där har dem perferinolja att upptäcka dem, men spryafärg är ofta mer joniserat så d funkar inte mede spray! sen kan dem inte lysa alla gator med uvjus ficklampor ehller :-P

jag har en magisk burk hemma, om man håller den framför något och trycker på en knapp så blir det färg på det man håller burken framför. det är vad jag kallar magi!
Rehab is for quiters.

Jaförfan jag sitter och knåpar på en burk som sprutar ut vitt och svart i en schackrute stråle..

Och även en rastafärgad kanna..
Sen så har jag uppfunnit en ny sorts pensel.. roller kallar jag den.. asså den är exakt som en pensel.. fast den rullar typ tror jag.. Jag är Joan Miro WICKA WICKA WICKA Turkosa linjen stylee!

Det är bara att slänga i magic ink i en vanlig
oljespruta (sån man pumpar upp och använder
för att sa prayolivolja m.m. på mat) och härja loss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 17:07
amfetaminpsykos

jao lao, en polare i Italien gjorde en liknande grej men d rann som fan och var fett dyrt att skaffa så stora mängder av magic ink färgen i en spruta, men annars en bra idé!

2006-03-15 17:15
Hur ska detta funka då?
Liksom,det är ju samma sak som att lära elefanter att banta...gay
Brutal fucking murder!

2006-03-15 18:04
jävligt soft att "taggarna" på huset man dragit... haha Zlatan håll dig till fotbollen istället.
JFK!! Jihad for kids. suicidewarrior!

2006-03-15 18:09
måla? nej jävlit svårt om man inte ser vart fan man målar? möjligtvis bara för bombing då! men nej ska va riktigt! no fake ass bullshit!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2006-03-15 18:44
Det där kanske vore något, en magisk burka som finns
till men inte syns, det skulle kunna förhindra den negativa
särbehandling som muslimska kvinnor som väljer att bära
burka stöter på i samhället.

2006-03-15 19:56
Eller uppfinna en blackbook som även är ett magiskt förråd med plats för 10000 burkar och som även kan lukta sig till knas?

2006-03-15 20:28
jag vet vart du kan få en liknande produkt... ökp World Of warcraft!!! om du väljer engineer (valfri class; hunter, rogue, warrior, mage, priest osv) och får upp din skill kan du snart göra en sorts spruta som förvandlar dig till osynlig!!! Nära på det du ville ha iaf.. Köp det, kostar bara 500Kr !!!

2006-03-15 23:25
fattar inte hur folk orkar asså. å nu syftar ja inte på killen som skrev inlägget. syftar på er andra.
Ge kille en chans, måste väl förfan få tycka och tänka innan ni kmr å grinar.

undrar även en sak. hur många av er här som skrivit i denna tråd är över 16 å har målat ngn gång.
majoriteten e inte stor.
kille har en ide. låt han förfan få dela med sig den då.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.

2006-03-15 23:28
jävlar vad ni pumpar trådar här...
your crew run run run, your crew run run.

2006-03-15 23:30
Punisher P0
Tyckte det var mer gay att du kunde alla "raser" man kunde vara och vad det kostade.. pffft

2006-03-16 08:15
sån där spray behövs inte. de e bara och ta sig i kragen och dra ut och tagga. blir de knas får man vell springa.

2006-03-16 08:50
det är väl ganska svårt att göra en piece med osynligfärg.. o kör bombar du med osynligfärg för att du inte vill torska kan du ju lika gärna lägga av din tohhy

2006-03-16 09:06
Det finns, en polare fick det av några portegiser, tog iaf timmar innan det syntes men det blev feeeta buffs ;)

2006-03-16 09:09
tycker det verkar fett jag, jävligt hårda killar som är anti hela tiden!

2006-03-16 16:16
jag tycker det låter skit nice med sådan färg, inte alls gay. men vem ska fixa fram skiten?
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.

2006-03-16 16:59
ring upp montana dom kan nog komma på nått, sen kan de göra ett tv spel om det också

2006-03-16 20:15
HA "taggar" va fan är de för ord? tags!

