fan dom kommer inte släppa det på x box bara på data och ps2
CHILLNANI
Skithöna P16, klart man är <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det värkar ju fett ju...
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Graffare
2004-08-30 16:57
Streckkod : wööörd att du är en nöööörd
They called me Mr. Glass
bobs ! det var nån som nämde att det skulle släppas till xbox!
WINO - UNA POSSE
hoppas dom fixar lite på grafiken...
haha det ska jag ha till ps2 :P
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tycker det är så jävla trisst att allt ska bli så jävla kommersiellt nu för tiden, bara för att det finns ett intresse i det så måste nån komma ditt och försöka suga åt sig en så stor bit av kakan som möjligt.
Skithöna P16 , ord att du är ett bord..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÄS förfan, pojk!
woa.. nej jag tror inte det.. jag tor att hon bara at man kan kolla på när andra spelar..haha det är klart man kan spela..VATTENSKALLE!
WINO - UNA POSSE
det ska stå..jag tror att man bara kan kolla på när andra spelar.. ursäkta!
WINO - UNA POSSE
fins de nå demo på skiten då??
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
det lär ju ändå vara det närmaste de flesta här kommer att komma att måla graffiti...
gamla nyheter men ball att se bilderna. cope lixom! vad kan man säge? fast trane är ju råååkaazz!!! riktigt pinsamt.
Shit, vilket jäkla gear han har på magen asså...
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
ball ide, men fyfan, egentligen.. sitta hemma och tagga på tvspel, är det så jävla häftigt? kommer locka fram en del toys åxå...
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Kanske kommer att hålla en del toys hemma framför TVn istället för att ta sig vatten över huvudet ute i samhället?
Skivsamlare
2004-09-02 14:37
det är ju inte precis så att det blev toy-explosion efter jet set. eller?
fair enough..
sant, men å andra sidan är det inte många själar som har dreamcast, kloak ?
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
sten hårt spel asså ska lätt införskaffas
thundercooperfuckinbird
Skivsamlare
2004-09-03 00:08
ekerö P0 , hmm det där med neon-gröna kläder och inlines kanske kan nått med saken att göra det också =) Hur som helst så blev sega mer eller mindre tvingade att ha en anti-klotter-kampanj innan som släppte jet set. kan anta att sony kommer ha nått liknande...
fair enough..
nej skulle inte tro det kommer väll typ ut i vår tror jag det stod kanske beta...
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
tvivlar inte ens, måste köpa asså! PuzZ
Away From Keyboard
http://www.getting-up.com/2.html ....???? vad fan är det för bög. Sanerare eller?
Away From Keyboard
När Kommer skiten ut..::)
hej. två st tack!!
träligt jobbit om man ska styra cannen me dualshoken ? :S
eastanose representin'
Neee, va fjantigt med alla futuristiska miljöer och allt fightande. Hade kunnat göras så mkt mer fett! Hemmagjord eldkastare...hehe, ny accessoar att ta med sig ut eller? Struuul. Ser ju heller inte så kul ut att pieca i spelet...
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
fan va taskit... trodde att när man skulle måla kom de upp så man kan göra typ som på Graffiti Studios!!!! :D
EYYY KARATE
HAHA fy fan va lamt det ser ut! Men ett måste hahaha!
Älskling jag krympte barnen.
hardcore e soft:D man ska va fett med hardcore ju:D HAHAA
EYYY KARATE
spelet kommer att floppa om det inte är nån story bakom, och man ska göra uppdrag och sånt, gta-style.. 6 års arbete åt helvete.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Trailer är rysligt skön:
www.gametrailers.com Men man kommer typ inte få göra sina egna målningar.. typ tryck på O så e det klart.
nahroboy P15 Borde det inte vara "P" för piece? Skojjaaaa... Nee, helt ärligt asså...jag fastnade fan för Hooligans fast det spelet sög rätt hårt grafikmässigt osv....så man lär väl fastna för det här också. Det kanske startar en våg av fetare spel....typ: "Sacer's Five Borough Challenge" "Graff Goes East: Cheap beer, cops you can bribe and daytime painting in Gdansk" "Roxxa Stockholm" (ett spel där man även måste starta ett whoa-alias och fråga efter vilka burkar som e bäst, var Homeboy ligger och vad man ska göra när man blivit rånad utanför Highlights mm.)
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
hahaha :P
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
verkar skit larvig, värsta special västen för burkarna polisen ser ut som något taget ur half life 2 med lite färger på sig.. det var ju inte så mkt man fick se på bildderna Jag undrar hur det är att dra en tag eller lägga upp en målning
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Graffare
2005-05-17 08:56
shit vad hardqoue!!!!!
They called me Mr. Glass
verkar fett kul,. det där då. inte för att det kommer bli nån storsäljare , publiken är ju ändå ganska liten
Dirty 3rd...
nån mer som har lakka på att filmerna tar 200 år på sig?.. att starta?
15 years of Graff and counting !
Värkar suga... skit spel.. spela gta san andreas stället
15 years of Graff and counting !
e spelet gratis ? ett stort intresse isf :)
(\_/) (O.o) (> <)
var laddar man ner spelet isf ?
(\_/) (O.o) (> <)
när släpps spelet?? jag har inte hittat på ngt om det på nätet..?
Graffarna är samhällets hjältar:)
okii ;D har du exaxt datum??
hehe ;D ska lätt tanka det ^^ tjarå hörsh
Men va trist om det finns färdiga målningar.. skulle ju va skitkul om dom kunde samarbeta dem skaparna av grafitti studio!!!
hej. två st tack!!