Ni som Köpt Flexacans
Vilka färger fick ni, för mycket av vissa färger?
vit är bra...vi fick blandat....jävligt blandat...allt från röd till grön, till chrome till blå till gul till guld och guldblå ja...det mesta...
lite metalics fick jag också.. mindre kul.. men dom gick åt iaf. och sista gången jag beställde fick jag typ.. fem klarlack eller nått.. det är ju inte alls bra.. skänkte bort dom.
Var köper man? Är det lixom "random" burkar, man vet inte vad man får?
WHADUP
vad ere för pris osv?
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal
och hur lång tid tar det från att man beställt till att man fått kannorna? sen undrar jag ocå ifall dom är nått att ha lr inte, i jämförelse med t.ex. montana
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal
brewsky P18 men äs på sidan goddamnit! du kan väll engelska?
vad är det för flex med dom?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
brewsky, 1€ styck. va jag hört ere hmm, va vare d kallades? hon system på dom? nej han system på burkarna, alltså passar ej vanliga caps.
reespect P40 kuk eller fitta brukar man säga annars ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
theoldone beror ju på vad du ska ha dom till. Man gör helst inte en hel piece med dom.. dom är nästan omöjliga att göra skarpt med (förutom den svarta)..
oldone Jorå dom duger till fill... dom är jäkligt bra att fada med faktist.. men om man vill ha en skarp kant mellan färgerna i fillen t ex så bör man kompletera med en bukr av annat märke. Dom täcker hyffsat.. beror ju på kulören.. dom som täcker bäst är väl grönt och blått och dom sämsta gult och rött. Men om man har tid på sig i ett fame så är dom värda sina pengar anser jag.
capdealer>> Joodå.. den vanliga mattsvarta är ju rent kunglig till lines.
Flexet med dom är väll att man inte vet vad man får för jävla färg. det är ju det som oftast är hela grejjen med en burk. just färgen.
Det här har inget med topicen att göra men undrar om Edding 850 16 mm markers som dom har på henxs är påfyllbara, om dom e bra?
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
raver: kommer inte leveransen till dörren?
vad kostar frakten??? är de postförskott lr??
walla babak
theOLDone: jojo, men borde d inte va så att när man beställer stora leveranser skickas det hem till dörren. det är juh som du säger både jobbigt för posten/ica att få en asstor leverans o förvara, och så ere jobbigt för den personen som ska släpa hem allt :)
håller med reespect P40...
walla babak
AllMaktÅtTengil P59 ok, men jag vet fortfarande inte varför dom uppmärksammas? kan inget om graff
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
raver: bor du nära ngt utlämningsställe eller så? förresten kommer allt i en låda eller e burkarna i vanliga 6packs lådor?
betalar man på postförskott???? bra kvallité på burkarna då?
walla babak
burkarna ligger i platta flexa-lådor packade i stora kartonger.
hur betalar men??? har inte fattat än???
walla babak
wekone en banköverföring direkt in på deras konto. allt du behöver veta står på sidan.
tss inte en chans att ja köper.. kommer blåsa mej! hade vart bättre på postförskott!
walla babak
nej men som om dom bryr sej... sätter man in pengarna innan man får cansen?
walla babak
japp dom blåser dig wekone.. bäst du handlar på highlights eller homeboy och lämnar dom billiga burkarna till oss
den vita är riktigt skön att dra highligts med om man måste vara snabb....
totalitaer P22.. tss ja köper vart ja vill oki! fan man måste ju veta så dom inte blåser en...
walla babak
Flexa är ju kung! tar 100år att fylla panels med!
totaliter: hmm okej, hur får man ut en gigantisk låda ut ur utlämningstället då? verkar krångligt att beställa mkt.
respect>> lådorna är inte gigantiska.. dom skickar flera stycken om det är flera hundra burkar. bil är ju såklart ett måste.
ja hade inte klagat om ja fick sex svarta eller vita. Får man däremot ett gäng gula som ser ut som vattenfärger på väggen så ere kanske däremot ingen höjdare.
täcker dom då???? får man inte blanda själv?? fan va skit...
walla babak
-danneman- okidok, du vet inte hur mkt extra d kostar? angående bombers best, vilka caps ere som passar på dom?
bombing_squad: va jag hört e d bra. resten av frågorna finns d svar på på sidan.
hur mycke blir frakt kostnaden på 30 flex burkar ungefär?
1987 det är bara att kolla, klicka i 30 burkar och tryck på "sverige så kommer det upp!
30 burkar blir 50euro alltså 500kr för 30burkar med frakt och allt. på hl får man 15 burkar för 500kr. men e flex 400ml?och funkar de med vanliga caps
1987 nej det funkar inte med vanliga caps. den där affären låter inte alltför god. :-) gå ihop ett gäng kompisar och fixa fraktfritt istället.
ja tror d e så att upp till 70 burkar va väl frakten 200kr? o över 70 burkar blir väl över 200€ så då blire juh gratis. d gäller iof inte flexa, för då behöverui nog köpa men än 70 st för att komma upp till 200€
frågar igen: angående bombers best, vilka caps ere som passar på dom?
bombers best har montana cap system...känns som spanska montana men dom räcker längre och funkar bättre i kyla.....flexa täcker bra, även den gula!!! men det är bara om man har tid på sig och inte till lines och sånt...bara till fill, funkar bra på linje pieces och fames, funkar oxå perfekt på vintern till skillnad från montana
arne weise
men flexa e väll 400ml. e det värt att köpa 30burkar för 500kr? 300kr för burkarna och 200kr i frakt.
det är 400 ml men köp 70 burkar ist...det är precis under gränsen där frakten dubblas....eller oxå köper du för 1800 och lägger ihop med 2-3 andra kompisar så har ni burkar ett tag framöver
arne weise
spraycan: den täcker såhär (...................) bra? nejmen hur ska man beskriva d? gorgonzola beskrev dom juh en bit upp, såhär: "jo prova dom när jag sist var i holland. goaste kannan. Skönast om man kör banan tåg. Täcker bra, högt tryck,räcker bra. Lite halv matta men fortfarande rinniga, spricker inte. Svarta var perfekt..som dinitrol men torkar snabbare. Syns typ inte att de är matta...det blir mjukt i dragen, alltså bra färgfördelning, som på sommaren med dinitrol fast på vintern. Den funkar alltid när andra kannor sviker. alla väder."