Polisen....
Varför hatar alla polisen...jag förstår ju att man hatar dom när man torskar men utan dom hade man inte alls fått samma kick av det för att det e olagligt... Hade dom inte funnits så vad hade vatt det roliga?
"I create the bodies, i dont erase the bodies"
polisen e snäll så länge man inte har nåt med dom att göra..
dom flesta poliser e ganska skyssta men några bara skriker och har sig och tror att dom e nått !
"Cause Of Sins"
ACAB FUCK THE COPZ
undertiden
hmm..det e inte kicken man söker inte jag iaf vill bara att det blir snyggt så att man kan sova med ett gott samvete
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
copywrite P18 flicka lilla dra inte alla graffare över en kant.
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
Över en kam, gamla gubbe.
beundra poliser gör man bäst på avstånd
gräv en grop
Dom flesta poliser, tycker jag, är jävligt trevliga fast man har gort något brott eller någonting sånt.. Men det finns ju också poliser som har ett jävligt attityd problem och det är dom som också förstör polisens rykte Men men, alla kan inte vara bäst på allt Pz
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
du slapp batongen alla fall
gräv en grop
håller med Gato_vgb p44
hahahhaha bitch graffiti cant be stopped
hatar dom som fan reclaim the streets
hahahhaha bitch graffiti cant be stopped
va fan snuten här där jag bor hotar dom fan en jag blev hotad av en snut och en väktare dom är helt tokiga här!!!
Pundarlåten
finns ett exakt likadan tråd " Varför hata Polisen"
jag är oxå en tuff liten mullig sötis som gillar o bada:D..ska vi bada tillsamans _pentagon?..för du verkar gullig:P
FAKK DA POLISE AL COPS AR BASSTARD!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom flesta har väl en ganske bra syn på polisen så läge dom har sluppit å vara i motståndsläge. jag har själv haft en ganska bra bild av polisen från början men sen blivit väldigt bitter. har fått stryk (regelrätt misshandel) av poliser när jag har varit bakbunden av handklovar och kan inte säga att det är ett enstaka fall. MEN!!! jag har även mött jävligt softa snutar. eller rättare sagt två. majoriteten av poliser som jag har konfronterats med är stöddiga svin som hela tiden är tvugna att bevisa att dom har rätten att be mig dra åt helvete. dom har också oftast varit unga nyutexaminerade grabbar med för mycket adrenaln och mindrevärdes komplex, jag menar dom flesta vill väl vara heckser eller vad fan han heter.
ska vi brutalas vid?
töntigt att hata polisen, de gör ju bara sitt jobb förihelvete! min syster e polis...
Potatis, potatis, polis gris
poliser är bra att ha.. allt skulle bara va kaos utan dom... o det är sant.. det är mkt roligare med den där kicken fan!!
Det beror kanske på att polisen ofta brukar övervåld, diskriminering och maktmissbruk, vilket dom faktiskt gör allt för ofta.
"de gör ju bara sitt jobb förihelvete" Tror du på det själv? Har du aldrig sett en polis missbruka sin position? Jag säger inte att polisen inte borde finnas, men tyvärr sköter dom flästa poliser sitt jobb jävligt dåligt. Jag har sett för mycket för att tro på allt "jag känner en jättesnäll konstapel"-snack
orkar inte läsa hela tråden men hur tror till exempel anarkisterna att samhället skull se ut om det rådde anarki?!?!?
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
umm sry vettefan vad jag snackar om,,, ta bort mitt förra inlägg nån mod...
mrwhoo P60 inte för att jag bryr mej särskilt mycket men e inte modsen till för att hålla ordning i trådarna???? tycker det verkar lite fånigt att låta mitt inlägg stå kvar i nåt slags "lär dej en läxa"-syfte....
Gato_vbg P44 Har du inget vettigt att skriva kan du ju bara dra o amma din pojkväns kuk!!!
