I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nån som testat ?(www.molotow.de)

Vår Hiphop - Graffiti

2006-03-07 22:37

nån som testat ?(www.molotow.de)

nån som testat?
det stora lack spray paketet Economy Pack Big .
om dom är värda sitt pris eller om det är ovärt ?..

Har även en fråga om Hitcollor om dom funkar bra
har bara kört med dom lila ?..

http://www.molotow.de

2006-03-07 22:42
var ju nån tråd om det här för några dagar sen. sök i forumen.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-03-07 23:07
kwazten-VK-
vadå ja?
ge mej lite tips istället !!!

2006-03-07 23:12
kan man ens beställa om man bor utanför något utav länderna som står listade?

Graffare

2006-03-08 11:08
finns det inget annat ställe man kan beställa molotow belton från?
They called me Mr. Glass

2006-03-08 12:47
som jag har hört så är det bara att dra iväg ett mail och förklara situationen att du bor i sverige så fixar det sig, så lägg ner frågor om beställningen.. det surapella undrar och även jag efter att jag kollat in sidan ÄR om economy pack big med alla lack spray kannor är värda burkar?dvs om dom funkar bra att använda.. nån här inne som har erfarenhet av dom?
och även om hit color är värda kannor för sitt pris?

peace
jag är hård...

2006-03-08 16:19
jag har beställt därifrån, men jag bor i Finland.
har inte provat economy big pack, men jag beställde ngt paket med 12 hitcolorburkar. Svart och vitt fungerade fin-fint. Blått var ganska dåligt, och det som var under lös igenom ganska ordentligt. Rött var helt okej. Gult var sämsta skiten någonsin, täcker överhuvudtaget ingenting.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-03-08 19:18
jag tycker den röda täcker bra som fan..
Graffare

2006-03-08 19:19
042

nu snackar vi om den tyska sidan, inte om någon affär i mölndal
They called me Mr. Glass

2006-03-08 19:28
blev ju fett intresserad men satt om man skickar ett mail till dom så funkar det å beställa???
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2006-03-08 19:32
zero_ant F1

Nej, man måste alltid först fråga folk på Whoa som leker gissningsleken innan man mailar företaget ifråga och får ett riktigt svar från folk som vet någonting. Annars är man inte äkta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-08 20:03
medela mig gjärna personligen om någon har beställt och förklara närmare hur du gick tillväga och vad det kostade i frakt å så MVH mig
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$

2006-03-13 21:16
man skriver bara sweden i remark feltet sen tryvker du på bestälningsknappen sen får du ett mejl med va allt kostar inklusive frakten typ en dag senare så om du tycker det ät okej är det bara att betala. frakten liger ungefär samma som hos highlights (mer eller mindre) tack för mej

2006-03-13 23:58
Äppeltjuven klart frakten kostar ungefär som highlights mer eller mindre.. kan ju inte kosta något annat än samma, mer lr mindre.. BOOYAH
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"