whoa's graffitiforum...
Bra eller anus? Anus.
Anus i grunden, men stundvis milt underhållande, något i stil med reruns av "Days of our lives".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snarare något i stil med reruns av "Dallas", pitteoreskt, smått irriternade med en touch av hjärnblödning.
"Som klockrenh säger." - oneoo
irriterande ska det stå.
"Som klockrenh säger." - oneoo
underhållande? jag blir fan bara arg så fort jag loggar in här. verkligen asförbannad!
jo jag har också en tendens att bli förbannad när jag kollar vilka de nya trådarna är... "vilka burkar har dom använt, de e ju inte montana" "skisstävling" all sånt fi fasn.
eller rent av dom som tror dom kan lära sig att måla via whoa.. ska fråga o kolla upp allt på whoa ist. för att testa sig fram. Flippin' idiots!
Det som kan vara riktigt enerverande är att samma frågor dyker upp om och om igen, gärna flera gånger samma dag. Ibland känns det som att folk har temaveckor då alla skapar en egen topic om samma fråga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
damage det är roligt att skratta, och ibland är det roligt att gråta med....
Redaktionen
2005-08-16 17:40
I grund och botten är det väl bra med ett graffitiforum. Men det har spårat ur med toys som inte har en tanke på att testa nånting själva, och överdriva Know-it-all's som vägrar att hjälpa . Men då och då kommer det bra grejer, erbjudanden mm som är bra att veta. Toytrådar kan man bara ignorera om man stör sig på dom.
namaste
whoa är helt enkelt det femte elementet
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
ngn som är kunnig kan väl starta en ny "whoa" eller liknadnen där man blir KB:ad direkt om man håller på o tramsar osv.
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
hatar vissa trådar.. som denna t.ex. :P roligt o läsa alla dumma frågor o påståenden som vissa här inne delar med sig av :)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
om ni nu tycker att det ska va så jävla jobbigt irriterande att vara inne på whoa vad fan e ni det för dåra????? sluta klaga fan o lägg ut en vettig tråd istället!!!
jag tycker det är fett med daimkryss och choklad bruschan
JUST DET!
Anus... Brukade andvända forumet för att lättare kolla stationer, tåg i rull, updaterade sidor o då o då nån kul tråd. Numera är det bara "vad händer om jag tar av locket på min penna" eller "ska man trycka ner capen för att det ska komma färg?" frågor på whoa och stationer som länkas är i princip alltid skit inte värd nämnas(dask osv)
och här sitter den grav-allvarliga Whoa eliten. kan var och en av er står för att ni inte skrivit ett "toy'igt" inlägg?
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Asså det är klart att folk gör trådar där dom frågar om vissa grejjer. Dom flesta säger, sluta fråga och gå ut och testa - skaffa dig en egen uppfattning. Men sen när dom har skaffat sig en egen uppfattning så klagar ni på dom för att dom har helt fel uppfattning. Det är alla jävla gnällspikar i forumen som gör trådarna det så dåligt. Fan sluta gnäll och hjälp till istället. Slutsatts: Sluta upp med försöken till att vara "jag-vet-allt-och-bäst-av-alla" ; och hjälp dom som ingenting vet. //Pejjs
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Fast det där sista funkar inte för att om man delar med sig av sina kunskaper så kommer genast 50 pers och anklagar en för att vara just en "jag-vet-allt-och-bäst-av-alla" ;. Det är ett moment 22 över det hela.
Det var grymt förr. Men man vill å andra sidan inte sitta o gagga och klaga. Isåfall hade man inte loggat in varje dag om man ogillat det såpass mycket. Men abow det är så mycket bull från alla håll o kanter att jag ibland känner mig mer överbelastad än min dator alltså
ANUS ! nu får man ont i huvudet bara man läser topicen på en tråd.. tycker ni borde bana alla dumma frågor
jag kan inte stava...
men åååh vad gott det skulle vara med lite korvståganoff..hade duockså kul i uppsala ? jag med:D fan man skulle nog ta och koka ett par korvar
på whoa kan alla va hårda...
branus var nog den bästa beskrivelsen.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_Humor P60 - man tackar.!
..
anus. orkar inte ens läsa igenom den här tråden.. ;) och det blir bara värre. verkligen inte ofta man läser om nåt intressant i graffitiforumet.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
grafforumet borde stängas ner.
frågor på det?
Graffare
2005-08-17 11:03
hmm...den är tråden var ju sämst iaf. mer drygt med forumet är alla jävla rull-trådar där det inte ens finns bilder. fan så ovärt när man inte bor i sthlm och dom skriver om ett jävla rull. då kan man ju lika gärna börja skriva så fort man ser en ny vägg. BRANUS blir det för jag vette fan hur det var förr.
They called me Mr. Glass
Skithöna tar hem priset för dagens sämsta argument! Grattis!! Jag tycker synd om alla er som känner er tvingade att sitta här och gnälla om hur jävla dåligt whoa är! Ett ganska hett tips är att stänga av datorn och kanske göra någet med era liv?? Varför inte dricka en kopp kaffe och röka en cigg eller är det för 2004?
argumentera och berätta varför det inte är någebra, ska kanske eventuellt moddarna kan göra nått åt saken.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Det största felet enligt mig är folk taskiga inställning och attityd!! Det är väl ingen som sitter och tvingar er att läsa alla trådar ni tycker är dåliga? Okej jag kan hålla med om att whoa kanske inte är det bästa sättet att lära sig om klotter, men det kanske är dags att inse att det inte är samma sak att börja kleta nu som det var att börja 98.. Sen om utvecklingen är positiv eller negativ det låter jag vara osagt!! Men vad fan hjälper det att sitta framför burken 4 timmar om dagen och gnälla om det?? Finns en hel del positivt med whoa.. Om ni inte håller med VAD FAN GÖR NI HÄR?
Tycker dom här nya trådarna om tävlingar hit och dit har blivit det värsta hittills. Trådar som "hur använder man en burk?", är inte lika vanligt som dom här jävla tävlingarna. Dom kryllar mer än myrorna i min trapp. Man börjar ju undra vad som hänt.. AHMEN IAF!!!111GRAFFITIII CAN'T BE STOPPED!!1 PEACE¨¨ ¨
Graffare
2005-08-17 14:04
andnöd =)
They called me Mr. Glass
Internet-forum var bra för hiphop-musik, men dåligt för graffiti.
Det är inne med mobiltelefoner igen
Om man jämför med flashbacks graffiti-forum så är detta mycket bredare och har avsevärt fler besökare än vad FB har på sitt graffiti-forum... Slutsats: Bra
vainswithpoison P0 tråden om knashistorier var rätt okej ja, men 90 % av berättelserna var antingen påhittade eller ovärda historier om folk som smygrökt i en skog. alltså inte intressant alls. men visst om du gillar det så.. ni som inte förstår vad folk som klagar gör inne på whoa: ni råkar inte ha märkt att det finns andra forum än den här?
"..No more speed I'm almost there! "<br>
folk som hänger på whoa på fyllan till exempel och alla andra borde skaffa ett liv.
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.