Färglager,!
tjaO, skulle vara skit shysst om ni kunna lägga upp bilder på era färglager, dvs flows,ink,burkar! tycker att de är shysst att kolla på..! tacksam för inlägg,
if this is gonna be that kind of a party i'm gonna stick my dick in the mashed potatos..
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
här är bilderna på mitt för närvarande usla förråd, det har gått åt en del tydligen..
punkk.ofuck.net
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
brosans polare skickade över bilden när han storstädade sitt föråd.
städtajm jag gör som:
något-kul .
1. obsevera verktygen han har i sitt skåp för diverse roliga saker, sen att han ligger på hela cromlagret. (pilarna)
2. sen rack burkarna, och att kortet inte får med allt utan det fortsätter hela vägen längst väggen. (ringarna)
3. sen ansiktet så blir det om du bjäbbar för mycket. *he,he nu var jag fyndig*
fortfarande chockad att man kan ha så mycket, frågade om han kunde avvara nåra.
Hate the players... Love the GAME!
dosmankrylbomadass54s.. Ya heard me?
dede P0 kan du snälla hålla käften!
man blir inte poppis på whoa bara för att man skriver 20 inlägg i varje tråd per dag...
håll dig till
detta ...
här är mitt förresten...
färglager på bild poserar:Dennis Danielsson, Rolf Wingqvist, Christer Mossberg och Martin Hed.
1 2 Bildkvaliten vart brutal.
Var lite kreativ för fan!
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Skivsamlare
2005-06-03 19:36
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
Massor.. hehe.. det är montana burkar hela vägen bakom.. :O
upl.silentwhisper.net Starkr jobbat swayse. Sköna burkar. Bara de bästa även om jag saknar lite belton deco ;)
Drum n bass
Graffare
2005-06-05 11:10
Den här tråden spårade ur helt i skitsnack och trams. Valet stod mellan att kasta den och att rensa den. För att vara konsekvent och slippa läsa hela tråden (trehundra inlägg nånting) kastade jag varje inlägg som inte innehöll en bildlänk. Se nu till att sluta fjanta i tråden.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Som sagt, håll er till topicen annars kastas tråden (som nu rensats igen..).
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
köpte dom här idag.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload9/Burkz.jpg Notera min morsa i vänstara kanten :D
"Jag ska måla hela världen lilla mamma"
Halvgammal bild http://upptown.eu.org/upload/uploaded/13 064.jpg
Nu har ju även JAG köpt nya burkar/caps..
Burkar.. lådan längst upp till vänster är redan använda lite, kanske syns ;)
Caps. Markers. Har även fler, men tog bara några olika.
Kommentera om ni vill =)
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
Jaha nu har jag köpt cans igen.
Mina :D Kommentera om ni vill och posta om ni vill, och klaga om ni vill(fast inte nödvändigt!!!) :)
Redaktionen
2005-08-14 04:18
hittade en gammal bild.
detta känns sjukt värt.
namaste
Redaktionen
2005-08-14 15:48
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload3/DSCN0637.JPG tog bilden förra veckan , detta lager är dock snart slut :p
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.