Stockholm Battle pt 2 (intresse? )
Hej igen alla barn! Det är så att Jag å lite folks tänkte styra upp en battle igen om någon är på. Vi har blivit erbjudna att få hålla den på en festival som kommer att vara i skärholmen den 30-31 Maj. Priset kommer ligga på 500-1500 kronor och de kommer antagligen vara någon form av värdecheck eller studio atteralj. Som ni märker är det väldigt mycket i planeringsstadiet och det ä väldigt snart det är. Under nästa vecka kommer det att beslutas hur mycket pengar det blir till pris och exakt i vilken lokal och vid vilken tid det kommer att vara. om vi kan visa upp en lista med rappare ökar såklart chansen att vi får mer pengar i prispotten så vänligen anmäl er snarast... men vad jag undrar kort och gott är: Vill nån vara med?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Skulle ställt upp om jag bode i närheten. Tyvär ligger min säng i luleå
Schri - Går mest under det namnet.
Skriv upp Lunkan:) Är lätt på! Freestyle antar jag?
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Ja visst, testostorone, kom å kolla!! Crimmen, flytta då? :P å Lunkan: ja det är freestyle rap battles vi sysslar med, så det är klart det ska vara freestyle. skriver upp dig! //Ydebrinkarn - nordic battle group? xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Bjäär När du fått reda på i vilken lokal det kommer utspela sig i, vilken tid det händer och exakta priserna så hojta till så lägger jag in det i huvudinlägget så folk inte missar./ Doktor Död - Moderator @ Emceeing
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart man är intresserad, vet inte om min ekonomi är like intresserad dock. Men absolut, kan jag så kommer jag.
Yeah, Paradigma är intresserade, men vi avvaktar inför mer information.
ALLA: JA HAR RÅKAT LÄGGA UPP LITE FELAKTIG INFO!
det är en 2 on 2 freestyle rapbattle som vi söker intresserade till!
jag hade råkat missuppfatta lite på senaste mötet!
men så ni vet 2 on 2 freestylebattle!!
//Ydebrinkarn - skriker på doktorn när mer info finns
Denna gång tänker jag inte missa detta, i'll be there, vi får se med vem. Bra intiativ!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Skivsamlare
2008-04-20 21:53
ingen battle utan hubler.. som du vet. hah.
http://www.soundcloud.com/adamkross
gryymt! då har vi hittils Yde & armin tmk + nån
hubler + nån paradigma
å JIMMMORFIN & LUNKAN fixa nån! ^^ //Ydebrinkarn - låter fint
ismen ska tydligen spela på samma ställer samma dag! så ja glider in som åskådare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
glid in å ställ upp ;)
Civenom är fattiga men intresserade
jo kanske. haha det är förhandlingsbart iaf:) tror defenitivt att A2daP vill ställa upp:)
creds för att anordnar grejjer!
ska försöka få med villy!
Jag lär dyka upp som åskådare iallafall.
Lyricist
2008-04-21 21:10
Åhååå ! Händer lite grejer.
hehe ja du Fegon_ man måste ju bidra med sin del för kulturens skull! så från å med nu när skolan slutar är det bara till att hålla utkik! det kommer hända fet mycke grejjer för folk som freestylar/rappar/ battlar! vi har stora planer...
Som Ydebrink skrivit tidigare i tråden så är det alltså en 2on2battle det handlar om så..gott folk fixa en kompis, brosha, farsa, kusin, hund eller dylikt och ställ upp.. Lovar absolut INGET i och med att det gick med filmerna som det gick förra battlen.. däremot finns planer på att inhandla en videokamera och filma skiten själva istället så vi direkt bara kan ladda upp det och klippa det som VI vill och inte som någon misslyckad idiot (syftar på förra battlens filmer). så hursomhelst.. ANMÄL ER!
