I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tröttnat efter ett par år....

Vår Hiphop - Graffiti

   

2004-06-02 01:16

Tröttnat efter ett par år....

Är det fler som har hållt på ett par år som tröttnat på att göra dom här krom målningarna som tar 10 min och egentligen inte ger ett skit? jag tyckte verkligen att krom var riktigt kul innan, eller snarare allt som gick snabbt, nuförtiden känns det som rent slöseri med tid, det blir ju ändå aldrig något speciellt, kanske just för den platsen, men rent tekniskt för en själv ger det inget störe nöje. Inte för mig iaf.

Kanske har något att göra med att verkligheten har hunnit ifatt mig och jag insett att lagens långa arm håvar in om mjölet blir för smutsigt. Jag tycker iaf att det är mycket roligare att utvecklas nu, eller iaf att lägga ner tid på det man gör istället för att göra skit som man lika gärna kunde gjort när man piecat i typ 1 år...

Inte så mkt vettigt sagt egentligen. Kände bara för att skriva det.

If i dont like a writer i dont pretend to/i'll have the fucking paramedics wrap your head like a hindu-50 cent...n?tan!