I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rull på linje 14

Vår Hiphop - Graffiti

2004-09-04 20:06

rull på linje 14

såg en lsc o en cel(cello)såg tup inte färgerna men ttror det va svarta lines å mörk blå ifyllning!!inte så fräsha!

2004-09-04 20:17
föredetta linje 24.. Fruängen - Mörby C
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2004-09-05 18:24
låt toysen få bli bättre ni har också vart toys så var bara tysta man blir väll bättre och bättre!!för de första blev de knas och för de anndra så var väll cello ett crew nyss lr hur *strypa*
och för de tredje så låt toysen göra sit så kanske dom utvecklas istället för att massa bofftomtar kommer och tar deras burkar låt dom utveckla sej förihelvete!!
lägg ner!!!

2004-09-05 18:27
och du som gjorde gb'inlägget för fan asså har du aldrig sett ett rull förut lr så kan man ju fråga innan man lägger in inlägget..
och frästen struntade cello i målningen bara för att den blev så ful man vill väll för fan inte göra klart en full jävla kuk målning som ser ut som en jävla banan jävel!!!?
lr?
pusss på er!

2004-09-05 19:21
Före detta Linje 24? Hur kommer det sig med namnändring?

2004-09-05 19:25
UNDVIK

kan man inte måla ska man ge fan i tågen--
bättre att träna upp sig, innan man gger sig ut, så att stilen å burkkontrollen sitter, i t.ex ett fame eller nått!

2004-09-05 19:38
haha undvik P56
cello (sthlm) är inte ett crew, jag vet inget om gbg's cello förutom att han är bättre och började med tagen innan den där nya sthlm's cello.

SÅDESÅ!
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse

2004-09-05 21:42
Cello är faktiskt inte något överdriver .. om de e dom från Göteborg/trollhättan som har kört...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-05 22:13
asså lyssna vad fan tror du han gör han tränar väll också..!och han kanske ger fan i tågen nu!det är jag som är cello från sthlm!och alla säger att cello har lkagts ner igöteborg och om dom stör sig på att jag kör cello kan dom komma ock säga det till mej!!istället för att alla anddra går och snackar skit..jag kanske inte är så bra och ska h¨ålla mej bort från linjen ett tag så ska jag träna mej litte..!!!

2004-09-06 09:31
haha,tror jag såg nått a de dära rullen. såg nått CE i blått typ.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"

2004-09-06 16:20
rödkhmer : vet inte exakt.. mer logiskt kanske eftersom Ropsten/Norsborg är linje 13.. ?

bytte för nån månad sen hursomhelst.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2004-09-07 19:41
undvig!!
du ska nog undvika att säga vad du skriver!
WINO - UNA POSSE