I. M. Douchebag Lil' Dick MC Donald John Dough Ice Cute
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mc faggot fast det är väl upptaget av fronda
mc faggot Kan inte sluta skratta åt det. Förstår inte varför, haha.
Kanske MC Donald?
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Coolast är enligt mig, namn med lite research o historia bakom.
mok vurban
MC christer petterzon
http://www.aktivdemokrati.se/
Szyslak Meh! Kolla tre inlägg över ditt eget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkenteller Haha, fan vad löjligt att jag missade det. Tyckte att jag kollade på alla, men så missade jag det. Inte för att det är ett speciellt kreativt namn men ändå kul att vi fick till samma namn. förlåt mig ^^
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Moderator
2009-04-21 22:08
Vilka jävla namn ni kommer på endå!
time isn't wasted when you're getting wasted .
50 cent ?
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
hiccory HAHAHA, fyfan vad grymt. Randomnamn, för att få fantasin att flöda: Pocimon/Pociman/Pocman Känn-dissen Sockerdricka Copi/Copi the Cat/Copicat Ill-iaden Ormbunke osv. osv.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Känn-dissen , FYFAN VAD BÄST XD
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Göran greider?
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Etanol-Rickard Hahaha! Later som en lokal alkis ju :D
At the gates of Eternity...
Knäckebröd!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
om du är kommunist kan du alltid forma en grupp med några polare och kalla er för Mao-Tang Clan... annars kan du göra det allra enklaste och ta ett par bokstäver ifrån ditt vanliga namn och slänga in ett "Lil´" före ;)
JKIBMM
latmasken ängsliga killen fantasibefriad var det taskigt eller ?
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Dr. Laban
2pac > 1cage
http://www.goteborg.se
Mista Meanor. Fan, jag är in da zone nu!
Tucap Tycker fortfarande Dyslek-C och Skriv-Steel är ascoola. Haha.
oj, fick det till två seriösa förslag, dock vet jag inte om dem var menade till det. över förväntan helt klart. whoa i ett nötskal
Producent
2009-04-22 19:58
Skrivkramp eller fantasilös kan du kalla dig. Finns en anledning till att Ayo kallas för Ayo, hans riktiga namn är Ayodele Ajayi. Så som alla andra har sagt, utgå från ditt eget namn i så fall.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
TopDogz147 Inga konstigheter. Det är svårt att komma på ett seriöst namn åt någon man inte vet någonting om. Oseriösa namn funkar dessutom lika bra som de seriösa.
Fläskfilé med klyftpotatis och bearnaise-sås MC Dum i Huvudet This is a VERY STUPID name Svettig Runkande Retarderad Mongolid Boende i Lappkåta i Sthlm City Beavis's Butthead F.A.I.L.U.R.E ZeroPac Emil i Kånkelbärga Dum i Huvet Rökskadad p.g.a för mycket weed Borat-String MC Gott o Blandat
du borde kalla dig för Puckonu mberone
Petter-Niklas Bach Dirtbag Gaylord Daniel Jöns Pelle Shitface Yalo Majah KalleP Flygplan Russi Matyeh asså fantasi grabben... du kan kalla dig vad du vill Maja Gräddnos
www.myspace.com/danielbylund
Nofantasy borde du för fan heta!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
ögonlappen exempel myzterious relaxed dumbass tjoflöjt vad heter du? heter du typ martin kan du ju kalla dig marre eller MarreTheMan eller ngt..
be the change
Qnivqast Hehe tack... Fläskfilé... fick mig att garva till, en favorit den här tråden helt enkelt
King Young ill
Hahah, Fläskfilé med klyftpotatis och bearnaise-sås var ett fett artistnamn indeed.
Funkentellers var klockrent.
Lil Gangsta Murda MC Thug Killa
Med tanke på hans nick... POCI-mon
rapparen hade jag kallat mig
Geni
Mc Slikepott
p0ci da man p0kizar NEMESIS
be the change
Eller så kör du bara på "-VegasJack"
HöHö.. om du heter typ nils sller något NilsHarlem- NilsNY- eller p0kiztar fetaste nicket på jorden.. eller så kan du heta kaffemaskin som rimmar på anenkefali fitasdin0u13d
be the change
Kaffemaskin rimmar ganska ruttet är jag rädd :) TjacksmetarN kan du heta :)
men jag skämtar är du bög eller... jesus kristus hjälp mig och få denna syndaren in på rätt väg.
be the change
Det är mer bög att heta som du gör än som jag gör säger min mamma faktiskt. Ett tips till: Ren Slakt (nej, jag särskriver inte)
NippelJack PippelFickel Niggapimpinhoe BlingGman Fellajaman Rasta-safari Selassis-bajs Sven-K Peter-E Nigger-N Wigge-R OlaYes DiskYes Triss ObiY Snopporre Gonorr-E VolTE Gangsterman ETO = EnTungOrangutang