I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rader försvinner ur huvudet

Vår Hiphop - Emceeing

2008-03-02 23:28

Rader försvinner ur huvudet

Man har nått riktigt bra på gång i huvudet o helt plötsligt blir det blackout o allt är borta.. Ibland kommer det tillbaka men verkligen inte alltid...

Brukar tänka att "nu fick nån annan jävel den"

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 23:34
sluta rök gräs så kanske du inte glömmer raderna :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-03-02 23:35
Fyfan, är med om exakt samma sak =/ Senast idag. Kommer bara ihåg att jag tyckte att jag hade en ruskigt fet idé, men jag fick blackout =/
I tego arcana dei!

2008-03-02 23:35
Hehe jag röker inte... Men det kan ju va det lagliga knarket som slår tillbaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 23:36
Sjukt jobbigt, det fins ju där nånstans, så nära men ändå så långt borta hehe

2008-03-02 23:43
Fan nu fick jag tillbaka en "lost line" ödet ler mot mig...

2008-03-02 23:45
hiccory P22

Grattis, ödet ler inte mot mig. Hade någon jävla ordlek idag...Skit.
I tego arcana dei!

2008-03-02 23:51
försök tänka på nånting som man tänkte tidigare under dagen eller andra rader som man tror är åt det hållet.. AJa funkade för mig nu känns som hälften är borta för alltid men den andra kan komma tillbaka, det bästa eju att skriva ner allt direkt näre ploppar upp men det gör man inte alltid

2008-03-02 23:56
hiccory P22

Nonchalant som jag är så låg jag faktiskt i min säng med en brud (nonchalant mot bruden att komma på rader) när den feta ordleken kom fram. Fast jag skrev inte upp den, någon måtta får det vara på oartigheten.
I tego arcana dei!

2008-03-03 00:05
SÅnt vet jag ingenting om jag sparar mig till brölloppet... Tills dess kommer jag på texter höhö

2008-03-03 08:05
hiccory P22

Svendom är visdom.
I tego arcana dei!

2008-03-03 13:23
jag ar samma problem, mannen :/ varje kväll före jag somnar tänker jag ut en massa texter, sen dagen efter är allt borta.. inte så konstigt, men kukstörande :P ibland orkar jag resa mig upp och skriva upp lite noteringar och rim, men sömnen är ju viktig med :P jag lider med dig! peaz
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :)

I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O

2008-03-03 13:25
diZZySWE P17

Haha, skön kille, tummen upp. men som sagt nonchalant:P undra hur hon reagerat om du tagit fram papper och penna under tiden? peaz

2008-03-03 13:58
Jaha, gör någonting åt det, skriv ner dem, och kassta i papperskorgen tex.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-03-03 17:01
3m3r4ld P14

Haha, kan tänka mig situationen :P "Klä inte på dig, jag ska bara skriva upp en sak!"
I tego arcana dei!

2008-03-03 20:55
haha, hon skulle lacka som fan, tror jag!

2008-03-04 10:36
ja lider av samma, men ja kan inte säga vad det är som slår ut det.. kommer alltid på bäst rader när ja ska sova och inte orkar gå upp och skriva ner dom för att man ligger så jävla skönt.
det är töligt, vet precis vad du snackar om!...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2008-03-04 11:30
Jo händer ibland när man ska somna också "jag skriver ner det imorron" hehe Men det kan vara nånting som stör en precis nr man tänke rpå det också så äre det borta...

2008-03-04 11:35

jag har varit med om detta fenomen to many times. min rekomendation är att skriva upp det snabbt i mobilen om den nu finns till hands. alla ursäktar det, även brudar i sängen.

oh no he didn´t!

2008-04-14 20:45
Jag brukar iaf ta till vilken konst som bara e möjlit, men för det mesta då jag tänker några rader så tar jag fram mobilen..och om minnet blir full skickar jag via e-post så kan jag på jobbet då skriva ut den eller modifiera den beroende på motivation o inspiration.   

Lyricist

2008-04-15 18:43
det värsta som finns, och alltid när man ska sova och inte orkar skriva ner det haha jag hade faktist nåt bra igår, och det va inte nåra rader, det va typ en hel vers xD
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-04-15 21:06
När jag kommer på några rader, när jag är ute med hunden eller gör nåt annat.. brukar jag spela in dom på telefonen eller skiva ner dom på handen , kan vara nå tips.

pz
Ny Användare : ReskOnee

2008-04-16 03:06
så äre alltid för mig men ja har lite dåligare minne så ja kan sitta ba "ooh två feta rader där" ska skriva upp dom och innan ja hunnit skriva hälften så har ja glömt resten så de är ba te o radera o börja om på nytt ahah
Sleep is the cousin of death

2008-04-21 23:33
allt som är lagligt ger blackouts
Jalla idiot systemet stänger snart!

2008-04-29 12:23
oroa dej inte hiccory.. allt du kommer på har du nytta av enligt klassisk betingning. förresten suger du så fett din wannabe, kommer du till lindesberg på midsommar? :)
http://www.myspace.com/mcblindfold

2008-04-29 12:27
Haha som min far en gång sa wanabees har iaf ambitioner... Nej va händer i lindesberg?

2008-04-29 12:32
lindsberg mena jag, krutdurken kommer explodera.. nä men det där med blackout är svårt, men hur vet man att man inte kommer på raden senare om du inte kommer ihåg ursprunget? filosofiska rummet.. men du kanske har fraktala minnen av ursprungliga meningen och inte kan få det att passa in, många frågor så lite tid
http://www.myspace.com/mcblindfold

2008-04-29 13:13
Ja horar av mig om jag inte kommer på nått bättre... hoppas den där fotöljen står kvar så jag har nått skönt ställe att däcka på

2008-05-01 10:53
Fast jag skrev inte upp den, någon måtta får det vara på oartigheten.
- Haha, skön bild man fick i huvudet, för övrigt. :)

"Vänta lite, jag ska bara anteckna en sak!"