"I create the bodies, i dont erase the bodies"
Det är bra att ha poliser men i vissa sammanhang önskar man att de inte fanns :D Så stavar jag som en kratta så ni vet det jee!!
makt e till för att missbrukas
gräv en grop
istället för att lägga ned hata en massa energi på att hata polisen borde ni hata ungdomsgängen "ey ge mig din mobil, annars hugger jag dig svennefitta". d e ju dem som kommer råna din morsa när hon e pensionär och förhoppningsvis polisen som kommer bura in dem.. jag gillar inte när pensionärer och hederligt folk rånas och får psykiska/ fysiska skador för resten av sina liv. sådant borde ni förakta, annars vet jag inte från vilken planet ni är från.... /Henrik Sanchez
Potatis, potatis, polis gris
asså man har inte emot alla.. hälst försöker man hålla sig borta från dom men asså det e fel att dom tror att dom kan göra allt för dom e snutar och att dom trort att dom har SÅN respect.. och att dom använder önödigt våld,o vissa utalar sig rasistiskt. tykker det ä fel!
Back in the Days
Följ dessa regler!.. gör ni inte de så har vi några biffiga maktmissbrukande jävlar som klubbar ner dej.. du har inget val. men.. "dom gör ju bara sitt jobb" Nästan alla dessa poliser är män. De piskar upp en rå stämning på arbetsplatsen, använder systematiskt onödigt mycket våld och behandlar särskilt missbrukare och utslagna sämre än andra. De flesta föraktar också homosexuella, och jag är övertygad om att det är dessa kolleger som gör sig skyldiga till de allra flesta fall av sexuella trakasserier mot kvinnliga arbetskamrater. Claes-Göran Hellsten, polisinpektör, som jobbat inom polisen i 30 år
fuck the police fuck the police fuck! nej men ärligt det rä ju bra att ha polisen hade iv inte haft dom så hade det ju gått åt helvete men jag tycker det rä för jälivgt det som aschberg sa att poliser får utreda poliser för då går det ju åt helevte med utredningen då kommer den ju ingen stanns och dom blir släppta eller vad man ska säga. och sen har ju typ hälften av alla poliser nasistiska åsikter! plus att hälften av dom rä så jväla otrelviga även om dom bara stannar en för att kolla upp en i registret!
Det är väll klart snutarna surnar ur ibland... Men med all rätt oxå ibland... Sätt er själva i situationen: Du kanske har jobbat i tolv timmar suttit i en bil o åkt runt hela natten plockat in några fyllon o kanske hjälpt en frjortis hem till sina föräldrar o vips så får dom ett lar om några killar i sextonårsåldern som klottrat på en station dom kommer dit griper en av fyra o dom andra kommer undan det är klart dom är lite hårdhänta med denna lilla snoris dom har för i tre av fyra fall börjar ju denna lilla sextonåring grina o golar ner sina polare. - Thats Why!! Tar dom en snubbe strax över tjugo håller dom ju inte på sådär då tar dom bara ett föhör och ID sen drar dom..... Det är så här det går till och dom gör så för de unga kan de ju skrämma så de lägger av... men de äldre Har ju oftast hållt på lite längre o vet vad det handlar om.....
Din osynlige vän...
"Tar dom en snubbe strax över tjugo håller dom ju inte på sådär då tar dom bara ett föhör och ID sen drar dom..... " så ligger det inte till
Dom som har otur torskar väll på en "dumsnut" som tror dom kan skrämas men "oftast" är det så ... sen kan man ju vara 20 o bete sig som sexton ......
Din osynlige vän...
Dom prioriterar fel kanske..?. Istället för att hjälpa människor som verkligen behöver hjälp och är i knipa åker dom runt och haffar halv-fulla 14 åringar eller jagar småklottrare. Endel poliser lider av maktmissbruk också. Dom kan ju misshandla en civil människa utan några åtegärder. Legaliserat våld typ.. Eller endel kanske hatar polisen bara för att Looptroop och N.W.A. står och skriker fuck police hehe :)
South CentraL Cartel
jag har inget emot dom så länge dom gör sitt jobb, men tyvärr finns det ju vissa som begår tjänstefel om tex. övervåld osv. det är det som gör att båldet mot poliser upp kommer jag personligen har jag mot poliser pga av personliga själ men folk som säjjer att dom hatar snuten men inte kan arrgumentera varör e ju bara löjliga.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Don´t do the crime if u can´t do the time! Så enkelt är det. Sgi är därimot snedvridna svin!
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
jel sa det!
finns bra polisen men alltför många dåliga tyvärr..
WORD..
Älskling jag krympte barnen.
MAKTMISSBRUKARE oftas är som " krimminella" själv
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>