I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-11-30 00:08

måla gran!

tjo tänkte bara berätta en sjuk grej som hände förut de va så att ja fick ett samtal från en på karlstad musseum som på nått vänster fiskat fram någon andreas nr.
ja bara nää ingen andreas här men vad gällde de ? hon svarar jo de är så att ja fick nr t till en graffiti målare som hette andreas! ja andreas heter ja inte men målar gör jag!
okej vad bra för de är så att jag har ett jobb åt dig som kanske skulle kunna vara intressant! det är så att det är julmarknad den 11-12 december och vi ska ha en tävling i vem som kan smycka ut en gran snyggast och vi vill att du ställer upp och målar en gran med graffiti! sen ska man få gissa vem som har gjort grannen å då ska det finnas 6 granar och tio namn att gissa på å den somfår flest rätt vinner! ja trodde de va nån som drev å börjha as garva :P men tydligen var hon seriös och ville att jag skulle komma till dom den 9onde och måla en gran, dom står för färgen så visst.
Fast är detta möjligt ?? ja menar de borde väll nästan sjunka in??

iaf sjukt tele samtal :D

Montana luktar gott