I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-12 12:42

csg igen

asså vart kommer alla ifrån?... en plockade mej sen kom det typ 6 till... sen försökte fittorna fota mej oxå..han som plocka mej slog mej oxå den fittan.. även fast jag gör en anmälen på det som kommer inget hända antar jag?! ngn som vet?

bie-atch

2005-03-12 12:50
nej. inget kommer att hända.

2005-03-12 12:51
jobbigt att man inte kan anmäla me tanke på att dom backar upp varandras historier

2005-03-12 12:52
okej...vi var på vägg ut från station(öppet)sen hamna en "kråka" på väggen..sen kom en csg sen 30 sek senare var dom 5-6 st.. jag vänder mej om o fråga vad som händer , pang! får han feting.. sen gjorde jag bara som dom sa(jag lämnda ej ut mitt namn o shit till dom.).. fågan var.. kan jag göra en änmälen som kan göra att jag får "rätt"? ngn som vet?
sen oxå? har dom rätt att fota mej? jag lätt dom inte göra det iaf.. men dom var ju ganska ivriga på fota.. dom fota säkert 20 bilder alla var när jag vände mej om..
bie-atch

2005-03-12 12:53
en till lägg till:P
han var själv när han slog mej han hade inga vittnen då.. jag har 1 (en brud)
bie-atch

2005-03-12 12:54
streethooker : Driver du med mig? Du torskade men behövde inte lämna ut namn? Jadu, antagligen var det väl några vanliga svenssons som inte diggar klotter som du råkade ut för?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-12 12:57
nej asså.. jag lämnade inte ut det till csg.. men till snuten så blir jag himla tvungen.
bie-atch

2005-03-12 12:59
anmäla är det enda du kan göra,

anledningen till att dom fottar är nog för att dom vill ha ett "arkiv" på vilken målare som har vilken tag,namn adress etc, precis som falckarna gjorde,sen har dom en anslagstavla säkert som dom sätter upp lite "roliga" bilder ibland, men dom får inte fotta dig iallafall den saken är klar,bara det dom påstår att du målat,säg aldrig namn adress etc,utan vänta tills polisen kommer

självklart är deras akriv olagligt så om nån kan bevisa att det finns så kan man lämna in en anmälan :)
down with my crew like estonia <br>

2005-03-12 13:03
Ok, det förklarar allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-12 13:07
redlinebitch P22: jaja det var ju det jag gjorde oxå.. men dom fick nog aldrig ett fota på ansiktet heller... sen så fortsätte dom fota även fast polisen stod brevid
bie-atch

2005-03-12 13:36
videoheat.
csg commuter security group. det är ett gäng friska killar.

2005-03-12 13:54
Anmäl allt skit ni får av dom det är bra för statstiken 1 anmälning kaske inte ger så mycket men om det blir en 100st börjar det lukta rökt brekling om csg och då får folk upp ögonen!!!

2005-03-12 14:13
..eller så börjar det bara lukta att dom kriminella antidemokraterna
som klottrar ner vårt samhälle är dåliga förlorare som försöker lämna
in falska anmälningar mot dom snälla väktarna som tar dom bara för
att dom är griniga.

Att lämna in anmälningar är naturligtvis bra om man
orkar men ändock så brukar dom inte ta anmälningar
mot auktoritärt folk etc som kommer från folk under
30 bast på allvar eftersom alla kids är "fAkKa pOLiZen
y0y0y0 gRaFfiTi cAn'T bE sToPpEd oCh JaG LuKtAr KiSs".

2005-03-12 15:22
uppror.... börja fotta dom och lägg ut på någon sida eller vad fan som hellst. om man blir slagen av dom gör man en anmälan och då får man reda på vad dom heter.. sen blir de inge mer eftersom att dom håller ihop, men då har du hans namn och efternmn på papper. hämnden är ljuv =).. detta var bara ett förslag och inget mer... peace

2005-03-12 17:19
frågan är om det är värt att anmäla...
anmäler du så anmäler dom dig för våld mot tjänsteman eller dylikt. Då är dom 6 mot 2 eller vad du sa.. och det kan bli jäävligt svårt att göra dig trodd. Tyvärr
Tavlor - Väggar
WWW.DR-FACELIFTER.COM

2005-03-12 17:31
csg är fags hahahah
HEJ JAG HETER [email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN

2005-03-12 18:26
Dessutom om du ska göra anmälan kan det vara bra om du besökt sjukhus å dokumenterat dina skador. annars kan du räkna med att chansen är lika 0% att du får igenom nått..
Drum n bass

2005-03-12 19:25
SweetDream P17

Du som verkar hård kan väl stå och vänta på dem utanför deras vaktlokal och plocka dom en efter en när de går hem?! Ta med dig ett par toykompisar till så går det säkert bra...
Damm är underskattat...
DBS LINK DBS LINK DBS DBS DBS!!!
Nu börjar man få distans...

