klottrare har liten hjärna...
www.gp.se ja de e väll bara o läsa..
Always on the Grind
bra att personen i fråga inte verkar vara förståndshandikapad eller så..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Hahaha jävla luffare. Insändaren är ifrån Göteborg va? Isåfall förklarar det en hel del!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2005-10-10 14:15
Är inte Attityd för typ peronser under 18 år?
Jag skyller allt på Emma!
sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. alltså vad har det med klotter att göra :O ? ..
Riom-One P60: "Hahaha jävla luffare. Insändaren är ifrån Göteborg va? Isåfall förklarar det en hel del!!" Snarare stockholms-nivå på den insändaren. Stockholmare är kända för att vara intelligenta. IRONI
Spejle Kejno..
menar hon att om man är ytterst intelligent har man ett jättestort huvud?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha
Brutal fucking murder!
Vad har förstörda spårvagnar , sönderslagna busskurer och nedskräpning med klotter att göra? Tycker man borde lägga in en spärr så inga deghuvuden får skriva insändare, då slipper man läsa sånt här.. Är det inte så att just den här insändaren verkar ha lite brist på IQ? Personen i fråga verkar ju inte veta vad Han/Hon skriver om?
Redaktionen
2005-10-10 15:47
Aa, jag tänkte också skriva om vad han associerar graffiti med.. Nerklottrade husfasader, förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall . say what? Åååh, man blir ju förbannad..
namaste
Jo, man blir verkligen jätte-jätte-upprörd! Argh!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
så då får man inte ens måla laglig om man är under 20 då? dom e ju fan dum i hel huvet!
Kan man inte skriva svar eller något? denna söta person som kallar sig något så seriöst som Zeugma (smegma?) borde ju få ett par rappa kommentarer tillbaka...
031 cp hora.
flenser, va faaan! det där kom ju jag på!! :P
031 cp hora.
nuu har jag lärt mig nott nytt
// - crew foi - crew 4life
klart FLENSer kopplade Zeugma med smegma xD
Tror att Fru Smegma missuppfattat med hot och personöverfall, i de flesta fall handlar det om att försvara sig själv för fan!
förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. det har faan ingenting med att klottra?.. skit i åldersgränsen å fixa affärer lite här å där istället;D
sprayfärgens uppfinnare är min fucking idol.
förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. NEDSKRÄPNING!?!? vadårå en gammal kärring som inte orkar go till soppetunnan e hon också graffare då hmmm orka tänka på jag har ju så jävla liten hjärna!! men asså personöverfall!! de e väl inte klottare som gör iallafall inte oprovoserat men ja dom som vill kan ju ta bort spårvagnarna o busskurerna då kan ju ingen slå sönder dom!!
Blod, utspätt med Odestilerat fostervatten från din mamma. en härlig drink!
jag har skrivit ett sjuukt lång svar på detta, ska nog langa det för toppbetyg i svenska. haha..
031 cp hora.
jag ??? jag fick G!!! i svanska
Blod, utspätt med Odestilerat fostervatten från din mamma. en härlig drink!
kontraster Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 14:16 förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. "Graffiti"? WÖRD :D vad har det med graff att göra :P
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
shit va coolt...asså är min mamma graffare :D!
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
Det enda som var strålande var 20 års åldersgräns.
"Graffiti denna uråldriga form av dokumentation. I en tid då ej vanligt papper och penna fanns. Då fanns ett tydligt budskap med bilderna."
Ja, ett klart och tydligt
budskap är det som behövs. Spread the word!
Rehab is for quiters.
varför är alla så negetiva i dagens samhälle? ja menar.. lite färg har ju aldrig skadat. eller?
kul att de körs
Grottmänniskor som ej kan se en framtid utan bara vill djävlas med sig själva haha den va skön
undrar om folk ens läser sån skit?
nån som målar med arslet i stället för hjärnan ?!
Peace man
Bara roligt, han kunde ju inte ens stava, mest pinsamt..
