I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lagliga länder?

Vår Hiphop - Graffiti

2004-03-08 22:03

Lagliga länder?

Vet ni några länder där man typ accepterar graffiti typ där det inte e så farligt att måla? dvs ingen vakkt e.d som kommer och dunkar ner dig.

och tvärtom vet att det inte skulle va så bra att måla i rumänien.
=(.. aja tackar för svar!

Yesss
Hangaround

2004-03-08 22:06
tror nog att det kan va lugnt i ganska många länder, beroende på om man målar nått "viktigt" hus eller bara nån lugn vägg... tror inte att folk i uganda blir så sura om du står och målar på nån vägg nånstans, men du ska nog hålla dig borta från myndigheternas väggar...
Ölhävers Crew - representerar öl mer än alkolister!
Syns Du Inte, Finns Du Inte!
GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM

2004-03-08 22:11
after8

Nej ja menar typ i andra länder skulle nämligen till spanien i sommar me klassen undrade om man kunde dra några pieces?

utan att bli misshandlad!
Yesss

2004-03-08 22:12
I Iran så ere ba måla på... kommer polisen så är det ba vifta med en 10.000 "Toman" som deras valuta heter, motsvarande 100kr sedan fortsätta måla =) inga problem alls =)
Jag körde bil där i 150 utan körkort va ba och pynta en 100 ing och köra vidare bakom ratten ;) d e vad jag kallar Lagar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-08 22:13
Låter rätt korkat att säga att det är lugnt i Uganda
eftersom hundratals människor blir dödade i rebellattacker
titt som tätt, många utan anledning.

Varför tror du att det är lugnt att måla i Uganda
när det knappt är lugnt att "bara" leva där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-08 22:17
uganda är ett poppis land just nu !
Yesss
Hangaround

2004-03-08 22:21
amfetaminpsykos

har inte så stor koll på va som händer i omvärlden.. men tog bara ett land som exempel... kan byta ut uganda till vilket annat "lugnt" land som helst... det va lixom det andra jag sa som va det viktiga... men förlåt om du tog illa upp.... =P
Ölhävers Crew - representerar öl mer än alkolister!
Syns Du Inte, Finns Du Inte!
GMGMGMGMGMGMGMGMGMGMGM

2004-03-08 22:39
SenilOne

e du från Legoland'?

2006-09-24 17:32
e ni från vettet?
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....

2006-09-24 17:54
dani_m P16
nu ska vi se om jag förstått det rätt, du drog alltså upp en tråd som är mer än två och ett halvt år gammal enbart för att dra det där usla skämtet?

2006-09-24 18:01
dani_m P16

HAHA FY FAN VAD RÄTT!!
Söker du beef?