GVD == Goddamn. Godverdomme är väl ändå bland dom starkaste kraftuttrycken som används där nere (ej inräknat svordomar). (Offtopic)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra, då har jag ytterligare ett kraftuttryck att häva ur mig åt folk på fyllan. man tackar för språklektionen :) (Offtopic. Igen.)
hur mkt är € 3,20?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Några ören under 30 spänn.
Ingen som vet nåt ställe där man kan beställa tyska montana och få det fraktfritt om man beställer över en viss summa?
dosmankrylbomadass54s.. Ya heard me?
Graffare
2005-10-29 19:45
madass_msoe P54 Ganska gamal tråd du drog upp där, men det lär inte finnas, den lär ju vara populär i så fall.
jo, var inne och letade efter svaret i gamla trådar, som man ska göra, men hittade inget svar.
Graffare
2005-10-29 20:16
ok ok, jag tror inte det, duger inte Molotow Premium? Isf kan du ju köpa de på henxs, annars så är ju inte frakten så dyr från highlights om man går ihop några stycken.
nä men det känns ändå jobbigt att lägga 500:- på frakt när man hade kunnat köpa mer kannor istället.
Graffare
2005-10-29 20:57
jo det är sant, jag har kollat lite, har inte hittat en enda nätbutik hittills, sånt får man ta när man bor på landet ;)
amfetaminpsykos, kankerkankerkutzweedhoersletkrijgdeterin gtyfus godverdommeteringlijer kanker kanker kanker kutkind
"There are only two things i can't stand in this world, people who are intolerant of other peoples cultures, and the dutch! Nigel Powers
puss
"There are only two things i can't stand in this world, people who are intolerant of other peoples cultures, and the dutch! Nigel Powers
PrismaS P15 vad fan beställer han AUTO K FÖR? STÖRSTA SKIT BURKEN VILL MAN HA DEN... RACKA FÖR FAN!
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Funkar auto k bra lr? e dom värda att köpa? jag menar 16 kr e ju inte så farligt.
Softa koftan !
Puckos deras titanium crome, har iaf funkad bra för mig..
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
shit folk frågar frågor som svaret finns om folk bara pallar att scrolla lite
Hur mkt e dollarn upp i nu???
Softa koftan !
BETALAR man 1,65 EURO styck för canna på RANDOM pack eller betalar man 1,65 för ett par stycken cannor?
fuck henxs, fick 40 cans förlite lite, inga pengar tillbaks, beställde många black top som jag skulle ha till lines till mina många chrome jag beställde SOM JAG INTE FICK EN ENDA UTAV!!!!! fittor
sekken: adda dom på msn o fråga, du ska se att dom löser d. ja fick iaf exakt allt ja beställde, tyvärr ingen bonus eller så men d kan man juh inte direkt sura över.
sekkeN P18 men herregud...dom är vettiga människor. du har ju en orderbekräftelse på exakt vad du har beställt. visa upp den och förklara att det inte stämmer överrens med det du har fått. henxs är knappast fittor för att dom har klantat till nån enstaka order. det borde du veta, du har ju själv propsat dom för sina snabba och korrekta leveranser.
har man cash så.. vissa kanske har taskigt me de och blir väl besvikna om dom inte får allt dom har beställt.. och 40 kannor och du bryr dig inte?!
Jo sist fick jag lite bonus cans, men nu fick jag för lite och en hel del skumma cans "southpainters spray" och en hel del hel vita utan ettiket. Klar att det går att lösa men jag hade precis räknat cansen när jag skrev sist, var för arg för att tänka logiskt..
funderar på att beställa ifrån henxs.. men ska vänta tills jag har bra med cash så man kan beställa mkt direkt.. och till sportsidehororna: JAG VILL HA MINA KANNOR JAG BESTÄLLDE FÖR 3 VECKOR SEN!
vafan har dom plockat bort auto k från henxs eller? hittar fan inte
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
haha tummen upp som sportside lasse, lycka till att få cans av dej jävla hustlern. han har köpt röa för dina pengar..
ekerö: dom e slut, nu ere traktor färg ist.
vadå beställde du inte randoms men fick helvita burkar ändå, sekken?
jo 27 randoms, fick 27 auto k, så vet inte varför dom andra följde med, måste vara en hel del hardcore som saknas, har inte kollat alla kulörer orkar inte gå igenom nummernen, men det som har hänt är att jag har betallat för massa burner chrome som jag inte fått..
körde på postförskott för säkerhetskull;P men ändå.. tycker ju ändå att dom jävlarna kan ta och skicka kannorna när man väl har beställt.. för jag kan inte tänka mig att det är många som har beställt därifrån udner en lååååång tid..
nää men jag snackade om sportside om du kollar längre upp.. puzzzzzz
sekken: vadå, auto-k "färgburkarna" och de övriga okända burkarna e juh alla "randoms"..?
ok.. då vet jag de;)
reespect P41 Ja, men jag beställde 27 randoms, inte fler...
sekken: ja då vare iofs konstigt.. men som sagt, adda dom på msn om du använder de, enkelt sätt att få svar om du inte vill ringa.
Har du deras msn då?, har kollat lite hittar massa mejl adresser dock ingen msn.. är inte så sugen på at ringa och snacka med holländare
haha okej, har försökt adda allt utom den :) tack
Hur vet du att dom inte har skickat? Sist jag beställde pyntade jag in pengarna, fick inget e-mail men mycket riktigt plingade det på dörren en vecka senare. Dom är bättre på orderrutinerna än på kommunikationen.
menz: om du gick in o betala på banken skulle d ta 2 dagar (iaf för mig) innan d ens fick pengarna, alltså fick dem dina pengar på tisdagen, sen tare d en vecka så du lär väl få dem om en vecka..
jag frågade dem på msn om min order, bara o säga order id'n så svarar dom om de skickat..
Grejerna kommer inom 1-3 veckor och man får oftast ingen bekräftelse..
menz: kolla typ.. 2 inlägg ovanför dig :)