I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med torsk?

Vår Hiphop - Graffiti

2006-02-03 19:18

hjälp med torsk?

Sådär, fick för några dagar sedan ett samtal om att jag skulle infinna mig på polisstationen här i stan nu om några dagar. Misstänkt för klotter, jag har fått reda på att dom har förmodligen videobevis, men finns det någon chans ändå att man kan komma undan och slippa åtal? och kommer dom göra en husrannsakan?

riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.

2006-02-03 19:21
tror inte dom ringer o säger att du ska på förhör.. tror dom alltid skickar papper o sånt shit.. men ja har säkert fel..

om det e sant som dom säger så kommer dom troligtvis göra husrannsakan för dom behöver väll mer bevis :s...
good luck!
Q
Graffare

2006-02-03 19:28
asså ekränn inget förän du sett deras bevis som t ex videobandet.
They called me Mr. Glass

2006-02-03 19:31
Skithöna : ska neka hela tiden, även om de har videoband. Men kommer de göra husrannsakan? vill inte direkt att dom kommer hit så ligger det skisser och dom checkar igenom datorn och så.

2006-02-03 19:37
Folke-one : varför är det så klart?
Graffare

2006-02-03 19:39
hehe såhär skulle jag tippa på att det är:

de ljuger om att de har klara bevis på dig, för om dom hade haft det ås hade d redan vart hemma hos dig. grejen är att dom inte har nog med bevis för att få tillstånd till husransakan..men jag skulle nog husstla bort lite skisser och datashiet från huset i vilket fall, då jag skulle vart lite nojjig..om det var mig asså.
They called me Mr. Glass

2006-02-03 19:46
alltså neka det är en graffares första ord man lär sig innan man ens kan rita typ neka lönar sig alltid fast dom säger att det inte gör det.MEN NEKA ALLTID!!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$

2006-02-03 20:02
erkenn o fa det ur varlden
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown

2006-02-03 20:13
håller med, erkänn och få det ur världen. Sen om du har nån polare som också målat så gola på honom så kanske du får mildrat ditt straff. pz
Peace

2006-02-03 20:17
lyssna inte på dom 2 sissta. Se ut som ett frågetecken på stationen...

2006-02-03 20:19
ni som säger att jag ska erkänna kan ju vara tysta, det handlar om belopp som jag som inte ens myndig kommer ha problem med att betala i många år framöver.
Graffare

2006-02-03 21:49
Dru P2
vad snackar du om? det som jag har skrivit tyder på att de inte borde kunna göra husransakan för då hade de isf redan gjort det..
det jag menar är att han INTE borde erkänna..
They called me Mr. Glass

2006-02-03 23:00
JA DOM HAR BEVIS PÅ DIG, hur fan skulle dom annars kunna kalla in just dig. sen beror det väl på om dom är tillräckligt bra nog att döma dig. neka tills du blir dömd

2006-02-04 00:04
neka neka neka...och gola inte
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2006-02-04 00:24
göm grejerna hos nån annan å neka
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-02-04 00:54
skratta åt dem på stationen o om de frågar typ vad skriver du säg bokstäver javlas med dem så de blir sura omd e typ frågar vart säg mina papper , på papaps rygg, i skolan vad som hällst
säger du ingen story så kan de inte hållla på o trixa o skit...
kolla på bandet somde har på dig om de syns tydligt att det är du ere lite mer kört annars garva o säg nått dumt för o javlas med grisarna...

2006-02-04 01:40
Skithöna P17

asså ekränn inget förän

torska sig själv är inget alternativ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-04 09:58
hade du maskering? hade du det så är det väll inget å snacka om? dom kan bara gå på ansiktet vad jag vet...
to long we have been in the same system

2006-02-04 12:13
Det är ingen idé att formatera om datorn eftersom attt dom har program som kan återskapa data så det kvittar :/.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-04 12:31
neka neka neka neka bara!
det e det bästa du kan göra!

2006-02-04 17:55
ta ut hårdisken eller ställdatorn hos en polare. men det ska krävas ganska mycket för en husranssakan, och om du fortfarande bor hemma så tror jag inte att du får en.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-02-04 21:01
först o främst om dom har ditt ansikte på kameran , finns de inte mkt o göra .. annars kan du säga att de var vem som helst skaffa ett alibi och släng allt olagligt ur huset så "KANSKE" du klarar dig , annars får du väl ta konsekvenserna , o torska för ditt dumma fel
...misstake

2006-02-05 12:19
som Kreativ sa, göm dina skisser och andra redskap som kan kopplas till skadegörelse hos någon kompis tills det lugnar ner sig, sen när du ska på förhöret kan det vara en idé att inte komma dit i hängbrallor och huvtröjja med montana tryck :P

2006-02-05 12:20
berätta hur de gick sen!

2006-02-05 12:32
emomilol
haha, vadå skyhöga belopp? du kommer MAXMAXMAX få 10 000 om nu så mycket. förmodar att det är första gången du "torskar".

2006-02-05 21:29
jag hade dödat snutarna å flytt ur landet å blivit knarkbaron i bolivia..de kan gå de me!
Fuck that bitch suck that

2006-02-05 22:16
Winny P20 bra med uppfinings rik het...men tvr så måste jag säga att många använder lira...jag gör d inte men...så d e inget nytt...vill inte vara glädje dödare men...så ere
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2006-02-13 22:13
neka .. hitta på roliga historier .. neka..komihåg dom roliga historierna.. neka..sejjsammaskahelatiden
vÄSTERÅS!..

2006-02-13 22:58
kasta skiser och cannor ..om bandet e lite sudigt så neka och skafa ett alibi ..lycka till

2006-02-14 08:18
Klart man hjälper till:

Ugnsbakad torsk med äggcreme samt mixad persiljesås
4 portioner

4 bitar torsk à 160 gr
1 liter vatten
1 gul lök i bitar
1 st fiskbuljongtärning
6 st korn Kryddpeppar
3 st Lagerblad
salt efter smak
1 st hackad scharlottenlök
1-2 msk vit vinäger
1½ dl torskvatten
1½ dl grädde
½ dl creme fraiche
1 kruka Santa Maria Persilja, färsk
1 msk smör samt smör till stekning
1 tsk utrört i 2 msk vatten Arrowrot
4 st kokta kalla ägg
1½ dl creme fraiche
1 krm Vitpeppar, malen
salt efter smak

TILLAGNING
Koka upp vattnet med lök, buljongtärning och kryddor. Salta så vattnet känns salt som havet. Låt koka några minuter så kryddor och lök släpper smak. Lägg i torsken och låt dom dra i den ej längre kokande buljongen. Låt kärntemperaturen bli 47. Lyft upp fisken och sila buljongen. Håll fisken varm under tiden såsen görs. Fräs den hackade löken i smör utan att den får färg. Slå på vinäger och torskbuljongen. Låt koka upp och tillsätt sedan grädde och creme fraiche. Koka upp och red av såsen till sås konsistens. Lägg i persiljan och mixa till en slät och grön sås. Smaka av med salt och vitpeppar. Hacka dom kokta äggen och blanda dom sedan med creme fraichen. Smaka av med salt och vitpeppar. Serveras kall till den varma maten. Rätten har inspirerats av kokt torsk med ägg och persiljesås servera rätten med kokt potatis.

2006-02-14 08:31
lifeforms haha :)
böf

2006-02-14 08:42
erkänn... hjälper alltid!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.

2006-02-14 08:42
Ha gärna hundögon under erkännandet och snyfta lite lätt...

2006-02-14 08:43
lifeforms...
det där va det bästa på mycket länge! haha... whoas värdaste inlägg!!