I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Danderyds sjukhus!

Vår Hiphop - Graffiti

2004-04-09 13:56

Danderyds sjukhus!

Av Wild Nok och <i>Oiks </i><br> <br> Wild <br> Chrome fyll, Orange skugga<br> <br> Nok <br> Blå fyll<br> <br> Oiks <br> Rosa / Lila fyll<br> <br> <br> Oiks och Nok var bara fyllda, dvs ingen skugga / lines / seconds / highlights bakgrund eller nått sånt.<br> Knas? Eller kanske en ny trend :D:D<br> <br> De finns i körriktning mot T-centralen, längst bak på stationen, där sista vagnen stannar! :D Också en ny trend kanske?

(Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2010-05-19 17:42:30)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-18 09:00
aah fan va soft, sitter dom kvar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-18 13:03
hehe back in the days boys GILLAR DETTA

dock en jävligt dålig tråd !!!!!!
man kan inte lägga trådar om alla stationer och sådant som körs samt väggar....
dock om det är något fettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

annars blir forumet fylt med station och vägg trådar och ofta inget clazzy

road lake harcorez ta mig till nivå 22

2010-05-18 14:23
Håller med... Det målas så sjukt mycket stationer att man inte orkar hålla reda på dem.
Tänk om alla gav mig 50 öre när en station målades. Plånboken hade fan växt med nästan 5 kronor och det bara i år!

2010-05-18 14:59
ska ut och måla linje vägg nu ska själv proppsa och lägga upp en onödig tråd
skoja bara ;)
ska köra väggen men ingen onödig fätta horra tråd smurffa låss

yoyo tsd gsk

2010-05-18 15:22
TILL CSG: jag drar och kör en wholecar i odenplans layupen ikväll, så hålla koll där... men jag kanske inte orkar idag så det e bäst att ni håller koll hela veckan, hela dagarna... håll även koll i skogen i södertälje, jag ska bomba träd

2010-05-18 15:31
håll koll i mina kallingar också efter party ränder heheh
fan vad gör man inte ute i järna jo man bombar träd hehe skogen och garga mexx
csg mizz ya

2010-05-18 17:35
bravo!

2010-05-18 18:08
CSA är jävligt trött på att se era jävla idiotiska inlägg överallt.. nu när ni avslöjar vart layups och sådant ligger går det fan för långt.. lägg ner.

2010-05-18 18:44
hoodrabbit

någon som sagt något ??
hoppas du inte menar mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alla graffare vet vart allt ligger och om toys vill köra och torska så skiter vella alla i det

varför ska alla va sådana beservicccccerzzz hahahah

2010-05-18 21:44
hoodrabbit?

1. Varför skriver du "CSA" ?

2. Vadå avslöjar? snuten/CSG vet ju helt klart vart layupsen ligger och dom flesta målare också, kanske inte toys som du men vafan ska du göra där då? En layup e ju inget hemligt ställe som vissa fames som inte ska spridas runt på internet...

2010-05-18 21:52
btw så är det i stort sätt bara toys som e seriösa och aktiva på whoa... mindgem tillexempel...

2010-05-18 23:26
Polisgris
hehehe whoa är inte som förr
kommer ihåg när man blev krog myndig då var whoa ett inferno av skön graff
2002 - 2005 det var dom bästa åren. men tidigare var också najjigt

2010-05-19 00:11
nää whoa e nog inte som förr...

2010-05-19 00:11
jag e inte riktigt som förr heller så......

2010-05-19 13:12
polisgris, på whoa är det hemligt var layups ligger. samma sak med yards. Tex, om det står ett målat tåg i älvsjö så får man inte skriva att det står ett målat tåg i älvsjö för då kommer TOYSEN och steker stället. Istället måste man skriva "det står ett målat tåg i en yard mellan älvsjö och stuvsta" för då fattar inte TOYSEN vilken yard det är. Detta eftersom det finns hundratals yards på den sträckan.

Regler är regler you know.

2010-05-19 13:18
aa jo, det har du ju rätt i...

2010-05-19 14:09
Soma

alla toys nu för tiden vet vart allt ligger
allt avslöjas på floggar mm
och vill man veta vart alla bra ställen ligger , så sök på nätet där får man all info
whoa är inte ända graffiti forumet och så jävla överskattat

sök på alla yarder och det ploppar upp massa bilder och info på nätet
alla ställena är nästan sönder stekta av dom vanligaste haken...
jag har ett målat tåg på min gård i umeå. oj nu skrev jag det
till toysen stek inte sönder min gård nu , vill kunna måla där mer..
annars blir det batong dunk G4S för alltid
IRONI

har ni aldrig lärt er regler är till för att brytas!!!!!

2010-05-19 14:22
haha det där hade du mer rätt i!

2010-05-19 14:46
Cliqe_pinso. bara för att man vet var ett ställe ligger så betyder det inte att man kan gå in och köra valfri färgbrännare och sen gå ut igen som ingenting har hänt. iofs så man kan det på dom flesta ställena på landet men ändå...

2010-05-19 16:04
skiiiit i detttt!!!!!!!! sluta sitt och bråka på whoa, gå ut och måla istället!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2010-05-19 16:16
SiegHeilSatan

jojo men du fattar vad jag menar
allt är så över skattat för 6 år sedan skulle man aldrig näna nått av yarder mm
på whoa. men nu är det 2010 och allt är sönder fuckat för länge sedan

landet är alltid bra men man tar ju alltid med cs gas och tillhyggen när man målar ??
man vill ju inte betala 10000000 kr för en fet tåg styla
hahahah

nu stänger vi ner whoa så blir alla glada
även jag det är jobbigt med att ha ett nördigt whoa beroende ^^
porriga whoa

2010-05-19 16:26
cliqe_pinso

jävla pajjas!

polisgris

jävla pajjas!
 Internet Gangsta

2010-05-19 16:30
på whoa ska man fan va pajjas....

2010-05-19 17:08
ojojoj hur kan ett forum spåra ur så här på 2 dagar? har admins gått och lagt sig eller vad har hänt?

polisgris: det är tyvärr sådana inlägg som du gör som gör det pajjas ...
-------------------------------
Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se

2010-05-19 17:37
jag vet! jävligt kul att va pajas på sånna här forum :)

2010-05-19 17:42
Låser tråden då det inte verkar leda till någon vettig diskussion.
spliff macht frei