Svedmyra station målad
bilder finns på www.amagadd.com kopparkråm fyll,svarta lines,röd bg,vita hl,gula seconds. en Ärkefiender fast den va lite fel stavad.
http://www.amagadd.se
var ligger den på sidan?
Allt e frid o fröjd i dom svenska hemmen....
direkt när du kommer in på sidan efter du loggat in så står det "Svedmyra station målad " tryck där så ska du hitta bilder.
http://www.amagadd.se
hehehehe..
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Fyfan vad fult klotter! usch!
JAG HATAR EMOS!!
DASK FOR THE WIN!!! *STAVA*
Analfabeter skall ej måla.
spliff macht frei
Dock rätt maffig storlek på skapelsen.
whoa! om idioten själv får välja.
Ärkefiende?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är kef fiene.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så går det när man hoppar av lekis
U name it..
Honkone : Det är kul att du sitter och skriver när dask när du själv presterar sämre i fames.
-.,.det här är till er som bara klagar å klagar som inte jort ett minsta skit i era dagar.,.,.,.,.
1987 P18 Tror dom flesta iaf har gått i skolan.
ni vågar dissa det här för det e dask, men hade ni sett diverse PMS-stationer från 99-00 (som var på samma om inte lägre nivå än denna) så hade ni diggat. men hata på, det e lugnt, hallå det är ju en daskpiece... *suck
Han kanske skrev på norska?
i roll like a bat out of hell
haschpuppie P13 det är väll därför han håller sig i famen o inte på nån station..
furbyone de får man hoppas
Det känns som att det grundläggande problemet i Dasks målningar verkar vara stress. Det är skillnad på att måla snabbt och att stressa så man missar saker och ting. Man måste avväga på vilka ställen man vet att man hinner med en viss målning (då syftar jag mest på en del innestationer som inte direkt har vart en fröjd för ögat och inte Svedmyra som är en chill station för det mesta). Få ordning på nerverna så blir det nog bättre.
Kul att Dask håller igång, Men jag måste ju säga att den här målningen va en rejäl flopp. Håller med amfetaminpsykos Skillnad på stress och att måla snabbt. Och jag tycker stavfelet tyder på stress. Så även hur målningen i övrigt tog sig ut.
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Ärke-biten är kanske inte något att hänga i julgranen eftersom den är så ojämn i tjocklek m.m. men jag tycker den stilar upp sig vid "Fiene", den biten av skissen funkar och kunde bli helt om dom la lite mer tid på att få cleanare lines.
Akka P60 Oavsett om det är Dask eller pms, stavade nån av dom fel på sin peice så skulle dom fortfarande bli dissade. Och var snäll att inte gemföra dom två igen.
"arkeffinde"
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
haha.. vem fan vill göra en brun piece??
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
PlayerJoe brun?
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
Men asså Snälla killar måste erkänna att jag bara läser det amfetaminpsykos skriver. Ja läser alla Trådar men säger inte mkt. Snälla lägg inte in så dumma kommentarer Om andra.. Lägg upp något ni då Med bilder får vi se hur ni målar! sitt inte bara o dröm.. Tack för mej. MVH Indevid
att dom ens orkar. efter en sån där miss skulle jag byta tag o gå under jorden ett par månader. minst. kopparkrom. haha, fy fan så fult!
frågor på det?
är det bara jag som snurrar i banorna om att det kanske var meningen att stava den så? det hela kanske verkar jobbigt, men det känns som man borde kunna skillnad på ärkefiende och arkeffiene, dom kanske har en kompis med talfel som gav dom ett tips om vad dom skulle skriva osv..långsökt kanske
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
jocke88 P60: aaa såg att det var kopparkrom nu iofs.. eller .. jag såg att nån skrev det.. men det ser brunt ut på bilderna iaf.. men kul att dom kör antar jag.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
BIG UP DASK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
uhhrm..Hur många stationer har han uppe nu?Hörde att han skulle köra varje station eller var det var innan nåt visst datum..
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Den är förövrigt borta sen igår!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.