I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rättegång för graffiti

Vår Hiphop - Graffiti

   
Moderator

2005-04-21 16:29

Rättegång för graffiti

Hej! jag håller på med ett projekt i skolan om brott och straff och jag har tänkt att skriva i berättande form om straffen för graffiti. Personligen har jag inte så stor erfarenhet av vad som händer när man torskar. Förhör, rättegång osv. Så jag tänkte fråga lite här, och det skulle vara guld om någon/några skulle kunna skriva lite om just det. Självklart har jag läst en hel del, och är inte helt lost, men det skulle endå vara kul och höra hur "offren" upplevde det, för det jag har läst är bara ren information.

Kanske inte är så lätt att förstå vad jag menar. Men vad jag är ute efter är att höra från målare hur dom upplevde, vilket straff dom fick och lite sånt.

Om man inte vill skriva här så går det utmärkt att skicka ett meddelande här på Whoa. Jag hoppas att det finns någon som vill dela med sig lite av sina erfarenheter vad det gäller förhör, rättegång och sånt :)


// Squirtle

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_