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Hund? Okej, jag kommer med min väns Pittbull.
hade gärna ställt upp, är borta den helgen dock. nytt datum? haha
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Hade jag vart bättre på freestyles hade jag ställt upp kanske dyker upp som åskådare dock :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
host*
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
Om Queff inte är bortrest kan ni signa upp Queff & Kiddo, dock verkar det luta åt det förstnämnda så isf kommer jag köra tillsammans med Wyatt. Ni har iaf 2 säkra deltagare fixade till.
okokok
så nu e de iaf
Yde & armin tmk + nån
hubler + nån kiddo + nån paradigma civenom? lunkan å villy? måste ba få veta när faan det är!!! å hur mycke peenghaaar! ps, skiter detta sig kör vi ett par veckor efter :P //Ydebrinkarn - sover
fan att maninte bor i sthlm :(
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
flytta ;P
Jag kommer inte ha en chans att ställa upp, är pank.
Lyricist
2008-04-30 21:24
Det blir najs. kicka igång:)
kan bli problem med pengarna. Eller så börjar jag gå hemifrån nu så kanske jag är på plats i tid =)
Omen22 & idiotförklarad kommer INTE ställa upp i det här battlet, då datumet inte passar. Ha så kul ni som är där (om det blir av)
jag vuill att detyta ska bli av :/ ska kolla upp det en sista gång å se vad som händer. hör av mig senare idag typ... annars kör vi en utomhus turnering veckan efter!! //Ydebrinkarn - brb
hur vart det med datumet?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
yeah datum ? progress & skivling är kanske med om datumet är rätt
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
jag hatar livet. alla säger att vi ska höra av oss till olika folk ska styra till senast tisdag, annars så blir de väl fan inget. jävla skitfolk hatar alla! (Obs! utom hiphopfolk å emos från svall <3 och ewe)
hejsan folks! battlen kommer utspelas lördag den 31 maj på andra hemmet i sjöholmen. tider för battlen är kl 20,30-21,30. och pris till vinnarna är 1000 kr. Som vi tidigare påpekat är det en team battle, där du som vill vara med måste ha med en så kallad partner in crime att köra med. Det vore super om alla som vill/ska ställa upp, hör av sig till någon av oss . Efersom det är lite oklart just nu om villka som vill vara med och ställa upp.bjäär. franknobel. skärholmens kultur festival, håller på fredag och lördag, 30-31 maj. schemat för lördagen, som den ser ut nu. ändringar kan komma. Entré - x kr ( tävlande och artister kommer in gratis)10,00. för de som vill serveras frukost.11,45. workshops med social smpowerment. basket workshops.12,00-13,oo. Lunch.13,00-14,45 . Hip Hop workshop med Damon Frost.15,00-15,45 . uppvisningar och pressentationer från alla workshops.15,00-16,15. basketmatcher. LOKAL: skärholmen-hallen.16,30-17,15 - karate demo. en hel familj visar upp sina kunskaper.17,15-18,30 - LOCAL TALENT SHOW. 19,00-20,30 - Disco arragerat av SYD's ungdomar. 20,30-21,30- BATTLE! STOP FÖR INSLÄPP.21,30-22,30 . konsert i stora salen. Million STylez
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
http://img293.imageshack.us/img293/8383/southsideog6.jpg
undefined
där har ni!!! anmäl er!!!!!
Jag är med om någon vill teama med mig, bjäär? :P
Follow the dao, right about....NOW!
Den 31 är jag i Umeå på spelning, så jag kommer inte kunna vara med på battle. Hoppas att ni får det kul i varje fall! Fett intiativ utav er!
Orka att jag ska på k-1 galan den 31a annars hade jag varit åskådare ;o
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
hm.. ingen kan? :/ Fuzz: tyvärr, om jag måste va me så kör jag med armin. men tvinga alla som e i tanto imorrn att vara med !!
Det ska jag helt klart göra!
Follow the dao, right about....NOW!
näe filmades inte.. men det var tre lag som kom: Ri-Fa (peter å jhon) Bakfylla (Ydebrinkarn & Phono) SP (Sammy & PengaPär) Bakfylla vann grupp omgången men Ri-Fa mördade dom i finalen så vinnare blev Ri-Fa //Ydebrinkarn - Ses på torsdag allesammans
vilken skräll att john vann ;)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
skrällen är att han å peter fick spö första gången som dom mötte bakfylla xD ne, men de var gött blev en rätt bra tillställning