I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som vet?

Vår Hiphop - Graffiti

2004-10-26 19:07

Någon som vet?

Vad är det som gäller när man sitter häktad?
Får man ringa någon? Eller ha någon som helst kontakt med omvärlden? Hur lång tid får man sitta häktad? Hur gammal måste man va för att sitta häktad?

Tacksam för svar.

Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2004-10-26 19:11
Det beror på vad du får göra och inte göra.
undertiden

2004-10-26 19:33
vad du får göra beror helt på vilka restriktioner du har..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2004-10-26 19:49
www.fajaf.com

Läs den här texten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-27 01:41
strypa P15
haha dom kommer inte ringa dig ändå!! :D
Allah inaal din Tabon Imok

2004-10-27 08:38
Före dig iaf Psycho P59!
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2004-10-27 08:39
Tack lifeforms!

2004-10-27 12:37
om du sitter häktad med restriktioner så får du ringa o skicka brev, om du skickar brev så läser åklagaren igenom de först för att typ godkänna de du har skrivit..
man får skriva på papper om sånt innan du kliver in i cellen... fick jag gö iaf..

har du inte restriktioner så får du bara sitta o stirra i väggen.

2004-10-27 18:03
_pentagon:
läs texten som jag länkade ovan, smartass...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.