handla på hl
jag undrar om ´snuten har mycket koll utanför highlights nu förtiden. så om man riskerar att troska när man handlar eller hur är det?
ha kvitto
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.
vad äre du ska "troska" för?
förberedelse till grovskadegöelse.
ett kvitto kan kanske intyga att man precis köpt cansen å då har rätt att gå med dom hem..kankse...
whoa är inte en community, det är en livstil.
kan inte tänka mig att någon riskerar åtal för att komma ut från hl efter dom köpt burkar!?!
Men åååå.. det beror på.. Vissa får tillbaka burkarna å andra inte.. beror mkt på om man är dömd för skadegörelse tidigare osv.. det klart om lennart 65 går å köper några burkar till sin dotter som är 8år att dom inte blir beslagtagna.. men om uberjappOne som målar 10tåg i veckan å har torskat 33 gånger går utanför hlights med burkar å snuten kommer d klart dom blir beslagtagna å förverkade..
Är man dömd för skadegörelse sen tidigare beslagtar polisen burkarna. Samma sak händer om man har en använd burk eller en flow med sig
Nej Nej nej ta av capsen släng dom då är cannan obrukbar det borde hjälpa i en rättegång eftersom du nekar nekar o nekar o sen om du blir dömd så överklagar du... klaga klaga klegg... peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skicka dit en liten ´´kompis´´ o prova... peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ShadowManMist Visst har det hänt att folk rånar andra där.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
ShadowManMist . kan bli jobbigt det där. :P
mm det är ju inte så att folk ligger o vaktar dygnet runt i buskarna direkt.
Nej de e såhär..typ fjantar som inte vågar stå upp för sig lämnar färgen nästan frivilligt utan prat!. Ja menar så då ska dom ta far min med när han e inne på en vanlig färgaffär å köper sprayfärg?.. för de e ju samma grejj!...de e ju med förberedelse till grov skadegörelse?. Dom kan inte ta din färg om du precis köpt den!..de e ju för faan ingen åldersgräns på att köpa färg liksom?..sjuka grejjer de där!
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
hoppas man kan tyda<?..fett snöig!!!
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
eller låna harry potters osynlighetsmantel..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
jag skulle bara säg atta jag måla på ett plank hemma=)
har inget samvete!
nu vill jag ah ett bra svar från amfetaminpsykos för fattar ingeting
eruduja Bra fantasi "uberjappOne som målar 10tåg i veckan å har torskat 33 gånger"
Låt honom bli rånad då, När man e toy kanske man örtjänar att bli rånad på sina cans inte vet jag...Men skulle jag va i det läget skulle jag skaffa en gun och råna dom istället. för en writer och hans cans....
dem kan bara ta dina burkar om dem har skälig anledning att misstänka dig för förberedelser till skadegörelse, detta är helt upp till polisen att bedömma.... sen är det inte bara smågrabbar som rånar smågrabbar, blev nästan rånad på två lådor när jag var på väg ner till tuben, mendet kom två grabbar som min syster skänner som jagade iväg dem, så om du vill slippa bli rånad ska du nog ha en jävla massa tur eller en osynlighets mantel
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Ska till riksdan imorrn med skolan.. och sen får man gå runt 1 jävla timme på stan.. int efan hinner jag up till HL då eller.. sen kanske det ser dumt ut att komma konkande på två kartonger inför Sam lärarn. vi är med i en kampanj mot klotter o han e ledaren!!! sugit inlägg jao jao
hej. två st tack!!
ShadowManMist : Säg till när du ska dra dit och handla så kan jag... vakta dina burkar i min ryggsäck.
fuck all you haters!
när du har köpt dom, gå bara tio meter neråt gatan till den lilla kiosken, där kan man få gratis netto påsar fett
www.myspace.com/segbeone
det gäller bara att säga att man har rena motiv, då har dom ingen som helst rätt att jävlas med en... enda stället jag blivit av med cans är fisksjöäng... men dom kan inte sno burkarna när man köpt dom, eftersom graffiti som konstform e inte olagligt. det e ungefär som att det e olagligt att ha en blyerts penna eftersom man kanske ska skissa graffiti skisser med den... i teorin att en sak leder till en annan... enda anledning att oroa sig e om man e under 15 och en kompis köper ut burks åt en...
Orka... Det finns inga poliser där och ta inte upp gamla trådar, om det sulle förekomma en polis tryck upp din cap i asset på han det funkar alltid!
verkar som att man måste ta me AK:n till hl när man ska shoppa
bara för att det e sprayburkar behöver man ju itne klottra/pieca... kan ju måla tavla lr måla va som helst som tappat lite färg....
breee bree breee
har man inte skills nog att få hem det man köpt ska man nog inte måla alls..
vafan om de kommer nån fjant och ska försöka råna dig äre väl bara banka skiten hur dom, bara nocka dom, jag hållde på att bli rånad förut när jag var mindre jag lacka och spöa skiten ur dom ma nska lacka bli fett galen jag var själv på 3 stycken som var typ 3-4 år äldre än mig bara bli helt vild peace
hahahaha
Why you little..
Ett tips till dig som vill handla är att gå dit precis när det öppnar, polisen får inte ställa sig där eller i närheten när det öppnar. Jag var där för några månader sen å köpte 12 kannor å lite småskit, och det var cool lungt..
vadå ofta man ska spray olagligt med dom elle? :D