I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nvp om laglig väggen (orminge)

Vår Hiphop - Graffiti

   

2005-01-18 19:34

nvp om laglig väggen (orminge)

min första trod här på whoa hoppas ni inte förstör den eller klankar ner på mig som ni (många) brukar göra! seriös diskusioner bara.

har en fett schön polare som bor i nacka (stockholms förort för dom som inte bor här) och han hade fått "nvp" (=nacka värmda posten) idag. han läste och det stod om den lagliga väggen i orminge (stockholms enda lagliga?) iaf om att typ klottret runt om i orminge hade minskat osv. fick bara titta igenom snabbt (och läser inte så snabbt) så jag såg inte allt men det verkade väldigt bra artikeln alltså. dom sa något om att flera väggar borde göras.

fråga: varför fattar inte polikerna att lagliga väggar MINSKAR fult klotter?! (är emot fult klotter! hata toys!) + att lagliga väggar e bra slipper dra på "olagliga ställen". ett tips om ni kan så få tag på artikeln finns inte på nätet och jag kunde inte scanna in för jag har ingen scanner. vore kul med diskusion om lagliga väggar och dumma poliker som inte förstår (förutom ung vänstern).

creds till dom som fixar fram artikeln!!! mer lagliga väggar till oss (graffers)!

In it for the game, not for the lame...