2005-03-12 20:04
jo men om man skulle lixom börja fota dom så skulle väll dom typ hoppa på en o ta sönder ens kamera för 4000 elr nått... o då har man ju inga bevis på att dom jävlas med en lixom..
dyr.

2005-03-12 23:01
Linktonkpure----> Trivs du bra under din nya arbetsgivare??
Drum n bass

2005-03-13 00:01
asså jag har aldrig stött på någon csg snubbe :S sitter dom inte och trycker längs gröna eller?

2005-03-13 01:04
Jokie :dom gör precis som dom vill..
bie-atch

2005-03-13 12:37
LinkTonkPure: aa de låter bra.. men när ska du med då??

2005-03-13 15:26
subbie114 P28.. var ett föslag som jag gav från första börja.... yeah yeah toy eller inte men jag skulle typ inte gått med på att få spö av några sletna väktare...

2005-03-13 20:11
SweetDream P18 :
sletna väktare dom e typ 25 o kraliga som satan i vissa fall... så visst gå en omgång med 5 av dom ska vi se hur det slutar
bie-atch

2005-03-13 20:26
Kool_Keith F60

Nya arbetsgivare? Jag e fortfarande anställd på Tress! Kanske.
Damm är underskattat...
DBS LINK DBS LINK DBS DBS DBS!!!
Nu börjar man få distans...

2005-03-13 21:01
tycker csg verkar khattiga ... riktiga sköningar lixoM!

Graffare

2005-03-14 00:43
inge mer tjaffs... CSG är hiphop! så ere... dom e duktiga dom grabbarna.. förtjänar lite cred! jag menar, vad vore livet utan en skrikande galen engelsman som luktar ruttna ägg, och gett sig fan på att plocka dig å dina mates?? peace john!
Yall done fucked up, turned me back to the old me!

2005-03-14 01:11
psykosis P60
jag tror livet skulle va jävligt mkt skönare!

å sen en annan sak alltså ni måste anmäla om dom gör nåt mot dej alltså även om du inte kommer nån vart så öppnar det folks ögon för om dom bara kan hålla på sådär så går dom bara längre sen slutar det me att dom slår en för va fan som helst man måste hålla dom på plats oxå!!!!!!!

har inget samvete!

2005-03-14 08:07
Bor inte i sthlm har ingen aning om nån bevakning där uppe.
Men asså shit va de verkar finnas unga proffs i stocktown.
De verkar som att ni lägger en pendel eller så, för sen har ni rätt att kalla folk toy på whoa o säg att dom inte vet o att ni är "In the game". Och ja moderater, det är en diss mot dom. Det finns få som skriver kloka saker i dessa stocktown forumen. amfetaminpsykos är en av dom ialla fall idag igen.
ONE UNITED!
Sir_Alex.blogg.se

2005-03-17 12:03
csg verkar ju göra ett bra jobb. fasiken vad det skulle se ut om dom inte fanns. slutar alla klottra finns det ju inget jobb för spanarna och då slipper alla stackars oskyldiga missförstådda konstnärer bli dåligt behandlade av ordningsmakten. puss.

2005-03-17 12:46
asså d enda som kan göra e att spöa klottrare typ för ja blev kniv rånad igår på perrongen å väktarna stod fan å kolla på å brydde sej inte :S

2005-03-17 12:51
fimpers:trodde du nånsin att de skulle eller vågade stävja det riktiga buset?????
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!

2005-03-17 16:06
inget kommer hända, men du måste ändo motanmäla

droppen urholkar stenen
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2005-03-20 12:35
Deluxe11 P22

Försök fotta dem ska vi se vad som händer då. :)
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"