I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Afasi rapp ?
Vår Hiphop - Emceeing
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
diZZySWE P35
2008-04-02 13:20
Qnivqast
Jag vet äldre människor som använder tatt.
I tego arcana dei!
_Apollo
2008-04-02 18:03
Afasi är duktig, men har blivit sämre och är inte alls bra på scen. Tack hej!
Klockan är tio över tio.
DRFL
2008-04-02 19:24
Afasi och Organismen äger den svenska hiphop scenen.
diZZySWE P35
2008-04-02 19:24
DRFL X0
Så sant som det var sagt, med grädde på mosen och allt vad det heter.
I tego arcana dei!
Omen22
Rappare
2008-04-02 21:33
"Lätt garderad med ett artilleri
Som inte tar, tänker eller nånsin
tatt
ditt parti
Af-af-asi
...
"
Ni vet med andra ord inte vad afasi betyder..?
Sen är det väl skitsamma om man använder lite fula ord här eller där om det låter bra. Det är ju inte i den seriösaste av låtar han lägger den raden heller.
SimmeBe
"Varför skulle en rappare som Afasi som är jäääävligt grym på att rappa och har rappat i rätt ordentligt många år rimma på låtsas ord?"
För att det är roligt, eller för att det inte är seriöst.
Paradigma - Skratta Uppåt (netplay) SLÄPPT!
Paradigma @ Facebook
Subdominant_
2008-04-02 22:54
tänkte just också poängtera att folk som inte förstår grejen med "af-af-asi" är cyklandes utomhus.
Sen att Afasi skulle gå att stämpla som en nödrimmande rappare för att han använder "tatt" en gång. Det är ju som att jag skulle stämpla "qniviqast" som dum i huvudet i all framtid för att han sa så.
diZZySWE P35
2008-04-02 22:57
Subdominant_ X19
Jag har alltid (så gott som) vetat vad Afasi betyder, men förstod ändå inte det i "af-af-af-afasi"...Sjukt, tack!
I tego arcana dei!
Qnivqast
2008-04-02 23:57
Subdominant_
Självklart, jag säger att han nödrimmar bara för att han använde "tatt" en gång.
...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Pikku P35
Skivsamlare
2008-04-09 10:17
Ärligt, vrf skulle man INTE vilja låta bättre ? Man gör väl allt man kan för att låta så bra som möjligt ? bara min åsikt. men Afasi är dock bland dom fetaste angående flow & lyric.
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
BreGee P37
2008-04-14 16:27
Pikku, glöm inte rösten!.. skönare röst finns inte
http://www.myspace.com/bregeeochpour
cykelpåköpet
2008-04-14 17:07
kaggen har både bättre röst och flow än både afasi och 2pac
vad händer om en snut kommit på att en annan snut gjort något olagligt och ska gripa honom.. och han i sin tur tar det som våld mot tjänsteman och försöker gripa den andre för det?
Qnivqast
2008-04-14 17:14
cykelpåköpet
Hahahaha, är du for real? Du tycker säkert att Dogge är en av Sverige bästa rappare också ("cykel på köpet").
diZZySWE P35
2008-04-14 17:32
Qnivqast
Jag tror att det där cykelpåköpet skrev kallas ironi :)
I tego arcana dei!
Qnivqast
2008-04-14 17:37
Om man nånsin har sett en tråd med en ny Kaggen-låt så kan man aldrig vara säker längre ;-)
Schri
2008-04-14 20:58
Ring och
kör din text
, och
hör mig gäspa
som en flodhäst.
finess.
soundcloud.com/brormusk/sets
Borttagen
2008-04-15 00:51
Inte dåligt med kommentarer i min tråd ;) roligt att den lever. dok kan jag bara nicka och bocka med snubbarna med svar på tal i tråden och alla vet vilka de är om inte, jadå är du kass :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SimmeBe
2008-04-19 13:55
Det där med "tatt"... Ni har inte tänkt på att det kanske bara är en dialekt? Skulle jag tippa på iaf. Jag använder det ibland t ex. Jag är dock inte från Uppsala, så kan inte säga att man använder det där...
Omen22
Ja okej det skulle vara en sak, om han gjorde det för kul. Men den killen som skrev innan menade att han gjorde det för att han var kass.. Det var bara det jag anmärkte på.
SimmeBe
2008-04-19 13:57
Fast tråden har kommit lite vid sidan av ämnet, _brainless.. Hehe.
Homojal
2008-04-28 14:01
Afasi är fet, och när han lägger manken till är han en lysande lyricist, övertolka bara texterna så ska du se att han är ett geni.
Borttagen
2008-04-29 18:07
SimmeBe P16
: hehe jo har du väll rätt i!
Homojal P18
: mjoo det är bara att lyssna på den nya låten från albumet "Fläcken" låten Jobb .... där har vi sann text åt folket i samhället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Afroo P36
2008-05-11 11:29
jag såg den fule live igårkväll på en hiphop konsert igår, skoob o speedy me BMG som förband.. iallafall, han var fan tråkigaste ja sett live!!!afasi alltså, shitt, men han kan rappa, men han va tråkig, goddamn it, förbanden var fan mer intressanta o se på:S till och med jag skulle vara mer intressant o se på :S
Radikalneutral
2008-05-11 12:36
Afroo P17
En sån stor artist som Afasi förtjänar att spela på större ställen :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»