"wholecar cap" ?
Hmm fick höra för nån månad sedan att spaniens montana om jag inte minns fel tillverkar en riktigt fet cap gjord för wholecars? har dock inte sätt något och sökte runt lite men hittade inget. är detta bull eller finns det en sådan cap? skippa skitsnack..
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
alltså den är riktigt fet, ingen gold lvl5 vi talar om.
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Vart hörde du det ifrån?
en polare jag inte träffar allt för ofta. och jag frågade aldrig vart han hört det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men den blir inte mycket större än gold... har testat på en heldel olika cans...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Då kanske han menade astro, med väldigt mycket överdriv dock!
är det inte typ den här cappen som är på filmklippet när han drar "sunshine" eller nått på en garage dörr?
Not all drugs are good. Some... are great!
lvl 5 e ger lika fet stråle som astro men astro drar dubbelt så mindre färg. och gas
Sunset klippet
kiddy.has.it Säger som JaSy-MaN P0, en brandsläckare eller något
det har det ju snackats om flera hundra ggr och det finns bilder på makapären i den tråden med sunset klippet!
Graffare
2006-02-26 15:09
karl-AnToN Länka till tråden½
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
men vafan ere idioter, det är en besprutnings spruta, som man använder när man besprutar grönsaker å dyligt ute på åkern
ap-svett: Ah har också hört något i den stilen..
fuck all you haters!
förläng skåran i en pinkie eller en goldcap, ellaer vad du nu vill ha, så blir det mer ös!
.:stöd din lokala Folkarmé:.
Graffare
2006-02-27 17:49
förläng skåran HAHAHA det där lät nästan lite småäckligt!
They called me Mr. Glass
det sprutar mer då!
.:stöd din lokala Folkarmé:.
hehe, jag förstår skithöna, och det lät ännu äckligare när du skrev "det sprutar mer då"
aStrOlOGLiCaL CapSyStEm LEvEL FifTen (INFRA FATCAP®)
det är mer hardcore att göra en wholecar med en skinny cap. jag är mäst hardcore här. jag cheromar allt.
Jag är bra - du är dålig.
det är snäppet mer harcore att göra en surfwc med pilotflow..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso en 0,1 mm då eller? :P
dede näj fan..bättre tryck i 18mm..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso Jo, men en 0,1 mm som nästan inte funkar när man kör surfwc är fan fett! ;P
haha .. vilken sooftad tråd.
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
dede,men dom räcker inte lika länge..
Graffare
2006-02-28 11:13
biltema 30pack bläckpennor är annars rätt hardkår har jag hört.
They called me Mr. Glass
Seriöst nu .. Du tar me dig en fylld kompressor .. En stor .. Sen kör du med airbursh .. asså en fet jävel .. Jävligt fet .. och sprutar upp tåget .. måste gå bra ;D fast kompressorn måste va klumpig men de är vad jag har att bjuda på.
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
pesso Det var menat som ett skämt från början...
köp en högtryckstvätt o fyll den med färg och gör enn Wc!...
Not all drugs are good. Some... are great!
dede P1 förstog det..jag har dock lite svårt att sluta innan jag drar saker förlångt..