I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TRO rull på x40

Vår Hiphop - Graffiti

2005-11-29 14:38

TRO rull på x40

en tro piece rullade in på centralen i västerås.. orange fill med röda bubblor svarta line och ljusblå bakrund... riktigt fet piece....signad "yo Cuck"

2005-11-29 14:51
syntes på v-ås station runt halv tio snåret imorse oxå.
Haven't found a way to say Fuck You politely!

2005-11-29 15:55

Och så skippar vi trams som att citera Tomas Dileva och annat bajs.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2005-11-29 16:21
Tänk på detta innan du trycker på skicka
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.
www.eyegasm.se

2005-11-29 16:35
dags kort på den söktes av förövarna om nån har...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2005-11-29 17:28
hehe tro missar verkligen att fota många av sina målningar har sett i flera trådar nu att tro har sökt bild på sina pieces.
dom får väl anstränga sig lite och vänta på att tåget ska gå i rull.
VIETNAM'1975

2005-11-29 17:29
Ovan
Vintersäsong är det kolsvart ute när tåget rullar ut.
www.eyegasm.se

2005-11-29 18:25
Crazy fly!!!den va fresh as hell!

YO!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!!
-Tony Montana, Scarface

2005-11-29 23:30
Men böghora i helvete !! VA FAN MISSAR JAG ALLTID RULLEN FÖR !!! måste jag börja chilla vid centralen på morgonen eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-30 01:52
håller med ovan kan man säga.

Visst tro är bra o så...men detta fotolättande på whoa hela tiden börjar kännas lite tramsigt. Man får nog börja ta och kalla det självpropps.
röv är gott

2005-11-30 02:08
bodil, finns ju både självprops och internethatande, det ena är värre än det andra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-30 04:13
MenzSMK
tog för givet att du skrev till mig,
jo men va fan orka egentligen sitta och häcka i 10 minus grader för att få se ett rull.
du förresten schysst piece i v-ås, keep up the good work !

2005-11-30 06:33
bodil P0

tror du att dom som har gjort piecen bryr sej om att folk tycker att det är tramsigt ? det tror inte jag ialfall. sen som eyegasm så längre upp-ganska mörkt ute nu å då kan de bli svårt å ta kort- man vill gärna ha dax kort.

Sen kan de finnas många andra anledningar på varför dom inte har kunnat tagigt kort- de kan du nog lista ut själv.

2005-11-30 09:08
inne på stationer brukar det ändå finnas lampor? vilket betyder att man bör kunan fota vilken tid på dygnet som helst
 http://www.myspace.com/charlychanter

2005-11-30 09:22
Men det var ett förbannat tjat om dom där jävla korten ! !
Sett rullet nu för övrigt mkt vackert :D

2005-11-30 09:33
ja man kan fotta vilken tid på dygnet somhelst- men man får stora skillnader i bildkvalite om man fottar i belysning som är i 800 lux änn om man fottar i belysning som är i tillfredställande cirka lux 3000.

2005-11-30 10:02
men fyfan vilka idioter det finns! precis vad man behöver, en jävligt sur morgon!
dom vill ha daxkort och som någon skrev så är det svårt att ta sånna på natten, den här årstiden blir det även mörkt ute mitt på dan, och man vill inte sitta ute i kylan för att kanske få ett kort som endå blir mörk..

hjälp till istället för att sitta här och spekulera och klaga på att dom inte har något dax!
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2005-11-30 12:15
Vilken tur då att grabbarna inte var verkasamma innan internet.så dehöver dom inte sitta o tjura för mörka kort då:)
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!

2005-11-30 12:17
En del av sporten/tjusningen är ju att lyckas plåta bra kort.................
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!

2005-11-30 12:28
Men dom frågade ju om kort när det fortf var sommar och solen inte gick ner innan den gick upp!

nu tänkte jag iofs inte på att det målades under den tiden som solen var nere.
men ändå, det är lite som kohandlaren säger: att det är väl lite av en sport i sig att fota bra kort på sina rull.
VIETNAM'1975

2005-11-30 12:39
Ge upp! Är det verkligen så farligt att fråga om nån har bild? om nån har tagit en bild som är bättre än den man själv tagit så är det väl bara bra. Dessutom så kör förövarna mycket och då är det inte konstigt att man ibland inte får bra bilder.
Haven't found a way to say Fuck You politely!

2005-11-30 12:45
puss :*
VIETNAM'1975

2005-11-30 15:57
soft med långrull på x40:n...inte var dag den får rulla så länge med smink på sig.....props!
jomensåatt...nå vet ja.

2005-11-30 16:39
flygrrl iofs! :)
VIETNAM'1975