Kan vara en rolig sak.
Dem som kan/vill/har orken att lägga upp en skiss där det ska stå "cool". Skissa först upp en med höger hand sen skissar ni en med vänster hand, utan att fula er och typ "kalkiera". Skulle bli kul och se hur det ser ut :)
hehehe det vore fan kul ju..ska börja skissa lite me vänstern...
Vi som är vänsterhänta då. vi har ju en klar fördel.. Jag kommer få massa beröm för jag målar så mycket snyggare med vänstern, fast nu avslöja jag mig iofs.. men endå!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
men du ska ju måla me högern då TOYBOY.....seg eller bara lite korkad?^^
okej...ska försöka lite ..menm kom opå ett lite mognare ord väll? chillbill
ôWho0sA
Men spela roll vad det är för ord? Det var inte det själva topicen handlade om. Det stora hela var att skissa en med höger och andra med vänster? spela roll vad det står. Vad är ett moget ord för dig? Förälskad och kär? Pajjas
AoDAM , fel på tangentbordet eller?
herrejävlar vilken sjukt rolig tråd.. hänger för mycket småbarn här nuförtiden
.....
crazy_breaker Vad menar du?
Jaha nu ser jag, jag skrev inlägget på jobbet. Det är jävligt svårt att försöka läsa vad det står. Ingen aning om varför dock
aodam!!!!!! något som inte är så moget är att ha sitt namn skrivet i fjortisstil!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHa busted!!1
ôWho0sA
--_-- och du lät juh mogen
.....
--_--: Nej det är det verkligen inte. Du kanske borde byta. Vänster är en klar utmaning.
Rehab is for quiters.
allt annat vcar upptagaet...som ja ville ha iaf...men de är inget fel med det här...
ôWho0sA
jA E iNtE fJorTiS!!!
ôWho0sA
när ja va liten så fick jag en cannna av min morsa!!
ôWho0sA
Haha, det vart ju rätt coolt i alla fall. --_-- P 1 När jag gjorde ett konto på whoa så var jag inte så gammal, det står när man vart medlem på ens sida. Du är ju så patetisk din jävla ninja wannabee
Graffare
2005-06-30 09:52
min bild lärare sa en gång, (många år sen) att man lär sig bättre att rita med "felhand" för då konsenterar man sig mer och lägger ner mer tid på skissen, så det ska jag fan testa.
Va fan, e min text skum nu igen eller på inlägget innan den här eller är det den här datan som krånglar tro?
"kalkiera" hm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför ska så många haka upp sig på stavfel och dylikt. Håll er till tråden istället
förlåt då. men när ordet är helt fel så ville jag bara påpeka. det är ju en sak om du skrivit kalkyleraa lr nåt sånt. nu skrev du ordet med " till och med, o då trodde jag att du inte visste vad det hette. alla klagar jämt på min stavning, ville bara ge tebax på nån :( förlåt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aodam!!du e ju patetisk....sluta haka up dej på småsaker..............
ôWho0sA
men sluta beté dig som en ninja, sitter bar aoch skriver skit saker som inte har med tråden att göra, varför skriver du i den över huvud taget? Försöker dissa mig för att mitt namn är fjortis skrivet. Kom med nått bättre mannen.
Ingen som känner sig taggad till att skissa?
Graffare
2005-07-01 10:06
jag har gjort en ska bara fixa in bilden och besäkara den lite så inte matreal som borde ligga här kommer upp ;)
Graffare
2005-07-01 10:13
Hahahaha, vilken skojig skillnad det vart ;D
Graffare
2005-07-01 15:46
haha, såg ut som en bajt(av en toy) av den andra. :)
Graffare
2005-07-01 16:26
roligt med en ovanlig tråd som typ alldrig vart uppe förut. det negativa är ju att det bara är två som lag tupp.... AoDAM ...lägg upp själv nu med tanke på att det faktiskt är du som skapat tråden? nu ska jag inte störa er mer utan ska vackert och snällt skåda era mästerverk. och jag komemr inte att lägga upp något för det vill jag inte.
They called me Mr. Glass
aodam...sry då...
ôWho0sA
Men jag kan ju inte skissa ;D Så det är ingen idé att jag ens försöker. Håller inte på med graff anymore :)
Ballt, ja kan iof skriva med båda händerna. :P Ska prova skissa
Yeah! Lägg upp era skisser ;D