söker rappare till min tape/ep
påbörjade en tape/ep för någon vecka sen. den består av producerade beats och instrumentaler, och jag vill ha en mass session på tapet/ep'n. så om du känner att du vill bidra med 8-16 bars kontakta mig, kan vi komma överens och jag diggar det du lägger är du med. BRING IT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
http://www.speedyshare.com/683749594.html Checka den och skriv en rad i min GB om det är relevant.. så kan vi byta msn addresser med varandra! haha
söker bidrag med någon sorts skryttopic.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hokke: om du inte vet vem jag är är tråden antagligen inte relevant. men för att svara så är jag lite av en rappare själv, sök i audio och lyssna. one
Hojta på en pojke
softa hårt
vem är paradizzle?
fråga kaggen osv, hehe
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha ^^ upp
ingen som är intresserad?
min låt med en polare - shake that ass
-peaCe-
linoz: länka den
Skivsamlare
2007-05-21 10:14
fan.. jag tänkte vara lustig och fråga kaggen, men jag hann inte.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Jag kan tänka mej vara med (: /Malle
Äntligen tillbaka .
www.TMKsounds.com / www.essen.info.se <- Lyssna och hör av dig sen.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
jag ska lyssna, upp!
Exizt, du tänkte inte bajta Fredric lite mer ?:)
Peace out, get laid !<br><br>
äre bara "kärleks" låtar lr ?
exizt, efter många om och men fick jag ner din låt moment 22. jag är ledsen bwoi men det var inget att hänga i granen. ärligttalat, det låter soft som fan och jag addar dig på msn.
behöver dock höra något i skrytväg.
one
asma, gör så(Y)
Vart ska det spelas in?
Blood on my dick or shit on my knife
amfo, vart ska vad spelas in?
goddagens, vore kul att joina. lyssna på min
soundclick och hör av dig om du är intresserad.
peace
Själva ep:n, vart spelas den in?
Blood on my dick or shit on my knife
Här är en låt av mig så du hör vilken nivå jag går för. Spelar in en ny med den topicen du sa om du tycker det duger. Chea...
LÅTEN.
Klockor Till Salu!
[email protected]
Här är ett smakprov av mig, holla at me om det duger.
LÄNKEN.
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
... får jag vara med? (A)
www.myspace.com/cedermusik
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
oj, såg inte att de skulle vara skrytrap. Fk it then,
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
jag är på :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Holla atcha boi //Vito eme - stown cowld records
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
jag är på :)
suck it dry bitches
cool, ska kolla igenom alla!
jag är på , Men ska bara röka först ;) ... jaja men word jepikx ocså ... !
0 523