I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bildefterlysning +bilder till Bomber magazine

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-11-16 12:16

Bildefterlysning +bilder till Bomber magazine

Det vore kalasbra om den som skickade nedanstaende bild till mig kan hora av sig.

www.graffiti.org

Det jag behover veta ar om den finns i hogre upplosning (originalfoto eller ar det digifoto?). fotot behovs till nya Bomber magazine och dt ar ganska brattom for tidningen lamnas till tryck om 3 veckor.


Om nagon vill bidra med foton till nasta nr gar det bra att hora av sig till [email protected] for mer info om hur man skickar in foton.
Kan val saga redan nu att man inte behover gora sig besvar om man ar lika bra pa att mala som de i malningssessiontraden, samt att nattkort undanbedes savida det inte ar riktigt feta grejer. Vi ar framst ute efter tag och bombing, lite linjevaggar och citypieces sitter inte heller fel. Streetart vill vi inte ha. Tack pa forhand!

Jag kanske ska skriva att ni som vet nagot om digitala bilder garna far skicka in 300dpi bilder. Det gar bra med lagre upplosningar ocksa savida de ar stora till formatet och gar att konvertera till 300dpi, men ni som inte vet sa mycket om sant och anda vill skicka in bilder kan kora pa, det ordnar sig.

Bilderna ska vara fran 2004 eller 2003, inte aldre. Aldre bilder ar endast ok savida det ar livefoton eller atmosfarfoton.

I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se