Skillade textskrivare?
Hej jag är ny på forumet, och som newbie så undrar jag om det finns några skillade textskrivare här, eller "lyricister"?
Jag vill visa världen...
Glöm inte Soy-Soy, GAIA, LJ2, Blizzak, Hwarang, Spex.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najs.. då vet man lite då! ska hålla koll på dessa då..
Jag vill visa världen...
Lyricist
2006-12-14 22:37
Stukad då? Han är ju off the hizzle ibland.
Visst fan, Stukad också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hundra12 Du verkar ha bra koll, men varför har då ingen nämt dig? är du bara just a stalker som håller koll?
Jag vill visa världen...
bross forfan...och pigeon är duktig
nattkrig Gränsland Wini , är nog den bästa !
Aii
Hundra12=Jågge :) En av favoriterna, sen har vi alla andra som ni skrivit där uppe, har ni inte glömt nazkar? :O haha skojjade bara :):) nej men håll ögonen upp efter dem där uppe, G-Lee, Zteve-O Börjar bli bra oxå (:
Fan får vla börja skriva igen, det här håller ju inte
2 PJÄSER
CastOne Hehe, det är jag som är Jågurt (blev nämnd redan i huvudinlägget). Har hetat det ett tag, men har aldrig haft ett namn jag fastnat för, men känner mej trivsam numer med just Hundra12, fast alla ser väl mej som Jågurt iallafall, hehe :)
Okey hundra12 Tänkte väl, för folk som har koll brukar vara bra..
Jag vill visa världen...
Hundra12, Organism12, D12, Såg nått annat oxå, ska jag börja nicka Martiiin12 eller FuCk12 :D :D haha =) Tkr Jågge var härligare =) Men håll utkik efter alla namn som ges ;) glöm inte mina bara :D
Hundra12 är så jag uttalar nödnumret, alltså, jag satte inte tolvan i slutet för att vilja ha som Organism12 (som många verkar tro hela tiden). Men go ahead, sätt en tolva där du, eller sätt 666, 69, eller 455h013 ;D
Jågurt är inte i närheten av dom bästa :) HAHAHAHA! Men han är absolut inte dålig..Kammel Djureri Trikk Nattkrig mm
neobica brukar lägga de shizzznitz när han skriver nåt seriöst.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
racapp!
Lady in red även om det var ett tag sen
crew får man absolut inte glömma, han la en asgrymm text på en cypher när man skulle flerstava hela raden, sjukt skillat.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Varför har ingen nämt simpo? han är ju grym
Jag vill visa världen...
Producent
2006-12-25 05:43
Jag har för mig Anekvadhannuhette droppade jävligt fett också?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/
Det är olika med tanke på vad det är för text det handlar om. T ex när det gäller skryt/diss och allmän humor så är ju lätt Kaggen, Hubler, Toppen och Prendel bäst! När det häller djupare texter och sånt så är Fredric, RMK och fonky Fresh bra.. De är iaf va jag tycker ! Peace im out