Pink_Passion P0 Helten var bra! Men den ser lite kladdig ut, kan kanske vara för att det är trä som underlag...
NalleonE P0 först glömmer du att länka, sen länkar du fel!
Ajjabajja;P
Nalles länk
DINFULAJÄVEL P0 Du tycker inte det är lite väl jobbigt o göra alla dom små prickarna på dina målingar eller? Jag skulle tycka det va fett segt, men men...det e en smak sak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trippel-3 Det var ju inte DINFULAJÄVEL's pieces, utan det var Pink_Passion P0 . Jag kommenterade bara att han hade länkat fel och skrev inlägget till honom.
najsie..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
haha okej :P
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
dede , inget vidare , jobba på ngn annan stil skissa mer , du kör ju samma stil på alla dina pieces , bara bubbel bokstäver eller va man ska säga.. bli mer kreativ :)
Emil, håll käften och kolla på dina grejer..
ser inte att ja klankade ner på någon förfan.. gav bara tips som Fase påpekar.. fan lär er läsa ..
kassa alla e:P
emil-_- Är inte så bra på C:en så därför blir det bubbel bokstäver, får träna mera ;D
Angående tråden.. Vi får göra en ny tråd, så inte alla fina bilder här försvinner ;)
jafan dede keep it up =D
dö idag, imorgon kan de va försent.
Running free with lsd. WemVlchillers
Graffare
2005-09-05 18:10
feta grejjer, POJKAR!!!
They called me Mr. Glass
najs njas
inte en aning..
aha, var det bara för att jag råkade ta en bild där en annan målare var med, så får man inte lägga ut den eller? jag gör så han inte e med =)
gör så dädä...
admins:
Visste inte att man fick lägga upp bilder där en målare råkade komma med :S
Men jag tog bort honom =) och lite fötter :)
Så här är bilden utan målare =)
utan målare =D
OrphanOne P15 nu har du fan lagt upp dom i 1000 trådar men dom blir ändå inte snyggare...
jag älskar graffiti emotion!!
Tänkte sparka liv i denhär tråden :)
Så kom ner på jorden era jävla fittor och smaka på
spyan!
SMÅLAND!
ja nu blev det lite kvalitet igen. bra.
---
tack Fauslux, har du snygg pappa?
SMÅLAND!
Värst vad du var ödmjuk då, herr_berg! Fin målning, hur många burkar gick åt?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
OrphanOne P15 nej så sant som de är sagt... fett herr bääärg
Muhjmathil_Ahmd P17, jadu vetifan, 2-3 st på varje kulör sen var det några liter rollfärg på bakgrunden. love till Lööv
SMÅLAND!
ja ghar lite ont om stålar nu men kan jag krita?
SMÅLAND!
Herr_Berg P18 sjyst men kan du lägga upp den i lite större upplösning så man kan se närmare hur noggran den är gjord.
nils; visst men jag gör det när den är 100% klar, jag ska lägga till en rad med stjärnor längsmed nederkanten av den orangea linjen om du förstår vad jag menar.
SMÅLAND!
nice herr berg:P riktit nice
Herr_Berg Att dra om den nedre stripen under botten av E:et för att fixa secondsen där skulle göra mycket. Sen skulle det se mer enhetligt ut om du flyttade signingen till orangea fältet innan målningen, så det är en signing på varje sida av målningen för att ge mer balans.
Håller med amfetaminpsykos. Annars var den cool.
Graffare
2005-10-11 22:33
Men orka dra upp gamaltråd.
tackar purs :)..
tänk före efter
danke =)..tihi
tänk före efter
Kanske dags och göra en ny tråd? Med tanke på att dom flesta bilder inte funkar och är gamla som satan. =)
Brutal fucking murder!
tycker ja me ja försökte gö en ny målnings session men dom tog bort den för d redan fanns en
Ingen mera rosa banner
Graffare
2005-11-19 15:34
mitt bidrag. Zneks-Barke http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d2/zneks-barke_prod....JPG
ON YOUR ASS BITCH!
Graffare
2005-11-19 18:37
barker mkt fin!
They called me Mr. Glass
nee södertälje hamn fame.t.
ON YOUR ASS BITCH!