I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Foton från tunneln vid T-centralen?

Vår Hiphop - Graffiti

2005-11-11 09:45

Foton från tunneln vid T-centralen?

Som rubriken lyder.. nån som har foton från de gamla målningarna i tunnlarna som går från Gamla Stan till T-Centralen?
Vet att det sitter lite HOOK och FY där men syftar främst på de från -8x och frammåt.

Ytterst tacksamt isåfall..

2005-11-11 14:44
Atom Moral? Jo jag har en bild på dom i någon kartong...

2005-11-11 14:56
Efter Hook/Fy m.m. på röda sitter det en smarrig Mash-piece
som man gärna skulle se lite på om någon har vart där och plåtat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-11 15:29
sitter en fett pms där inne oxså...
fast hook å fy e fett grejer..

2005-11-11 16:34
Det sitter en fet ERSE också.... vid Mr Masher!

2005-11-11 16:57
seba

Japp, vore grymt sjysst om du kunde fixa fram dom flixen! O du har flera, letar egentligen efter de flesta äldre mlningar från där inne, så vore det guld det också!

2005-11-11 19:14
det vore även guld om folk som gillar att titta på graffiti kunde vara lite mer engagerade än att sitta på whoa och ropa på kort. varför inte åka tunnelbana?
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.

2005-11-12 04:38
redigera

För att man inte hinner se så mycket? Jag blir snurrig i skallen om jag ska åka fram och tillbaka för att se grejerna i en halv sekund om och om igen. Jag har sett dom tusen gånger, vill titta på dom mer avslappnat?

crackhoen

För att om någon snäll person som redan sitter på bilderna kan skicka till mig slipper jag riskera att åka dit för olaga intrång. Och nej, det är ingen Whoa-mentalitet, det är en ganska ödmjuk förfrågan bara om någon sitter på ett par bilder som inte sitter längs med linjen, vilka är mycket lättare att beskåda.

2005-11-21 13:55
finns ju fler målningar därinne. Har ni glömt MEGA,SKEPT och RAMS-målningarna därinne? Eller DUCK,DISONER,THRILL på andra sidan. Grym graffiti,så borde det alltid se ut! Och ja,ja vet en som har bilder på dom där men han har dom ej på datorn så det e typ kört...!
More than words...that´s what we do!!

2005-11-21 14:43
Marulksvans: Word!
.:Raiders of the lost fultjack:.

2005-11-21 16:02
hahah ni e idioter... :D men de skulle va nice o ha picts på dom fann... feta grejjer har ba sett dom snabbt frn t-banan..
""-ThinKuKNoW-"

2005-11-21 16:58

Jag har för mig att det fanns någon sida med bilder på piecer osv från tunnelbanatunnlarna i Stockholm...
Vet att den fanns förut, nån som vet om den fortfarande finns eller om nån har länken kvar ?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.

2005-11-21 17:21
de e typ på hook å fy de finns kort på nån stans på internet om inte den sidan e ner lagd

2005-11-21 19:33
jibbz

Du kanske tänker på artmastercrew-sidan? Den sidan är nere, men han som höll i den sa för kanske en och en halv månad sen att han skulle försöka få upp den igen dock. Vet dock inte hur det går med det...

Hydez

Jag vet! Dom är minst lika feta! Hmm... jag funderar faktiskt på att dra dit själv och fota snart. Hör av mig om jag fixar det.

2005-11-23 13:31
m-line elvan ska ha lite bilder på tunnlar..vissa e rätt feta
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!

2005-11-23 14:39
http://www.m-line.org/elvan/
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!

2005-11-23 14:50
för den late..

www.m-line.org
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.