I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver hjälp angående G-snap

Vår Hiphop - Emceeing

2008-06-18 11:14

Behöver hjälp angående G-snap

Tjabba!

Jag skulle behöva lite hjälp här med G-snap, Jag tanka hem G,snap nyss. och fick en Gsnap.dll och en GVSTlicense. Min fråga är nu! Var ska man lägga Gsnap.dll? Är de så att den ska in i själva Cooledit mappen?

Tack på förhand!

Med Vänliga Hälsningar: Feggä

2008-06-18 11:33
dll-filer flyttas i regel inte runt, de ligger där de ska sålänge inte .nfo-filen säger annat. Men det är som sagt ett nerladdat program så det kan vara exakt vadsomhelst som krånglar för dig. Leta upp .nfo-filen och läs igenom noga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-18 11:44
Okej, det ska jag göra.. Tack så mkt =D

2008-06-18 11:53
Haha nu börjar jag o fundera här. Har googlat runt rätt mkt på G-snap nu, Är de ett program till FL? För jag tänkte använda G-snap till att spela in reffar med, Har vissa toner som är falska när jag sjunger, o det rättar till de va? Eller är det något annat program man använder sig utav då?

2008-06-18 12:05
Är det en vst-plugin eller dylikt så är du ute och cyklar iaf, då ska den ligga i FL-mappen plugins\VST\xxxxxxx om jag inte minns fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-18 12:19
Okej, Finns det något sådant program som fixar till toner i rösten under sång till CoolEdit?