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
"vill ha system bolag med sprayfärg 20 års gräns" Hur många som målar är inte över 20 da? haha finns en jävla massa... och hur många som är under 20 får ändå tag på saker från systemet.... Menar dom då oxå att alla företag som affischerar oxå har små hjärnor? det är la nästan samma sak...=D
Volym Entertainment <br>
*suck* ännu ett mycket högintelektuellt och akademiskt uttalande. ge insändaren nobellpriset för "Evolutionsteorin om vandaler!" /Fyfan, att de aldrig tröttnar....
"jag undertecknad vill ha Systembolag för sprayfärger" Jävla zigenare det heter monopol!
"20 års gräns"yeeyy. för det är ju inte så att folk inte köper ut sprit från systemet även o mdet är åldersgräns :P som om det skulle hindra yngre frå natt få tag i färger...snarare så att folk skulel köpa stora lager o sälja hemma... hahahahha va dåligt.... att folk ens orkar. finsn väl visst budskap i det som folk målar. om man öppnar ögonen o tittar o läser istället fr att börja gapa o skrika så fort man ser en målning. färgen bits inte, ta det lugnt...
Vad har förstörda spårvagnar , sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. Med graffitimålare å göra?? han som skrev det här kan det hända att han har en liten hjärna??
Softa koftan !
Hade varit jättesvårt för mig att fixa spreyburkar ifall den lagen infördes=( Snälla hoppas inte det sker....*IIIIROOONISK*
Nerklottrade husfasader, förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall. .. inklusive stölder, allmänt odrägligt beteende plus mycket mer ingår ju i den livsstil som många väljer att leva, den som kommermed graffen. HALLÅ.. lol.. Chill med småbarn som stor åutanför systemet och rycker tag i killar som går förbi "ehm ursäkta mig skulle du kunna köpa ut tre burnerchrome till mig så får du tjugo spänn?"
hahaha va gulligt..."hej kan du köpa en gul till mig". "ursäkta, hej ka ndu köpa tre röda". hahahahaha den där insändaren är ju dagens.... :)
men fan vad arg jag blir på sånna där jävla idioter asså.. dom drar alla målare under ett sträck. jävla fittor asså
viste du de eller?
det bästa är att ha 20 års åldersgräns på sprayburkar.. för just det han nämner; förstörda spårvagnar, sönderslagna busskurer, nedskräpning, hot och personöverfall, är ju sånt som man bara ägnar sig åt om man innehar sprayburkar..
Tönt som skrev de asså!.... skaffa ett liv istället för att klaga på Andras .... Säkert nån Tråkig gubbe som sitter hemma å har Dödsångest ............. Ja jag tog hårt på de han skrev :P:D
on the run
Olido mabe That mabe SOw
on the run
vikken lirare det e som har skrivit gojjan asså...
many try, many die
-tELLO- P22 bra argument faktiskt. gör de redan frustrerade ungdomarna ännu mer frustrerade så de bara vandaliserar i stället. det borde lära dom en läxa.
Rehab is for quiters.
hhahaaahaahhaha
personen verkar ju ha koll, inte , liten hjärna = inte ointelligent,, (man kan ju va osmart ändå men) oveckad hjärna = ointelligent
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
haha Systembolaget för sprayfärg :p Så måste man typ ringa till sina kontakter eller folk som är över 20 för å få dom å "köpa ut" :)
:)
Aids, hmm tror jag fattar vad du menar .. För dom som inte har åldern inne att KÖPA öl MÅSTE ju racka den, eftersom dom e mindre åriga. TÄNK då, om man inte har åldern inne för att köpa burkar, då MÅSTE man ju racka de också .. Shit .. Knas!
ifall dom säger så där kan man ju dra paralleller mellan graffiti och religion..
Dirty 3rd...
om hon/han verkligen tror det så är det nog ärligt talat hon som är fast på stenåldern, ja, hjärnan kan max ligga på 5 års utveckling iallafall.