skön film =).. ser nästan värkligt ut i vissa vinklar
15 years of Graff and counting !
haha soft :P
Sk beats n lyrics
haha, coolt
Ääh håll säften
fan vad soft... :) värsta... ser verkligt ut på många ställen faktiskt...
Graffare
2006-01-07 22:41
Det var snyggt alltså. Där kan man ju fatta lite hur det skulle vara om man fick måla tåg. Va vackert mmm...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyvärr: verkar som att du formulerat ditt inlägg lite fel, så jag tar och gör humor av saken. vaddå fick måla tåg!!!! säger dinna förelldrar du inte får det eller!!!!!! hahaa!!! graffiti can't be stopped!!!1! fuck the police fuck the system!!!! eller :O
ojoj fett! Uppmärksammade blandannant bates,rens o sin. Någon som vet hur han gjort detta?
röv är gott
bodil P0: ja vafan det är väl bates, rens och sin som har gjort dom?
mmm kanske inte riktigt det jag menade pundhuvud
röv är gott
Min gissning är poscapennor. Har jag rätt? :O
riktigt tufft såg ju riktigt ut !
fy fan va ballt
Ingen mera rosa banner
genial film as nice :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha! Tänkte köpa en märklinvagn förut och måla, men det var försvårt att göra så litet. Tydligen finns det vissa andra med samma idé =P Detta var riktigt nice! Hela jävla trains! =D Måste ta tid att göra alla, och det måste kosta..!
det där va sjukt tufft gjort!...
Chucky: Kan man säga.. =P
Dom målar ju med vanliga cans, level5 caps och grejjor! Det är riktiga tåg från början, sedan målar dom tågen och kommer till mitt laboratorium där jag krymper tågen bara! Skämt å´sido men... Airbrush/Hobbylack(Pensel)
AOTP - PHARAOHS!
Roligt :D
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
haha.. frech.. men ändå palla lägga ner så mycket jobb på sånt :D. men det va roligt iaf :D
knugen : Nej jag har inte formulerat det fel. Man kan tolka det hur man vill. Men jag syftade mer på att om graffen vore laglig i sverige så skulle man kunna lägga ner mer tid på tågmålningar och det skulle resultera i att det blev fint/finare än vad det är idag.
haha så tufft. redigt imponerad..
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Tyvärr: Jo (lägg märke till kommat), du har formulerat det fel. Jag uppfattade det som om att dina föräldrar sa att du inte fick det. Du skulle kunna pressa in lagligt någonstans i meningen där, nästa gång.
ahh.. skit i det! filmen var fett enformig men ändå nice :P
http://www.myspace.com/recodprod
abo jao, synd att det inte va live scener :P haha. coolt
Ääh håll säften
fy fan va fett asså jävlar. så jävla grymmt fet film. peace out. respekt till han som gjort den
who`s the best? ...::dIpe..ONe::...
yeah..lite csg jaaag...så skulle filmen vara komplett!annars fett najs!
sÅ JÄVLA HÅRT! :p
(b)Va fan gör du här?! DRA!(/b)
känns som att det är väldigt svårt att måla direkt på, klart det går men de skulle väl kunna måla på nån sorts "stickers" eller liknande och sedan klistra på?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Är det bara jag som ser en KEGR WC?
ja
knugen : Eller så kan man tänka lite med den hjärna man fick när man föddes och anta att jag menade fick måla tåg(lagligt?). Och nej, jag får inte måla tåg för mina föräldrar så du uppfattade det nog rätt till viss del.
haha fan va nice!
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
fett röjj haha. looking good fan hehe
walla babak
HEHE, mini graffiti värd, men hur tvättar de de så de kan göra nya, isånnafall måste du köpa ny vagn modeller
Dont Drink & Drive, Smoke & Fly
Det är klart man köper ny vagn. Vagnar är inte så dyra. Det är loken som kostar..