lJAGNKJEGNALWDFKANGVJAJK nej, vi pratar om raden "Har aldrig fått stryk, inte ens tanken har slagit mig", läs själv din jävla dåre. Ingen har över huvud taget andats om schizofreni-raden i denna tråden.
haha noper ;) Har skrivit den i en annan tråd men, "Nylen(?) han skojjar o han skämtar Men låtsas som det regnar, när jag spottar han i fejjan" - Av hubler i cb 07
haha Noper är ute och cyklar på en motorväg..
Producent
2009-03-14 23:03
Just say the word, I'll leave your DNA on the curb And stick my dick in your ear and fuck what you heard - RakimIn the shower's the only time you get your dick wet Im known for snatchin purses, n bombin churches- I get more pussy by accident than most niggaz get on purpose - Big L finns många fler.... peace
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Finns ju hur många som helst, men några iaf:Du hade en grupp, mobbade barn, men du var så dålig att alla hoppade av Gör som Seron - sluta rappa för Guds skull ! - Shazaam till Org12Det går snabbare att hoppa över dig än att springa runt dig - Org12 til Shazaam Sen har ju bla. Kaggen lagt några sköna lines. Utländska rappers: som sagt, Big L, eminem, mfl,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Hela din karriär kan jag krossa med ett rim eller så, KRS style, buckwild, the bridge is over part två." "Jag är allsmäktig, han som skapat! jag är fadern och sonen, alltså han som alla efter-apat." Några äkligt cleana rader (om man fattar nått)
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
Eminem har en rätt najs rackare i Infinite (tror jag, annars 313) som lyder: "You couldn't make the fans through up their hands if they swallowed their fingers" Annars har jag faktiskt fastnat för en av Organism 12 som inte är bäst, men jag har fastnat: "Akta dig innan du står på huvet som en tandkrämstub" ...bara så jävla klockren på något vis. Den bästa vet jag inte...
Queff har en riktigt, RIKTIGT nyskapande i nån ny massession med Trainspotters: "över ditt huvud som Kebnekaise" nyskapande, som sagt..
Hahaha Ch1ll , ironiguyyy KOlla här då, lägger punchen i en spoilerruta då den är så fet att vid första anblicken av den riskerar man att bländas(!)!!!!!!(!)Spoiler If you think this’ll be my only record? -don’t expect it! That’s absurd, so fuck what you heard like a lonely shephard! - lagd av Kashal-Tee.... SÅ FET!, vinnaren i denna tråd alltså.
Blunted in stockholm
vart ju tvungen att överdriva ironin just för att den skulle gå fram här på whoa.. ganska kul rad av kashal btw, haha!
Gussti Fyfan vilken grym! :)
Hej
fuck ledsen för det då...
www.myspace.com/friphmusic
If you think this’ll be my only record? -don’t expect it! That’s absurd, so fuck what you heard like a lonely shephard! kul att det blev hans enda skiva/mixtape också
tror jag inte på, känns som att han är på g med nåt faktiskt
Blunted in stockholm
Gussti okej än så länge iaf
Gussti drog ju "balla ur som coola klockor". Den är MAAAAAAAAAAD. Fast å andra sidan är väl såna tunga rader över era huvuden. :E
över era huvuden som en keps!1
jeppehehe Finns bara en vettig sån, och den är "vänder på tiden när jag flippar ur"
kaggens "ballar ur som när jag ollar din klocka" var ju helt ok också. mest för att sådana punchlines inte var "urgamla" då, höhö
på tal om klockor så Olsepp i 60 sek 07 "för jag är klockren som en puttsad rolex"
www.myspace.com/friphmusic
den känns också jääävligt använd och inte speciellt bra. en sån rad man kommer på själv om man funderar lite..
Du är som stevie wonder i ett fönster, du ser inte bra ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Värre urringning än en väckarklocka - Motti På resande fot som karate kid - Shazaam I got the hook up som Kapten krok - Shazaam Helig underjord som katakomber - Slusken
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Du ser ut som en åsna som en häst
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
haha totte fan va ful, vem la den? XD
the only one on top of me is your girl - tom p
ni gjorde en stor missbedömning som fröken sverigetävlingen - matte
fattar tji den senaste, förklara?
Blunted in stockholm
Fröken Sverige var en stor tävling förut där man bedömer tjejer som får bli miss sweden i miss world tävlingen som är den största skönhetstävlignen i världen. Den tävlingen hade en jävla hype under slutet av 90talet iaf
Gussti Missbedömning. MISS Sverige.
haggilahaggilahaaaaaaaaaaa
Blunted in stockholm
Pst/Q 's texter är ju i princip bara punchlines.jag e som som satans ruttnande kropp mest ett jävla as för å fatta kommer ni backa i texten, som arabiska satanister jag får väl sänka mig fler nivåer än Dante för ni ska förstå det jag har fler synpunkter än schizofrena fluger läsandes blindskrift min diss, det sista var så kasst/kast att det måste ha vart indiskt
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Totte2 Daterat: 2009-03-31 13:34 Skicka PM Gästbok Du ser ut som en åsna som en häst HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH överfet!
You know it's ill when it's ILLY - ILLY - ILLY
Spränger haket som bin Ladin i Afghanistan! - Ayo 1998
Jag bankar er som Nordea tills ni faller ihop som Bonnie & Clyde
Markoolio har ju en del feta grejer, lyssna bara på hans del i Ken Rings ''Ta Det Lugnt'' - remix! haha fatta ironin =)
Kaggen har ju lagt några sköna lines.. Inte lixom världsklass men ;PKalla mig för sexgalning, för jag ligger i din mp3 bubblan vad du är dålig som avslagen läsk aa , med mera =)
Mitt bidrag till ur-punchisarna:Du kommer garanterat backa ur, precis som vintertid... Sen finns det sjukt mkt göttigt som droppats i lyricism genom åren.. Gillar phatbastards:Briljerar med satsdelar när jag spatserar i stadsdelar inte ens med ryggen täckt av backspeglar, ser jag nackdelar
Hmm, tal-riks: Din brud va så lättfotad att hon försvann spårlöst Är hysteriskt rolig också..:D
- Jag tar stad för stad som en tivolitattare får brudar på fall som en kvinnomisshandlare! Thats wazup!!
Trikk, haha, den av Tal-rik där hade jag helt glömt, fortfarande lika kul!
iRoZ markoolios rader i ta d lugnt remixen e ju 100 gånger bättre än de du citera från kaggen, för drar han såna rader verkar han ju va i klass med fjärlde världens du pallar inte som stolar
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
haha fast spex, hahaha världisch grejer är ju skitroliga. fruktad som en hawaiipizza liksom
" Jag nämner inga namn för jag orkar inte tjaffsa *host* *host*, wouups, det måste vart min astma" feet:)
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
& så finns det en fet av radikalneutral! "har sex med fröken ur för att utnyttja tiden" HAHA, den stormar! :D
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
tvivlar du fortfarande på att jag är bättre/ dyker jag upp och gör en fruktsallad av ditt adamsäpple/ AV: Organism 12 kan va en av dom bättre!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Abbe_ P17 vilken låt är det ifrån?
Din brud va så lättfotad att hon försvann spårlöst Chilley faktiskt, rolig som få.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Celph Titled Army of the Pharaohs never make love songs We finger fuck bitches with Freddy Kruger gloves on Back with the "Kill-Death-Murder", you better check your computers I won't ever cheat on my bitch but I'll still sleep with a luger Detta är fett orka inte sitta o skriva massa pstq punches, Den sista påminner om mig själv också. Kom in i mitt rum på natten o ni lär få se min luger.
Geni