I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

offentlig försvarare..

Vår Hiphop - Graffiti

2005-04-20 13:13

offentlig försvarare..

har jag rätt att kräva offentligförsvarare vid en torsk? jag har 0 inkomst.. det är väl deras skyldighet att ge mig en.. dom har nekat mig försvarare 2ggr nu för jag är för gammal säger dom.. det måste va bull.. ??

jag måste få en om det blir rättegång?

kan ngn fylla i lite här.. tack.

2005-04-20 13:15
ring en advokat och fråga istället för att lita på folk på whoa..
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!

2005-04-20 13:17
De bestämmer faktiskt om du ska få en eller inte.

Tänk på att om du har en offentlig försvarare och blir dömd i en rättegång, så får du betala en procentuell del av advokatskostnaderna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-20 13:27
Mastermani: Det är ju bara om man överklagat och ändå döms... annars står staten för kalaset whoho!
för sent

2005-04-20 13:46
jag har alltid fått en försvarare när jag torskat och de blivit rättegång.
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2005-04-20 14:49
passar inte denna tråd bättre i blandat?
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2005-04-20 15:30
tack för all hjälp..
asså jag har levt i en fantasi värld känns det som.. dom snackar så mycket skit.. dom manipulerar polarnas förhörs dokument.. dom säger att jag inte kan få ngn försvarare för att jag är så gammal.... det så mycket bull på dom asså..

redan?! säger ni..

sist vart man tagen av csg för att jag skulle ha "spanat" när en kamrat körde insidor..skitsnack jag satt ju bara där gjorde ingenting hade inget skit på mig.. ändo tar dom in mig.. sen hämtar dom två anabola troll som tvingar mig o erkänna att jag knasade.... dom fotade mig direkt också det får dom väl inte göra? det gick så jävla fort allting..KLICK KLICK KLICK..

en sak som är rätt lustig är att jag såg en "purple" skiss i ena csgarn's notbok.. det behöver ju inte va hans men..aja.

tack för all hjälp iaf.

2005-04-20 15:32
Försvara dig själv och låt inte nån byråkrat föra din talan.

2005-04-21 18:56
vad skall du med det till om du nu har torskat gå dit o ta ditt straff sen tacka för dig han kan nog inte göra så mycket åt saken
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2005-04-21 21:58
jamen dom säger att det e kört osv.. men det är bara teater.. det va inte på bar gärning.. det va dock vittnen varje gång och dom tog min camera men det va inga livefoton i den så.. jag tror mina chanser är bra vafan.. jag vill ha försvarare.. :P

2005-04-21 22:03
det va fett mörkt ute.. :P han / hon kan inte ha sett..