2006-03-17 08:01
kul om du ska måla och du ser inte vart du drar lines, och nästa dag ser du att dina seconds helt plötligst är highligts :P
Nä men du kanske menar bombing, orka med sånt skit, låt det vara som det är, palla med teknologi-graffiti nuförtiden
www.gbg031.se

2006-03-17 13:42
Snart kommer väll robotar som man kan styra från hemmet så man slipper ta en enda chans själv....
Brutal fucking murder!

2006-03-17 13:54
börja bomba först oroa dej om färgen sen

2006-03-20 19:03
men! rövigt svårt att måla om man inte ser vad man gör!
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!

2006-03-20 21:04
en sak verkar lite tappad, det är olagligt att graffa och jag har svårt att tro att de börjar producera denna sorts spray-färg bara för att ni lättare ska komma undan snuten och klottra ner samhället.
Men du kanske hade tänkt framställa färgen själv, i så fall får du nog ringa en kemist. :S
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"

2006-03-20 21:23
varför inte uppfinna ett piller som växer i munnen så att alla sånna här fär dummheter stannar i den dumma personens hjärna
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2

2006-03-20 22:05
varför e alla så jävla negativa?
säg nått vettigt eller va tysta, behöver inte mobba han för hans förslag, jävla internet målare!

2006-03-21 17:41
sickisat
tror inte nån hära direkt skulle kunna uppfinna en även om nån gjorde det eller om nån vet vart man kan fixa så skulle man inte lägga upp det här det behåller man för sig själv...

2006-03-21 18:20
Ser ingen bra anledning till hur det skulle kunna användas i exempelvis byggbranchen vilket antagligen är en stor anledning till varför det inte finns i så stor utsträckning.

Skulle färgen produceras enbart till vandaler skulle det nog inte vara lönande.

2006-03-21 18:32
fatta vad överaskad man skulle bli om man helt plötsligt såg en massa tags komma fram på väggarna utan att ngn drog dom.

VIETNAM'1975

2006-03-21 21:42
haha lr ett piller som gör at man blir osynlig oxå, då kan man kola på tejer i duschen och pilla kön innan man drar ut med sina magiska burkar och börjar resan mot nagiala och på vägen kanske man träffar trollkaren från oz, du kan man ju fråga om man kan få tillbaka sin HJÄRNA!
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..

2006-03-21 22:25
jag va i barchelona i sommras och där hadde dom spray som var självlysande i typ 20 min efter det att man sprayat det!!! ....de sög!!
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N

2006-03-23 09:06
zlatan din tankevrängare! vågar jag gissa att du har gått en gedigen eftergymnasial utbildning med inriktning mot produktutveckling?

För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.
Användaren är inte inloggad 6 

2006-03-23 09:32
måla tavlor med.... måla om cykeln bilen etc...

2006-03-23 16:36
Fyll pennan med vatten.. Osynlig färg och du kan aldrig torska.

2006-03-23 19:46
OK va schysst mot han de va en schysst ide förfan.. men snuten skulle komma på de efter ett tag..:/ tyvärr
""-ThinKuKNoW-"

2006-03-23 19:48
låter värt, det ska jag nog prova!
JUST DET!

2006-03-24 20:17
lätt att göra pieces som man inte ser, stoopid!
UK

2006-03-25 14:23
pieca utan att se skulle nog funka...tänk på Stevie "cracknigger" Wonder, han ser ju inte ett shoit...
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.

2006-03-25 18:06
devasomfan

Många av de produkter du drar upp är inte tillverkade för klotter men det finns en del som är det.

Inget av de du nämnde användes till klotter före ngt annat, så det är rätt otroligt att de skulle sätta "kemister" på jobb för att tillverka det som efterfrågas i tråden här.

2006-03-25 18:11
vadå är de inte magi nog med att det kommer färg när man trycker ner den plastsaken?
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!

2006-03-25 18:26
montana har gjort en svart och en vit genomskinlig färg...iof är de alltid genomskinliga.

---------------------
bambambabam hmhmhmh....

2006-03-25 18:28
Fyll pennan med vatten.. Osynlig färg och du kan aldrig torska.
nä men du kommer fan så snabbt å torka.
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang