I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Turk was here

Vår Hiphop - Graffiti

2006-02-25 17:20

Turk was here

Började kolla på filmen idag på 4an, men jag pallade inte se den.
Hade annat o göra och den började som en riktig B film.
Men iaf nu så kom jag tillbaka och det va bara slutet kvar, jag hörde något om massa kannor och blev nyfiken och kollade upp.

"Titel: Turk was here - Imdb

Övrigt: Amerikansk actionkomedi från 1985. Jimmy Lynch blir arg när hans bror inte får ersättning av staden efter att han skadats under en brand. Jimmy bestämmer sig för att hämnas genom att smäda borgmästaren Tyler i graffitimålningar. Borgmästaren blir rasande när graffitimålningar börjar dyka upp överallt i staden. I rollerna: Timothy Hutton, Kim Catrall, Robert Culp. Regi: Bob Clark."

Någon som sett isf. missade man något?

Why you little..

2006-02-25 17:43
haha ja kollade också på den turk 182 och grejjer!
Jag tror inte ni har alla gram i pipan?
Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!

2006-02-25 19:10
Låter som en grym rulle..
Crüel town, it's a Crüel town...

2006-02-25 19:15
MEN DE FINNS REDA EN TRÅD OM FILMEN!!
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"

2006-02-25 19:43
VP: fan snackar du om, han körde bara skitfula toygrejor, ingen jävla wholecar... om du syftar på sekvensen då han kör supertåget nere i tunnlarna så borde du ta en till titt på filmen..
fuck all you haters!

2006-02-26 10:00
ahhw,fan va fet den verkade.vill fan vrida tillbaks dygnen nu..:/
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-02-26 10:54
sant..
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-02-26 11:19
Den filmen var så sjukt dålig att det inte finns ord för att beskriva den. Otroligt dålig handling, målningar, skådespel, regi, you name it. Möjligen kan man se på den om man är deprimerad och behöver den där sista lilla pushen för att ta livet av sig.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-02-26 11:36
hahah så jävla grym :D

ee d bara jag som tror turk 182 kommer liite från taki 182?

2006-02-26 12:07
den filmen e fät jööh!

Graffare

2006-02-26 15:21
Nej turk 182 kommer från blink 182!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare

2006-02-26 15:22
Är det bara jag som har upptäckt att Kim Cantrall är med? Dvs Samantha från Sex and the city??

Bara det gör filmen sevärd!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2006-02-27 12:05
Alla som säger att det va keffa målningar han gjorde, för det första var året -85 och graffitin hade inte utvecklats speciellt mkt och han var trots allt nybörjare..

Nattugglan eeheeh antagligen ;D
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!