I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du graffa i mitt vardagsrum?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2005-03-15 08:48

Vill du graffa i mitt vardagsrum?

Hej!
Jag testar lägga ut här i forumet också, har redan lagt i blandat, men det var ingen som lade märke till den.

Det är så att vi ska måla om i vardagsrummet.
Vi är inte helt överrens om hur det ska bli, men jag är helt klar med hur jag vill ha det. tre väggar ska vara ljust ljust lika, och den resterande väggen, som kanske är på 6-7m (jag är kass på att gissa längd) vill jag ha en fet målning på! Min sambo är inte helt på min sida, speciellt inte med det lila, så det kan bli ljust ljust grått istället.
(det berättar jag så ni vet vad rummet har för övriga färger, så ni kan matcha färgerna.)

Det jag vill ha hjälp med är att nån ska måla en otroligt fin målning på den resterande väggen!

Så jag utlyser härmed en tävling, gör en skiss, och lägg upp.
Om vi nu bestämmer oss för din målning kommer vi självklart stå för färgkostnader, men eftersom vi är fattiga studenter kommer vi inte kunna erbjuda nån vidare betalning, så vi hoppas mest på att nån kanske vill göra det för skojs skull. Men självklart lagar vi käk till dig medans du målar, och förser dig med läsk och godis om så önskas!

Och det ska målas med väggfärg, för ja antar att det kommer bli bäst resultat.

Vi bor i Uppsala. Så smidigaste vore om någon från Uppsala vill måla!



So bring it on, langa upp skisser, om någon är intresserad vill säga.

www.marysoul.com