I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill rappa, men ett problem..

Vår Hiphop - Emceeing

2005-11-07 22:53

Vill rappa, men ett problem..

Wazup allihopa.. Jag älskar att sitta och rappa, men problemet är att jag vill rappa med mina vänner och så.. Men min röst blir helt konstig på mick, det hörs som en tjej.. Jag fattar inte varför.. Vad kan man göra typ för att det inte ska göra så.. Det är ett skit stort problem, come on hjälp mig!

W like Whoa - Woxic

2005-11-07 23:39
du är 13 år.. börja rappa o fokusera på flowet o textarna, rösten får du om några år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-07 23:55

du kanske helt enkelt inte är van att höra din egna röst inspelad?
det blir en vanesak sedan.
men ett tipps är att träna och inte lägga ut någon låt här utan skicka runt till lite annat folk eller så som utger sig för att vara väldigt seriösa och be om kritik.

som marwin säger, rösten får du så småning om, men texter och flow är det alltid bra att träna upp innan..

lycka till..

20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-11-11 17:52
Yao som sagt (i telefon och öga mot öga) så fick jag åsså min röst för inte så länge sen men jag sket i vad folk tyckte om min röst jag sket på d rakt av bara mina texter va bra för jag visste att jag skulle få bra röst med tiden (inte för att skryta) (oooh min röst e SSKIT BRA eller SKIT FIN eller SKIT SEXIG NEJ NEJ NEJ) d e den inte men jag låter bättre än vad jag gjorde typ för 1-2 år sen.. och alla får inte den rösten exakt när dom är 12-13-14 man kan få den när man är 16 helt beroende på hur personen utvecklas ;) jag kan förklara mer när vi snackar i tele.. peace

2005-11-12 13:22
messo jo för att du ska ha nått för att fråga;);)

2005-11-12 20:53
Tack för alla svar, mycket snällt av er att ni tog er tid. Som wOndeR^ Sa, word för det dave sa ;) Och Marwin ;D
W like Whoa - Woxic

2005-11-12 22:46
...vänta på målbrottet?

eller skit i hur de låter...

and THAT you can quote...

2005-11-14 17:57
Vänta 1-2år extra

2005-11-15 12:43
jag tror inte att det är ett problem.. se på Eazy E tillexempel han låter ju som en 10årig flicka när han rappar men han är fett tung endå ;)
oooooh! jag skulle aldrig ta det där!

2005-11-15 21:02
haha remember that shit!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."